مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

۱۴۶

 

* وقتی چشاتو وا می کنی می بینی دورو برت

یه مشت جنازن که می زنن توی سرت!

از پدر و مادرم یه روز دلسرد میشی ...

چرا؟ چون اونا هم می خوان مثل گوسفند باشی ...

اما من تو رگام خون نسل وحشیه ... که به اون چیزی که تو داری می گی بی اعتقاده! ... 

 

** رسماً به این نتیجه رسیدم سگهایی که بیشتر پارس می کنن گاز نمی گیرن! این رو میشه به آدمها هم بسط داد! پس زیاد نگران آدمهایی زر اضافی می زنن نباش چون از کاسه آب یخ صفر کلوین بخار در میاد ازونها نه! 

 

*** - تو این دو سالی که تو این شرکت بودی دیگه حسابی راه افتادیا! واسه خودت مهندسی شدی ...

+ آره مهمتر از مهندس شدن یه دزد تمام عیار شدم که از سنجاق و سوزن و کاغذ A4 گرفته تا بودجه های میلیاردی رحم نمی کنم!!! (بیچاره ننه بابایی که یه عمر سگ دو زدن که پول حروم نیاد تو خونشون!!!)

 

نظرات 7 + ارسال نظر
پرنده تنها شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ق.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

با اون جمله پارس و اینه موافقم ...
میخواستم همینو بگم ، تو این شرکته جایگاهت بالاتر بود ...

هیچ وقت یه کارمند ساده جایگاهی نداره که بالاتر باشه یا پایین تر! کارمند حکم یه سگ داره سگی که اهلی نباشه یه تیر حرومش می کنن!

آیدا شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

آره اصولن اونایی که اصولا اونای که هارت وژورت اضافی میکنن از درون خالیه خالین !!
راستی ببینم باز ما حرف زن گرفتن زدیم تو نیست وا شددد؟؟؟؟ حالا کیو بگیریم برات آخه ... آخه دختر در حد و درجه تو با کمالات و خانوم و اهل خونه زندگیو ..آشپزو .. با دین و ایمون و از این حرفاااا از کجا یارم الان مننننننننننننننننننننننن توی این قحطیه آدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟‌ هاااااااااننننننننننننن ؟؟؟
ببین یه زن میخوای بگیریا چه جوری اعصاب منو خورد میکنیییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا عیبی ندارههه ... الان که من به مامانت دسترسی ندارم خودت باهاش یه گپی بزن ببین سراغ داره برات ؟؟؟؟‌
هی تو خونه راه برو بگو من زن میخواااااممممم (نیشخند)
یاد محمد افتادم ..صبح داره کفشاشو میپوشه بره مدرسه سه ساعت غر زده که ما که هر چی گفتیم آخر سر این مامان یه زن واسه ما نگرفت حالا بریم مدرسه حداقل درس بخونیم ببینیم با بی زنی به کجا میرسیییمممم (چشمک)
یعنی یاد بگیر از این بچهههههه ببین چه تلاشی میکنه ..این همسن تو بشه نوه نتیجه دااررههه ...
(اینا رو گفتم که به غیرتت بر بخوره زودتر دست به کار شییی ) (چشمک)

باشه شما هم با ما مزاح کن! درجه و حد و کمال سیخی چنده؟! من کیم که درجه و کمالات داشته باشم ... یه آدم معمولی شایدم پایین تر از یه آدم معمولی!

:)) حالا زیاد شما اعصابت خورد نشه ... خودم یه جوری پیدا می کنم! هر چی کار سخته گردن خودمه!

مامانم در ازای زن گرفتن باج می خواد! :)) =))

ایول داداشت موفق خواهد بود! من گارانتی می کنم!!! تلاشش واقعا چشم گیره! اگه منم تو سن و سال اون شروع کرده بودم الان حداقل نامزد داشتم!!! :دی

پرنده تنها شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

و طبق همون صحتبی که با هم کردیم آدم ارضا شده بره جلو بهتراز اینه که ارضا نشه بره ...

نمیدونم والله ... حتما حق با شماس دیگه ...

مهناز یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ب.ظ

سلامممم... خوبین؟

سلام ... ممنون.
شما خوبی؟ کم پیدایی ...

مهناز دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ب.ظ

:)

:)

... جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ق.ظ

آیینه ام را بر دهان تک تک یاران گرفتم
تا باورم شد در میان مردگانم همدمی نیست...

سلام...
همیشه بهاری باشی...

احسنت! ازون شعرها بود که خیلی باهاش حال کردم! دیگه باید دستت اومده باشه با چه شعرهایی حال می کنم! مرگ، یاس ، نا امیدی و ...

سلام ...

ممنون عزیزم ... درسها خوب پیش می ره؟

نگار جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ق.ظ http://negaar.blogsky.com

سلام
نظریه ات راجع به پارس سگا جدیه ؟ راجع به آدمها چطور ؟

سلام ...

کاملا جدیه! باور نداری یه نظر به این سگ مینیاتوری ها که معمولا دخترا دستشون می گیرن و میان تو خیابون بنداز! همچین پارس می کنن انگار سگ شکارین و ولی دریغ از یه ذره بخار!
در مورد آدمها هم میشه تعمیم داد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد