مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

۱۴۱

از یه منبع تقریبا موثق شنیدم سریال «بزنگاه» رتبه ی آخر رو توی سریالهای ماه رمضان گرفته! موندم پس چرا اگه آخر شده زمان پخشش منطقه ی مارو سکوت وحشتناکی در بر می گرفت و همه ملت می چپیدن تو خونه هاشون و پای تلویزیون می نشستن! همین مطلب یه ذره! مشکوکم می کنه که این رای گیری سلیقه ای بوده و می خواسته حال یه عده رو بگیره! توی زمان پخشش هم میشنیدم خیلیا می گفتن این سریال بد آموزی داره! این عزیزان گویا داخل جامعه اسلامیمون نیستن که ببینن بچه اول دبستان (گلاب به روتون!) فلان جاشو داره به همکلاسیش حواله می کنه یا نقل و نبات مجالس فحش خواهر و مادره، اونوقت خر و الاغ و بی شعور بد آموزی داره؟ البته از یه نظر هم حق دارن چون نوگلهای عزیزمون یاد میگیرن بجای خواهر مادر همدیگه می تونن فحشهای ابتدایی تری مثل بی تربیت، احمق بی شعور و ... بدن! 

در کل یه جورایی باز هم مصداق جمله ی معروف "از ماست که بر ماست" هستش. اگه این رای گیری مردمی بوده پس حقمونه که اراجیف و چرندیاتی مثل به معراج رفتن با قوری چایی به خوردمون بدن. البته شنیده ها حاکیست پرزیدنت محترم فرمودن از سال دیگه بودجه مودجه واسه سریال تعطیل و ملت باید برن مسجد و به فیض برسن ... خلاصه رسماً دارن فشارمون میدن تو بهشت ...

 

بهشت نصیبتون!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
مینا شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.eshghedoroghi.blogfa.com

سلام.
وبلاگ قشنگی دارین. امیدوارم روز به روز بهتر بشه.
خوشحال می شم به کلبه حقیر ما سر بزنین.

سلام ...

لطف دارید و ممنونم.

سروناز یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام
این یکی از همه سریالا بهتر بود!
شبکه 2 رو ندیدم
روز حسرت تا یه قسمت خوب بود ولی خب دوباره زدن تو خط بهشت و جهنم! چه میدونم روح و چشم برزخی و این چیزا!
ولی خب بزنگاه خیلی واقعی و طبیعی بود.
به خصوص رضا عطاران با دخترش
بهشت که زورکی نیست!

سلام ...

ایول! اینقدر ازین خواننده های وبلاگی خوشم میاد که نظراتم رو تایید می کنن :))

حالا که زورکی شده!

ندا یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ http://hashtbehesht.blogsky.com/

سلام و عید شما هم میارک
من هم سریال بزنگاه رو میدیدم
فیلم شبکه ۲ حالم به هم میخورد ازش خیلی چرت بود
روز حسرتم یکی در میون میدیدم

سلام و ممنون ...

اونکه فقط ۱۵ قسمتش طرز تهیه سمنو بود! :))

پرنده تنها دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

ما که اومدیم جمعه آپ نبود ، حالا آپه !
این که مردم نبودن داشتن افصار میلمبوندن ، نه اینکه سریال نگاه کنن ...
تازگیها خیلی عصبی شدی ها ... به بند تنبون فاصی هم گیر میدی ...
تا زمانی که تو این مملکتی زندگیتو بکن ...

یادته اون قدیم ندیما پرشین بلاگ بودیم آپ می کردیم ۳ روز بعد نشون میداد! فک کنم بلاگ اسکای هم همین مرض رو مبتلا شده!

اصولا افطار ۱۵ دقیقه یا حداکثر ۳۰ دقیقه طول می کشه! نه یک ساعت بعد از اذان! بعدم محله ما ارمنی نشینه! روزه نداریم :))

می تونم، گیر میدم! مجلیه؟! :دی

پرنده تنها دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

اونم فاطیه نه فاصی ((:

فهمیدم! مثینکه تو عصبی تری!!!

مهناز دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ب.ظ

:)‌سلام سلام... من متاسفمُ ندیده بودم آپ کردید.. ( اما جمعه چک کردم آپ نبود ها) .. به هر حال خوشحالم که الآن آپ هست...
بهشت نصیب شما هم باشه انشاا... :)

سلام ...

باشه من پیگیری می کنم یه کد رهگیری بهتون میدم می تونید بعدا شکایتتون رو از بلاگ اسکای پیگیری کنید :دی

قربان شما! همینکه نصیب بقیه بشه ما حال می کنیم! اصولا من از جاهای خلوت خوشم میاد همون جهنم که خالیه رو بدن به من یه جوری باش کنار میام! :))

مهناز دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ

راستییییییییییییییییییییییییییییی تولدتون مبارک.... انشاا... ۱۲۰ سال با موفقیت و کلی دل خوشی زندگی کنید.انشاا... به تک تک آرزوها و افسانه شخصیتون برسید...امیدوارم تولد خوبی داشته باشید ....
تولدت سبز... :)
( من جلوتر از همه تبریک گفتم نه؟؟؟!!! :) )

ممنون ... بازم ممنون ...

آره شما چون جلو جلو تبریک گفتید یک دستگاه پراید دوگانه سوز برنده شدید. برای چگونگی نحوه تحویل با دفتر وبلاگ تماس حاصل فرمایید!

پرنده تنها سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ق.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

اونم افطاره نه افصار ... نمیدونم چرا همه ط ها رو ص زدم ...

خیلی اعصابت خرابه ها :))

ونوس سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:10 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

وای سلام
چقدر دلم واسه اینترنت تنگ شده بود.این محمد طفلی زبونش مو دراورد انقدر به من گفت اگه خواستی بشین پای اینترنت.نمیدونم چرا به خودم لج کرده بودم سر نمیزدم.خالا فهمیدم دلم تنگ شده بود.به خصوص برای دوستامون.

سلام ...

ما هم دلمون برای شما زوج جوان دلمون تنگیده بود ... ایشالا همیشه شاد باشید ...

خزان نوشت جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

بهتر ٬ هرچی سرگرمی های مردم کمتر بشه شاید مغزهاشون به کار بیفته!!!

:))‌ زیاد امیدوار نباش!

پرنده تنها جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

چیزیدی ما رو ها و پس کو آپت !

میاد الان!

پرنده تنها جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

بزنگاه که با افطار شروع میشد کسخل ...

ببین داداش اینجا خانواده رد میشه! درس صوبت کن!

دانشمند افطار ۶:۳۰ بود بزنگاه ۷:۳۰!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد