مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

۱۴۷

 

* وقتی طرف یه کارمند معمولی بود جزء ضایع ترین افراد شرکت بود. صدای خنده ها و لودگی هاش قسمت رو می لرزوند و همه می گفتن بازم فلانی قاطی کرده! چرندیاتش که زعم خودش خیلی با نمک بود و خندهای مسخرش و ضربه هایی که با دست به دستگاه ت.نا.س.لیش می کوبید (موقع خنده) شهره ی آفاقش کرده بود! سواد و این حرفها هم خدا رو شکر تعطیل!!!

بعد از عوض شدن مدیر این آقا هم شد سرپرست! (حالا به خاطر هم شهری بودنش با مدیر یا خدمتهایی که در خفا کرده بود نمیدونم!) از اون رو به بعد ایشون دیدنی شدن! یه مرد جنتلمن که فکر می کنه داره توی ناسا کار می کنه و جز امر و نهی و مباحث علمی (که نمی دونم از کجاش در میاره) از دهنش خارج نمیشه! همه ی اینها قابل تحمله اما خ... مالیهاش و آدم فروشیهاش یکم اذیت می کنه و درد داره! کافیه یه اتاقی یه ذره صدای خنده توش بیاد آقا سریعاً آمار میده و میگه مزاحم کارهای علمی ما هستن ... نه اینها خودش همون لوده ی دیروزی بوده ...

من ازین خسته ام که می بینم ... تیرگی هست و شبچراغی نیست ...

** یه ماه دیگه هم تموم شد! اول آذر شد و از شرکت مورد علاقم تماسی گرفته نشد برای استخدام! نگرانیم اینجاس که چشم بهم بزنم و ببینم 30 سال گذشته و من هنوز توی این خراب شده هستم و فسیل شدم!!! مثل خیلیای دیگه ...

*** نمی دونم ولی فکر کنم اشکال از طرز تفکر منه! روابط بعضی از دختر پسرهای این دور و زمونه برام نا مفهومه!!! پسره با یه دختری هست و به ظاهر خیلی هم با هم لاو هستن اما هم پسره و هم دختره با ده نفر دیگه هستن ... باور کنید توی کشورهای دیگه یا به قولی متمدن تر! از ما هم اینطوری نیست ...

**** وقتی به سخنرانی های دکتر الهی قمشه ای گوش می کنم واقعاً قبطه می خورم که این مرد چطوری می تونه دنیا رو اینقدر قشنگ و زیبا ببینه؟! بعضی وقتا شک می کنم ... شک می کنم به اینکه این هم یه تظاهر باشه. در کل که من در این زندگی لذتی ندیدم! دروغ چرا؟ لذتهایی هم بوده. لذتهایی که همشون زود گذر بوده و یا بعدش یه دنیا حسرت پشتش بوده ...

 

  ماییم و آب دیده ... در کنج غم چپیده ...

 

نظرات 11 + ارسال نظر
رامین جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام وبلاگت خیلی زیبا بود
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی
فقط نظر یادت نره
اگه حاضری برای تبادل لینک یا لوگو
منو به نام (ورود دخترا آکیدا ممنوع!)لینک کن
بعد منو خبر کن تا لینکت کنم

سجاد جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.links.rahpuyan.ir

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید برای من باعث افتخاره اگر شما هم مایل به تبادل لینک با سایت من باشید.
اگر مایل بودید سایت من را با عنوان " تالار گفتمان رهپویان ایران " به آدرس www.rahpuyan.ir/index.php و یا " تبادل لینک با رهپویان " به آدرس www.links.rahpuyan.ir لینک کنید و بعد با مراجعه به www.links.rahpuyan.ir از طریق ارسال لینک وبلاگ خود را با هر عنوان و توضیحی به ثبت برسانید. لینک شما حداکثر ظرف 24 ساعت تایید خواهد شد.
متشکرم

پرنده تنها جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:43 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

الو! قطع و وصل میشه!

... جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام...

آره دستم اومده که از چیا خوشت میاد ولی تو بهتر از هرکی می دونی که چقدر دوست دارم از اینا خوشت نیاد!
میگن این دنیا دیگه مثل قدیما نمیشه
دل این آدما زشته دیگه زیبا نمیشه...

ممنون... درسا خوب پیش میره ولی من خوب پیش نمیرم!!

همیشه بهاری باشی...

سلام ...

باشه سعی می کنم خوشم نیاد! ولی چیکار کنم به دلم میشینه ... مثل همین شعرت ...

دقیقا مثل خودم! درسای منم پیش میره و من نمیرم!!!

ممنون ... دلت شاد

مهناز شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام سلام... خوبین؟ ببخشید که کم پیدا شدم...درگیر کارم زیاد...انشالله که خوب باشید...
در حورد این دختر پسرهایی که گفتید - لازم بگم که این دسته از آدم ها از اونهایی هستند که شما دوست دارد- یعنی بدون احساس و تعلقات خاطر به هیچ کس ندارند. :)‌ فقط هستن...با یک نفر یا با ده ها نفر :)
همین دیگه ... انشالله که کارتون هم درست می شه...

سلام ...

ممنون ... خب خدا رو شکر. درگیر بودن توی کار خیلی خوبه امیدوارم همیشه ازین نوع درگیریها باشه و درگیریهای نا خوش آیند نباشه ...

من دوست ندارم! من اصلا از آدمهای بی احساس خوشم نمیاد ... چیزایی هم که توی پست هام می نوشتم یه جور اعتراض به احساس شدن آدمها بود ... تو دنیای آدمهای بی احساس باید بی احساس بشی وگرنه کلاهت پس معرکس ...

ممنون ...

ندا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://hashtbehesht.blogsky.com/

سلام
گفتی فسیل داغم تازه شد
تو شرکت ما هم فقط کار و کار
منم اونجا دارم فسیل میشم هرچی بیشتر کار بلد باشی بیشتر ضربه میخوری
تصمیم دارم موقع رفتنم که شد چنان برم که با رفتن یه ضربه بزرگ بهشون بزنم تا بفهمن چقدر کار براشون میکردم

سلام ...

این مساله منو کشته! هر چی بیشتر بلد باشی بیشتر منزویت می کنن! البته یه جور رفتار تدافعیه که شاخ نشی بعدا ...

منم تصمیم دارم موقع رفتنم از کوچیک تا بزرگ رو فحش بدم! :)) بلکه یکم خنک شم! =))

پرنده تنها یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

بلاگ اسکای قاطیه که هر چی میزنم پستمو آپدیت شه نمیشه بعد میای میبینی ۳ بار شده ...
بلاگ اسکای قاطیه که میام نظر مینویسم برات سند میکنم میبینی نمیره بعد دوباره میزنی میبینی رفت بعدش که میای میبینی متنشو نفرستاده ...

آذر ماهه دیگه! قرار بوده همه چی عوض بشه که شده! ؛)

سما یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ http://leosama.blogsky.com

خواهی بیا ببخشا
خواهی برو جفا کن !

خودت گفتیا! رفتم که جفا کنم! :))

سروناز سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام خوبی
خوبه دیگه بی خود نمی خنده!
ولی خداییش خیلی بدهم میاد از اینجور آما!
برات دعا می کنم تا فسیل نشی!
بی خیال شو بیچاره دلش خوشه!
کم پیدایی تو!
بیا دیگه!

سلام ... ممنون ...

چرا هنوزم می خنده!!!

حق با شماس ... کم پیدا شدم ... میام ایشالا ... بازم به مرام شما که هنوز مارو فراموش نکردی ... باااااا مررررررراااااااااااممممممم!

مهرانی... چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ق.ظ http://mehranweblog.blogsky.com/

تقصیره خودته...میفروشی... مفتم میفروشی... برای مفت فروختنش منت هم میکشی... تحمل هم می کنی!!!!
من که در عجبم....
زندگی هرکی مال خودشه... میتونه بفروشه... یا بریزه دور... یا هر کار دیگه ای که دلش میخواد باهاش بکنه.

تفکر بر انگیز بود ... اما چاره چیه؟ چیکار میشه کرد؟ چقدر کار عوض کنه آدم و ببینه همون آش و همون کاسس ...

خزان نوشت چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

فکر می کنم راز این که ادم دنیا را زیبا ببینه اینه که بدونه خوبی و بدی این دنیا را خدا خواسته و اگه او می خواد پس بهترینه

حرف حساب جواب نداره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد