مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مرسی نامه (۱۳۴)

 

خدا جون متشکریم که چشم دادی بهمون

واسه گریه کردن و دیدن این دنیای زشت!

مرسی که پا به ما دادی واسه­ی سگ دو زدن

واسه گشتن تو جهنم دنبال راه بهشت!

 

آخه شکرت ای خدا واسه جهان به این بدی

چی می شد اگه تو دست به ساختنش نمی زدی؟!

 

خدا جون ممنون ازینکه دو تا دست دادی به ما

تا اونارو رو به هر مترسکی دراز کنیم!

خدا جون مرسی ازین دلی که تو سینمونه

میتونیم دل یکی دیگه رو بازیچه کنیم!

 

آخه شکرت ای خدا واسه جهان به این بدی

چی می شد اگه تو دست به ساختنش نمی زدی؟!

 

******

 

* پروردگارا این نعمت خاموشی رو از ما مگیر! دارم کم کم به معراج می رسم!!! به قول شاعر ...

 

اندرون از چراغ خالی دار

تا در او نور معرفت بینی!

 

 

* خسرو شکیبایی هم به خاطره ها پیوست ... روحت شاد عمو خسرو ...

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مهدی مقدر جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ http://zimaazma.blogsky.com

سلام مستانه جان. میگم تو که اینهمه قشنگ وبلاگ مینویسی به من هم میگی چطوری باید توی صفحه نظرات این جمله هایی رو که نوشتی بنویسم؟ آخه من خیلی ناشی هستم. در ضمن خوشحال میشم که بتونیم با هم ارتباط بیشتری داشته باشیم تا از تجربیات همدیگه استفاده کنیم. بای بای

سلام ...

متاسفانه اشتباه گرفتی داداش! متاسفانه من مذکرم! برو مخ یه بدبخت دیگه رو بزن!!!

admin جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ http://p30stras.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.p30stars.net

متاسفانه هیچ علاقه ای یافت نکردم! شب خوش ...

هدیه شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام
خوبی؟
میدونی آقا سعید من یه زمانی اینجا رو خیلی دوس داشتم. به نظرم وبلاگ یه آدم شاد و قوی بود که به همه چیز خنده دار نگا میکرد. اون موقع ها هر وقت میومدم یه چیزی میگفتم. الان تقریبا دو ساله که نمیتونم چیزی بگم! اما الان دیگه صدام درومد! چی میشد تو یکم قشنگ تر میدی؟؟ چقد زیاد عوض شدی!

سلام ...

ممنون ...

ببین میون دعوا نرخ تعیین نکنا! کی دو سال پیش شما همش نظر می دادی؟ :پی! ماکه یادمون نمیاد!!!

کاملا حق با شماس ... زیادی خودم رو تو قمار زندگی باختم ... دارم سعی می کنم بهترش کنم ... اگه کمکم کنید که چه بهتر!

ممنونم بابت حس مسئولیتت ...

آیدا جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

سلام آقا سعید ..
چطوری؟ خوبی؟
آره دیگه این دوران لعنتیم گذشت .. اما هنوز تموم تمومم نشده ها .. جواباش مونده !
اما در مورد مرسی نامه ..به نظر من :
خدایا ممنون از اینگه چشم دادی تا من خوب ببینم و خوبی ها رو ببینم و لذت ببرم و بدیها رو هم خوب ببینم تا تجربه اشون نکنم یا باعث بشم کس دیگه ای تجربه اشون نکنه ..
خدایا ممنون که دست دادی تا درازش کنم و بتونم کمکی بکنم به کسی ..هرچند ناچیز ..
خدایا ممنونم که دل دادی .. تا بدمش به یکی دیگه ... تا همیشه حتی اگه پیشم نبود بدونه یکی یه جای دنیا خیلی وقته که دلشو داده به اون و انرژی بگیره که هنوز یکی دوسش داره و من اینجا خوشحال باشم ... چون دوست داشتن همش دادن و دادنه .. هیچ گرفتنی نداره .. گرفتن هوسه و من خوشحالم که دلمو بردن .دلمو دادم ...
و خدایا ممنونم که زمان دادی ..فرصت دادی بهم تا زندگی کنم تا با زندگی کنار بیام یا حتی باهاش بجنگم .. تا بتونم خودمو بسنجم ..
همین دیگه !

سلام ...

ممنونم ...

جواباش هم میاد به قول بابا بزرگا این نیز بگذرد!!!

دست شما درد نکنه ... والله اینی که نوشتم یه شعری بود که سیاوش قمیشی تو آخرین آلبومش خونده بود! خوشم اومد نوشتم ... شاعرش رو هم نمی دونم کیه ولی خب کاملا موافقم یکم سیاهه!

بازم ممنون ...

سروناز یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام
موندم که چی بگم!!!!!
اینم یه جورشه خب!!!
مهم تشکر کردنه حالا دلیلش رو بی خیال !!
هنوزم تو شوکم و درست باور نکردم
خیلی یهویی شد!!!!
روحش شاد

سلام ...

ایول! خوشم میاد به نکته ها توجه می کنی! مهم تشکر کردنه! :))

روحش شاد ...

مهتاب سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ق.ظ

سلام مهربونم.خوبی؟دلم برات تنگ شده خیلی.به یادت هستم.نمیدونم چیکار میکنی این روزا.امیدوارم همه چیز به خوبی پیش بره برات:)

سلام ...

ممنونم . شما خوبی؟ خوش می گذره؟

من هم اینروزها همانند روزهای قبل یک کارمند هستم!!!

ما هم دلمان بسی تنگ شده ولی خب بعد مسافت و بی مرامی روزگار و اینا باعث شده کاری ازمون بر نیاد و دلمون به همین یه کامنت تو این وبلاگ خوش باشه ...

ممنونم عزیزم ... همچنین برای تو ...

مهدی مقدر جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ق.ظ http://zimaazma.blogsky.com

آقا بی تعارف بگم خیلی شعرت بامزه و قشنگ بود . کلی خندیدم و کلی به حال خودم گریستم...... لینک؟؟؟؟؟

قابلی نداشت ... خدا رو شکر که خنده رو به لبهای یکی نشوند ...

هر رقمه که پایه ای داداش ...

... پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ق.ظ http://kolbeyetarik19.blogfa.com

سلام... شعرت خدایی خیلی کم لطفی بود!!
نیستی؟ خوبی؟

مثل اینکه این روزا حوصله یا شایدم وقت وبلاگ نداری٬ ولی بهرحال آدرسمو نوشتم دوست داشتی یه سر بهم بزن و بگو اجازه هست اینجا رو لینک کنم یا نه..... اگه دوست داشتی!

امیدوار باشی و همیشه بهاری...

سلام ...

اصولا من آدم کم لطفی هستم! حتی کم لطف تر از اونی که یه سال وبلاگ داره و به ما خبر نمیده!!! (شوخی بود به دل نگیری ...)

هستم! خوبم!

وقت داشتم اما تمرکز نه! البته این به این معنا نیست که تو این وبلاگ روشهای اتم شکافی و اینا آموزش داده میشه و من تمرکز آموزش نداشتم! نه! یه جورایی با خودم درگیر بودم!

اجازه ی منم دست شماس ... دوست داشتی لینک کن. لطف می کنی ... لینکم نکنی بازم ما ارادت داریم ...

ممنونم ... از تعطیلات حداکثر استفاده رو بکن ...

خزان نوشت شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ق.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

کلآ شکر خداجون که قدرت فهمیدن همه ی این چیزا را دادی!
(:

دلم برای خسرو شکیبایی تنگ می شه.

این هم نکته ایست ...!

ایضا ...

ندا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ق.ظ http://hashtbehesht.blogsky.com/

فوق العادست .وبلاگ زیبایی دارید
هنوز چند تا نوشته رو بیشتر نخوندم
ولی احساس میکنم جاییه که میتوننم با خوندن نوشته هاش به آرامش برسم چراش رو نمیدونم یه حسه.
با اجازه من لینکتون میکنم

شما لطف دارید ...

جالبه نویسنده ای که خودش آرامش نداره بتونه با نوشته هاش کسی رو به آرامش برسونه ... امیدوارم این لطفتون از روی تعارف نباشه ...

لطف می کنید ...

چشم تو چشم دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ

مثکه تنت می خاره ها .. نـــــــــــــــه ؟!

نه داداش ... من از شامپو بدن صحت که حاوی گیاه دریایی گوار و گلیسیرینه استفاده می کنم که باعث لطافت و شادابی پوست میشه و دیگه تنم نمی خاره! به شما هم پیشنهاد می کنم استفاده کنی وگرنه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد