مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

پول!

 

از این پس به همه عشق جهان می خندم

به هوس بازی این بی خبران می خندم

من از آن روز که دلدارم رفت

به غم و شادی عشق دگران می خندم

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است

کارم از گریه گذشته است بدان می خندم

 

****

 

عشق با غرور زیباست

 

ولی اگر آن را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی ،

 

آنوقت است که دیگر عشق نیست صدقه است

 

****

 

پول ... نظرتون در موردش چیه؟! هر چی که هست چیز قدرتمندیه! چون برای دومین بار رید توی زندگیم ... و سرنوشتم رو عوض کرد ... خوش به حال اونایی که دارنش ...

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
قدیمی جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ

پول هم چیزه خوبیه هم قدرتمنده. بهتره از اول داشته باشی چون به دنبالش رفتن آدم رو کوچیک می کنه. ما که نداشتیم خوش به حال اون هایی که داشتن و کیفشو بردن

آره والله! خوش به حال اونا! هم خیر دنیا رو دارن هم آخرت ...

مهتاب شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ق.ظ

میدونی اشکال صاحب این بلاگ چیه؟پیر نشده عزیزم.لوس و ضعیف شده.خودشو ول کرده هرچی شد شد.حوصله نداره مبارزه کنه.اینا هه تا یه حدی و تا یه زمانی طبیعی هست.دیگه وقتشه تموش کنی و به خودت بیای و قوی بشی.جدی از دستت عصبانیم سعید...

سلام ...

شنا کردن در خلاف جهت آب قدرتی برای آدم باقی نمی ذاره ...

شرمنده که عصبانیت کردم :( سعی می کنم دیگه نه شما نه کس دیگه ای رو ناراحت و عصبانی نکنم. واسه همین مطلب در آینده خیلی نزدیک با یه خداحافظی رسمی اینجا رو هم می سپرم به خاطره ها ...

بازم معذرت می خوام که عصبانی شدی ...

amin دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://aminkhaki.com

به نظرم چرک کف دسته

کاش دست ما هم چرک داشت!!!

رضا دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ب.ظ

می خوام برت گردونم به چند سال پیش! اسفند ۸۲ یادته؟ گفتی می خوام وبلاگ داشته باشم؟ یادت میاد بهت چی گفتم؟ مطمئنم که یادت میاد چون به حافظت ایمان دارم پس دیگه تکرارش نمی کنم. خراب کردی داش سعید خراب! این دنیا و آدمهاش به من و تو و امثال ما سازگار نیستن. اینجا نمیشه تشخیص داد کی راست میگه کی دروغ؟ اینجا همه به صداقتی که نشون میدن صادق نیستن و آدمهای مثل تو تو این محیطها یا خراب میشن یا ضرر های جبران نشدنی میدن. عزیزم تمومش کن. سعید ما که تنهاییم این وبلاگ هم نخواستیم! بذار تنهاییمون بیشتر شه

جواب شما رو نمیشه اینجا داد! حضورا عرض می کنم!!!
راستی آلبوم جدید همایون رو عشقه!

مهرانی... سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ق.ظ http://www.mehranweblog.blogsky.com/

لازمه اما کافی نیست....
اگه طوری زندگی کنی که هرچه کمتر بهش نیاز پیدا کنی خوشبخت تری.... و ظاهرا یکی از راههایی که کمتر بهش نیاز پیدا کنی اینه که به قدر کفایت داشته باشی...
یه راه دیگش قناعته....

فکر کنم بهتر ۴ چیز رو بلد باشیم.
۱- چطوری بدستش بیاریم.
۲- اگه داشتیم خوب خرجش کنیم.
۳- اگه نداشتیم بتونیم بدون اون سر کنیم.
۴- طوری زندگی کنیم که کمتر بهش نیاز پیدا کنیم... حتی اگه به اندازه کافی ازش داشته باشیم.

این یکی از خواستهای جامعه اس ... من با پول کاری ندارم ولی تو این جامعه توی هر تعاملی حتی یه تعامل عشقی! هم پول خودنمایی می کنه ...

در مورد مورد اول عارضم که همین یکی از مسائل مهمه!

پرنده تنها سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

سلام

علیک سلام گل پسر ...

مهتاب پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ب.ظ

بازم میگم تو لوس شدی سعید.مگه هیچکس جز تو بر خلاف آب شنا نکرده؟مگه فکر کردی من برام رمقی مونده؟اما میدونی چیه؟تصمیم گرفتم قوی باشم و دیگه اجازه ندم به خاطر هیچکس آینده و زندگیم تباه بشه.توام سعی کن قوی باشی.به خدا اگه سعی کنی میتونی.تو به هیچکدوم از حرفام گوش نکردی:(حالا با بستن اینجا چیزی درست میشه؟اگه میشه ببندش.دیگه نمیگم نبندیش عزیزم!

کاملا حق با توئه ... من به حرفهای شما و همه دوستای عزیزی که لطف کردن و راهنماییم کردن گوش کردم و تمام سعیم رو گذاشتم که نصایحشون استفاده کنم اما نمی دونم چرا بعضی وقتا عملی نمیشه. شاید برای خودت هم پیش اومده باشه که یه روز توی مود افسردگی باشی اگه اونروز بهترین اتفاقات زندگیتم بیوفته بازم ازشون لذت نمی بری اما برعکس یه روز که توی مورد انرژی و شادی هستی اگه اتفاق بد هم برات بیوفته بازم به راحتی هضمش می کنی و زیاد تنش برات بوجود نمیاد. حالا ایشالا مفصل در اینباره بحث خواهیم کرد در آینده چون تصمیم دارم یه پست در این مورد داشته باشم و از دوستان کمک بگیرم.

بستن وبلاگ هم چیزی رو برای من درست نمیکنه فقط اینجوری دیگه چرندیات من بعضی دوستانی رو که به من لطف دارن ناراحت نمیکنه! همین ...
بازم شرمنده که عصبیت کردم ...

دلت شاد مهربون ...

ساغر تمنا یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.saghar-tamana.blogfa.com

سلام سعید عزیزم خوبی پسر خوب

هنوز موتور همسایتون رو یادم نرفته هااااااااااااااا .... امان از دست این الیاس ...
خب پسر خوب اومدم دعوتت کنم ... ایندفعه بیا ببین کی آپ کرده ... یه موجود زیبا ... خوش تیپ ... دلبر ... وخلاصه .....

بیا خودت ببین... ببین چه ژستی هم گرفته کلی تیپ زده و منتظر بازدید کننده ... خیلی هم کم طاقته پس منتظرش نذار ... زود بیا ... قربونت برم ... منتظرم ... هم من ... هم اون خوش تیپ ...........

سلام ...

ای بابا چه حافظه ای!!!

چشم حتما میام ...

خوش تیپیه دیگه! عالمی داره واسه خودش!!!

مهتاب یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ

:)عزیزم برا منم پیش اومده.درست میگی.در مورد دلیل بستن وبلاگت یه بار جوابت رو دادم بازم میگم برای خودت زندگی کن.بعضی وقتا به هیچکس مربوط نیست تو چیکار میکنی و چی مینویسی.هرکی عصبانی میشه میتونه نیاد.انقدر به حرف مردم کار نداشته باش:*منم اگه دعوات کردم چون حقت بود و دلم خواست و دوستتم و نمیتونم ببینم که خودتو نابود کنی:دی

دست شما درد نکنه! دوست داشتین آدرس بدم تشریف بیارید یه کتک مفصل هم به این حقیر بزنید! :))
ولی جدی نمی دونم چرا وقتی ملت دعوام میکنن اصلا ناراحت نمی شم تازه خوشحالم میشم! میدونی آخه تو این دور و زمون کسایی از آدم تعریف و تمجید می کنن اغلبشون دنبال یه هدفی هستن یا بهتر بگم می خوان ازت یه سوء استفاده ای بکنن! (البته بازم میگم همه نه ها! بعضیا!) ولی کسایی که آدم رو دعوا می کنن غالبا به خاطر محبتشونه ...

ایشالا دارم یه تغییرات اساسی می دم به خودم! که حتما اثرت توش وبلاگ هم مشهود خواهد بود!

بازم ممنون :)

خزان نوشت سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ق.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

شرمنده ولی کاملآ با نظرت در مورد قدرت پول موافقم!!!
ولی نمی دونم اونایی که دارن اون دنیا تا چه حد خوشبحالشونه!

دشمنت شرمنده!

خیلی خوشبحالشونه! :دی

ساغر تمنا جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.saghar-tamana.blogfa.com

سلام سعید عزیزم ..

ممنون که اومدی ... دیدیش چقدر نازه پاپی کوچولوم ... از من خواست کلی از شما تشکر کنم آخه خیلی با تعریفهای شما ذوق کرد .........

بذار نظرم رو در مورد نوشتت در یک جمله مختصر و مفید بدم :

*** پول یعنی همه چیز *** این بارها و بارها به من ثابت شده .......

سلام ...

خواهش می کنم! همش حقیقت بود ... از طرف من یه شام توپ مهمونش کن ...

ممنونم بابت نظرت ...

ونوس شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام
نیومده رفت.اگر یه همچین حسی بهت دست میده پس زیاد بیا بلاگ ما بلکه این وسط ما یه ثوابی ببریم یه بندهء خدا(سعید) رو به کباب شدن نایل کنیم.

سلام ...

ای بابا ...
آره اون احساسه که دست میده ولی میگن دست ما کوتاه و خرما بر نخیل! کی با این وضع و اوضاع اقتصادی میتونه ازدواج کنه!!!

مهتاب شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

:)هرجور راحتی.میخوای آدرس بده بیام بزنمت شاید مغزت تکون بخوره بیاد سر جاش:دی
چقدر خوشحالم میشنوم داری تغییرات اساسی میدی.زود باش دیگه ببینیم اثرش رو.من طاقت ندارما.کم صبرم.زود باش دیگه:دی:*

مغز؟! فکر نکنم داشته باشم! که تکون بخوره ...

پس هم دردیم! فکر نکنم تو دنیا کم صبر تر از من وجود داشته باشه! :دی
می بینی ایشالا ... تعجیل نفرمایید و آرامش خود را حفظ نموده!

نگار سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:53 ب.ظ http://negaar.blogsky.com

تنها چیزیه که بعد از دخترم خیلی دوسش دارم .
ممنون که بازم بهم سر میزنی دیدن دوستای قدیمی خوشحالم میکنه

می گم این پول چیز قدرتمندیه! ملت باور نمی کنن!

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ http://rue.blogsky.com

کجایی پسر؟دیگه مارو فراموش کردی...

این چه حرفیه؟ مگه میشه شما و اون متون زیبا رو فراموش کرد؟
یه ذره زیادی سرم شلوغه ... حتما میام خدمتتون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد