مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

۱۳۶

* در اینکه ما از سلسله ی صفویان هستیم و نصف عمرمون رو باید توی صف نون و بنزین و بانک و ... بگذرونیم دیگه شکی نیست!

چند روز پیش رفته بودم نونوایی محل تو صف وایساده بودم و در عوالم خودم سیر می کردم داشتم به خلصه می رسیدم که یه دفعه یه چیزی با ضربه ی شدید اومد تو کمرم! بهت و زده وحیرون برگشتم دیدم یه پسر بچه ی تخس وایساده داره بر و بر منو نگاه می کنه! (ایشون لطف فرموده بودن هیجانی شده بودن و با سر حمله ور شده  بودن تو کمر من!) حیرون مونده بودم که از من چه خطایی سر زده که این بچه رم کرده که خانومی ( که گویا مادرش بود) اومد جلو و شروع کرد به معذرت خواهی و گفت این وروجک پدر منو در آورده! نکته ی جالبش اینجا بود کلید کرده بود که این پسره از من معذرت خواهی کنه! خلاصه بچه ی بنده خدا هم هیچ رقمه با من حال نمی کرد چه برسه معذرت خواهی کنه! از مادر اصرار و از بچه انکار! آخر سر هم یه معذرت خواهی کرد که رسما از یه کتاب فحش خوار و مادر بدتر بود!

بعد این ماجرا داشتم به تئوری های رشد فروید و اریکسون و ... فکر می کردم که چی شده این بچه اینقدر خشونتی شده که صدای آقای شاطر رشته ی افکارم رو پاره کرد که می گفت دیگه وای نستید نون نمیرسه!!! (رسماً تو روحت شاطرباشی!)

** رئیسمون بطور غیر رسمی بازنشسته شد! مراسم رسمی تودیع هفته ی دیگس ... از اونجایی هم هیچگاه دیواری کوتاهتر از دیوار من نیست همکاران محترم تصمیم گرفتن من متنی رو در وصف ایشون دکلمه کنم (چه شود!!!). خوبه حالا عضو گروه سرود مدرسه بودم و الان می تونم از تجربیات اون زمان استفاده کنم ...

*** شرکت محترم برق منطقه ی ما! رسماً از طرف خودم و بقیه اراذل و اوباش محل و سایر وابستگان، لطف بیکرانتون رو بابت پارتی بازی و قطع برق به مدت 1 ساعت و 59 دقیقه به جای 2 ساعت تقدیر نموده و ایشالا در مراسم عروسی بچه هاتون جبران کنیم! (ادبیات و نگارش رو حال کردید؟!)

**** کتباً و رسماً انصراف دادم! کی باورش می شد ولی شد!

باشد که شاد باشید ...

نظرات 8 + ارسال نظر
شادی جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

سلام
از بین وبلاگ های به روز شده وبلاگت را شناختم
جالب می نویسی
خوشحال شدم از امدن به وبلاگت
موفق باشی و پایدار

سلام ...

منم از حضورتون مسرور شدم. لطف داری ...

دلت شاد ...

امید جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ب.ظ http://ies.blogsky.com

جالب می نویسی :)

ممنون ... نظر لطفته ...

آیدا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ http://ayneh68.blogsky.com

چقدر خوشحالی .. خبر نداری برق ما یه یک هفته ای میشه اصن قطع نشده :))) ( دلت بسوز ه ه ه ه ه)

:)) اینکه چیزی نیست! برق ما جدیدا هر روز داره قطع میشه اونم دقیقا ۲ ساعت!!!

پرنده تنها یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

از فیلم توفیق اجباری واسه نوشتن تیکه نونوایی الهام گرفتی ؟

نه کاملا اشتباه بود! شما ازین مرحله ی مسابقه حذف میشید!

... یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام...
خوندم ولی نظری ندارم!! خوشحال باش!

بهاری باشی

سلام ...

دست شما درد نکنه! این خوشحال باش تیکه بود یا امری؟! به نظر من تیکه اومد! دیدی بعضیا یه خل و چل می بینن چیزی واسه گفتن بهش ندارن میگن خوشحال باش!!! الان همون حالتم‌:))

ممنون ...

هدیه دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام سلام!
چطورین؟
خوب من کاملا بت حق میدم منو نشناسی خوب! اصن همون بهتر که به جا نیاری اصن! :دی! واه واه چی بودم!( نیس حالا خیلی...:-) )
وای! صف نونوایی رو که نگو! یه مدت بنا به دلایلی مسهولیت خرید نون با من بود! چشمت روز بد نبینه! دایما با اتباع خارجی(درست نوشتم؟) دعوام میشد برادر!
خدا بیامرزه پدر مادر ادیسونو و بیییییییییییییییییبببببب ........
بای بای!

سلام ...

ممنون ...شما چطوری؟

دست شما درد نکنه! :دی

:)) فقط اتباع خارجی؟! بابا بازم خوب بوده! ما با داخلیاشم مشکل داریم!!!

خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه...

بای!

... جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام
نیستی؟

نتیجه ی کنکورت چی شد؟

بهاری باشی...

سلام ...

هستم!

بالاخره قبولیدم! خداوند یه درخت سیب بسیار بزرگ داد بهم! نمی دونم توانایی از عهده براومدنش رو دارم یا نه؟!
ممنون که به فکر بودی ...

دلت شاد ...

طوطی بانو یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ب.ظ http://mittoo.blogsky.com

سلام آقای سعید ... منظور از این انصراف دادن چیه؟ منظور استعفاست ... خیلی از مطالبتون خوشم می اد ... دیگه نمی دونم چطوری خوش آمدنم رو توصیف کنم ... و بی نهایت ممنون که بهم سر می زنید ...

سلام ...

نه انصراف از یه شغل بود! انصراف از استخدام شدن در شغل مورد علاقم ... به دلایل بسیار زیاد!

خواهش می کنم ... شما لطف دارید/ زیادی شرمندم می کنید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد