مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

۱۳۱

 

یکی از همکارا می گفت گرد (منظور هروئینه!) رو میشه ترک کرد ولی این سیگار لعنتی رو نه! حالا منم باید بگم سیگارو میشه ترک کرد ولی این وبلاگ نویسی رو نه!!!

 

اینو نوشتم مثلا این چن وقته نبودم به یاد اینجا بودم!!!

 

*****

 

اگه من از شر این سرپرست لج درارم راحت بشم رسما" به همتون یه سور مفصل میدم! به خدا خیلی ستمه از اول صبح تا بعدازظهر مدام قیافه ی یه پیرمرد 60-70 ساله که با وجود اینکه 35 سال خدمتش رو پر کرده هنوز هم مثل بختک رو این شرکت افتاده و دل نمی کنه رو تحمل کنی! بنده هیچ مشکلی با افراد مسن ندارما ... چون مسن داریم تا مسن! بعضی ازین افراد پیر هستن که آدم ساعتها هم در کنارشون باشه احساس خستگی نمی کنه و از وجودشون لذت می بره ... اما این بابا از من و بقیه توقع داره آداب و رسومی که جوونها در عهد احمد شاه رعایت می کردن رو رعایت کنیم. امیدوارم هیچ وقت ازین سوهانهای روح در محیط کار نصیبتون نشه! پیر شدم بسکه حرص خوردم!!!

 

*****

 

دریای خزر رو دو دستی تقدیم روسها کردن، خلیجمون هم که بی هیچ چک و چونه ای خلیج عرب شد! حالا یه هفتس جشن آزاد سازی خرمشهر رو برپا کردن!!! حالا خوبه چیزی که مال خودمون بوده رو پس گرفتیم اگه فتوحاتی از اراضی عراق داشتیم می خواستیم چیکار کنیم!؟

 

خیلی بی ربط یاد این شعر افتادم :

 

خانوم ما مرد نیستیم لااقل تو زن باش!

یکم ازون عطر غیرتت رو مام بپاش!!!

 

*****

 

بالاخره نتایج اولیه کارشناسی ارشد هم اومد ... و من باز هم همانند سالهای گذشته مجاز شدم! اما این مجاز شدن با مجازهای سالهای پیش یکم فرق داشت و فرقشم دراین بود که احتمال قبولی زیاده! خلاصه خواستم از همین جا بگم اگه یه شام مفصل با تمامی مخلفات! می خواید لطفا دعا بفرمایید یه جایی تو تهران روزانه قبول بشم!!!

نتیجه اخلاقی! دعا از شما –› در صورت قبولی شام و مخلفات از من!

 

*****

بدلیل شرایط مفتضح اتصال اینترنت نتونستم به نظرات پاسخ بدم ... شرمنده!

 

نظرات 8 + ارسال نظر
ارتباط شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:06 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
واقعا وبلاگ جالبی دارید . خیلی از وبلاگتون خوشم اومده .
خوشحال می شم ما رو لینک کنید و اجازه لینکتون رو به ما بدید .
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید۩۞۩
اگه با تبادل لینک موافق بودید حتما به من اطلاع بدید که شما رو با چه عنوانی لینک کنم .

لیدا شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ب.ظ http://lyda640.persianblog.ir/

تبریک با آرزوی قبولییییییییییییییییییییییییی

طوطی بانو یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ب.ظ http://mittoo.blogsky.com

پیروزیتون رو در آزمون کارشناسی ارشد تبریک عرض می کنم ... چشم! دعا می کنیم قبول شوید حتما حتما ... رتبه و رشته تون چیه؟ با کار می خواهید درس هم بخونید؟ کمی سخته ها ... به خصوص با این شرایطی که از محیط کارتون تعریف می کنید ... بیشتر از پیش بختک خواهند شد رئیس روساتون ...

حسرت پرواز پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ق.ظ http://hasratparvaz.blogsky.com/

ای ول

سروناز شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام خوبی
آره خب نمیشه ترکش کرد. بد جوری هممون معتادیییییییییم
ای وللللللللللللل قبول شدی؟؟؟؟ به به به به چه خوب
من همین الان شام با مخلفات می خوام. الان الان بده بده
من چجوری بایم بخورم؟
خزر رو که دادن خلیج رو نمی ذارم آخه کنارشم یه کمی بیشتر تعصب دارم نسبت بهش
بازم دعا می کنم صرفا به خاطر سور مفصل!!! ا ا ا ا خودتم پیر شدی
ًا منم سور میدم اگه منو از شر این دوست پیر ما راحت کنین
من جواب نظرا رو می خواااااااااام
برات دعا می کنم حتما

خزان نوشت یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

ما منتظر شام می مونیم! یادت نره!

... چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام
وااااااااااااااااااای چقدر خوشحالم کردی ...

همیشه بهاری باشی...

آیدا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

سلام
مبارکه :)‌ امیدوارم قبول شی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد