مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

هر چه می خواهد دل تنگت بگو ...

 

             ای نامه که می روی به سویش

پست امروز یه پست متفاوته! چرا؟ عرض می کنم ... همیشه من می نوشتم شما می خوندید اینبار می خوام شما بنویسید من بخونم ... یعنی چی؟ یعنی اینکه اگه انتقادی دارید از سبک نوشتاری وبلاگ بدون رودرواسی بگید، تو دلتون یه عالمه فحش جمع شده که به من بگید، با خیال راحت بگید.  قول هم می دم ناراحت نشم! اگه پیشنهادی واسه بهتر شدن وضع وبلاگ هست، بفرمایید. اگر هم نه انتقاد داشتید نه پیشنهاد نه فحش! هر چه می خواهد دل تنگت بگو ... هرچی دوس داری بنویس تو نظرات. مثلا شعر عاشقانه! عارفانه! بی ادبانه! کلمه یا جملات قصار و ازین جور چیزا. به هر حال هدف من اینه که شما راحت در مورد هرچی دلتون می خواد صحبت کنید حتی از سردی هوا یا بدی روزگار! بنویسید ببینم کی برنده میشه؟

منتظر حرفهای قشنگتون هستم ...