مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

۱۳۹

 

* این چند وقته همش به فکر اون بی وجدانی هستم که زندگیم رو رسماً به گه کشید و رفت! ازون روز تا الان هر چی دارم ماله کشی می کنم درست نمی شه ... شاید یه جورایی تقصیر خودم بود و نباید سریع اعتماد می کردم و دل می بستم ... در کل از صمیم قلب امیدوارم هرجا که هست ...

اینم ازین برادر کوچیکتون داشته باشید که دورو زمونه دورو زمونه ی بازیچه شدن دل شده! هر ابراز عشقی عشق واقعی نیست و شاید یه بی همه چیزی طالب شده یه چند وقتی باهاتون بازی کنه!

** من و مزرعه یه عمره چشم به راه یه بهاریم ...

     زیر شلاق زمستون ضربه هارو می شماریم!

*** می خوای فرهنگ غنی ایرانی اسلامیمون دستت بیاد؟! کافیه برای چند ساعت وقت بذاری و بری توی یه صف! حالا صف هرجا که می خواد باشه ... پمپ بنزین، نونوایی، بانک و ... اونوقته که می بینی تمدن 7000 ساله ی ایرانی قلنبه شده و داره فوران میزنه. بلا نسبت شما هر کسی نهایت مادر ...گی خودش رو به نمایش میذاره تا یه نفر رو دور بزنه و زودتر کارش انجام بشه ... مـُــردم از این همه تمدن! کاش توی یه مملکت بی تمدن بودم!!!

**** می گن شبای آسمونی در پیشه. میدونم خودتون کلی گرفتاری و التماس دعا دارید ولی اگه یادتون بود یادی هم از ما کردید ممنون میشم ...