مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

۱۳۷

* عارضم خدمت گلتون طبقه­ی همکف آپارتمانمون رو برادران معتاد و قاچاقچی رشید اسلام چند سالی میشه که به تصرف در آوردن و مشغول خدمت به اسلام و مسلمینن! خلاصه مکانیست امن برای استعمال و خرید و فروش هرگونه مواد مخدر و سایر نشئه جات! فعالیتشون هم از ساعت 6و 7 بعد ازظهر تا بعضاً 2-3 نیمه شب ادامه داره ... دقیقاً یاد بورس وال استریت میوفتم اونجا رو می بینم. در نظر داشتم ازین آب گل آلود من هم ماهی بگیرم و با دانشگاههای معتبر کشور که دوره های بازاریابی و مشتری مداری و  سیستمهای نوین خرید و فروش و ... رو برگزار می کنن دعوت کنم تا از خونمون به عنوان کارگاه عملی برا دانشجوها استفاده کنن!

سرتون رو درد نیارم وقتی ماجرای "امنیت اجتماعی" توسط پلیس به میون اومد گفتم در این طرح سهیم باشم و محض تفریح و تفرج هم شده اینها رو لو بدم! خلاصه بعد از یک ساعت کار عملی پای اینترنت و 45 دقیقه تماس تلفنی با مراکز مختلف مبارزه با مواد مخدر و افزایش امنیت اجتماعی با یه جایی تماس گرفتم و آمار رو دادم! آمار دادن هم خیلی جالب بود طرف می پرسید چی می کشن؟! چی خرید و فروش می کنن؟! چقدر درآمد دارن؟! سایز شورتشون چیه؟ و ازین قبیل سوالات!

مخلص کلام اینکه بعد از کلی تماس (با هرجایی که بشه) هیشکی نیومد بگه خرت به چن من؟! این عزیزان هم نه تنها کارشون رو محدود نکردن بلکه دامنه ی فعالیتشون رو هم افزایش دادن!

حالا اگه یه دختر بیچاره ای یه ذره آرایشش غلیظ باشه یا مانتوش بالای زانوش باشه اونجا مسئله ی امنیت اجتماعی فوران میزنه و سریع باید باهاش برخورد بشه!!! و گرنه کمر اسلام و مسلمین میشکنه! یکی از همکارا می گفت طبق آماری که یکی از مسئولین نیروی انتظامی داده روزانه در تهران 10-12 تن مواد مخدر مصرف میشه ... عمق فاجعه رو دارین؟!

(توی پرانتز عرض شود من موافق بد حجابی یا هر چیز دیگه ای نیستم اون مثال دختر خانم هم گفتم که نارضایتیم رو از برخورد چندگانه با مسایل اعلام کنم! نرید زیراب مارو بزنیدا!)

** خیلی ستمه کارمندا ماه رمضان 9 تا 2 باید برن سر کار اونوقت ما همون ساعت قبل یعنی از 7 صبح باید کار کنیم! هر کی ندونه فکر می کنه ما چقدر بازدهی داریم!!!

*** بگم؟ نه ... تو خماریش بمونید!!!

**** نیستی تو ... تا ببینی چی اومده سر عشق تو؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
پرنده تنها شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

تایید نظر داری یا اول شدم ؟
آپم ...

نه داداش! اول شدی!

ندا یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ http://hashtbehesht.blogsky.com/

سلام
واقعا این ساعت کار دولتی ها رفته رو اعصاب من
ما باید از ۸ تا ۴ کار کنیم خسته و کوفته بیلیم خونه
حالا من شانس اوروردم نباید پخت و پز کنم وگرنه واویلا بود

سلام ...

رو اعصاب همه رفته! یک بوم و چندین هوا همینه دیگه ...

... یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام...

چرا «خوشحال باش» رو این همه بد خوندی؟؟!!... من فقط نوشتم که خوشحال باش که نظری ندارم و چرند نمیگم!...همین... ببخش اگه بد نوشته بودم...

خوشحالم که قبول شدی٬ زیاد... بهت تبریک میگم٬ شدیدا...
و چقدر خوشحال شدم که تو هنوزم درخت سیب رو یادت هست...
مطمئنم که تواناییش رو داری...مطمئن

این پستت رو هم خوندم...حالم گرفت...

و... چشمام یه جوری شده!...نبیاید بشینم پشت کامپیوتر!... نمی تونم یه مدت بهت سر بزنم.

شاد باشی و همیشه بهاری...

سلام ...

نه بابا ذهن من مورد داره! :)) بدبینیه دیگه! کاریش نمیشه کرد!

ممنونم ... امیدوارم حق با تو باشه و بتونم و تواناییش رو داشته باشم ...

واقعیتهاس ... اینم یه گوشش بود ...

ای وای ... چرا؟ امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی ... امیدوارم ... سر زدن به من مهم نیست یا خوندن این چرندیات من! مهم اینه که چشمات بهتر شه ... کمتر به چشمات فشار بیار ...

ممنون ... دلت شاد ...

طوطی بانو یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ب.ظ http://mittoo.blogsky.com

چه ستمی؟ جدی ساعت ۷ باید برید سر کار؟ خیلی فاجعه است ... می گم من اینهمه از کارم می نالم ... اما الان می بینم که شما خیلی اوضاعتون بدتره ...
این جریان معتادان و قاچاقچیان جالب و ضمنا خطرناک بود ... من بودم یک لحظه هم در اون جا زندگی نمی کردم ...

شاید یه چیزی اونورتر از فاجعه!

:)) همیشه از بد بدتر هم هست!

آره حق با شماس ولی متاسفانه این مساله گریبانگیر اکثر ساختمونها و محلات این شهر شده ...

حامد دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.2aber-online.blogfa.com

.•*..*•.ســــــلام ....
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*چطوری دوست مهربونم؟
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*وبلاگت عالیه عزیزم
.•*.من آپمممممممممم.•*..*•. .•*..*•. .
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. اگه مایل بودی بیا وبلاگمو ببین
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.شاد باشی
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. آرزومند آرزوهــــای قشنگت
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.بهانه
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..بای .•*.*.•*.*
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مایل به تبادل لینکم

سروناز سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام خوبی داشی سعید.
ارازل و اوباش! خب تو هم برو ببین چیکار می کنن یه چیزی یاد بگیری!
ولی خداییش هیچ کاری نمی کنن و فکر کنم خوششون بیاد که جوونا اینجوری درگیر باشن تا دیگه ذهنا به طرف اونا و کاراشون نره. اینه داداش من!!!!
نمی گی؟؟؟؟؟
ای .....
منم نمیگم!

سلام ... ممنون آبجی ...

باشه چشم!!!
احسنت! نکته رو گرفتی ...

نه شما بگو! آخه من بگم باید شیرینی بدم! :)) تو خرج میوفتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد