مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

۱۴۲

 

* نمی دونم به این مساله اعتقاد دارید که گذشت زمان خیلی از آرمانها و آرزوها رو از بین می بره یا به بیان بهتر بی ارزششون می کنه و اون آرمانها و آرزوهای قبل جاشون رو به یه سری جدیدتر میدن؟ دوستی داشتم واسه هرچی که بدست نمی آوردم استدلال می کرد که آره تلاش کن حتما خدا کمکت می کنه و بدستش میاری! بله، بعد از چند سال بدستشون آوردم شاید هم یه شیرینی و لذت جزئی اول ماجرا بود اما بعدش دیدم دیگه اون ارزش سابق رو نداره! بطور مثال همین ماجرای کارشناسی ارشد. من 2-3 سال پیش به قبولی احتیاج داشتم که ذهن و فکرم آزادتر بود و کلی وقت اضافه داشتم نه الان که کلی گرفتاری و کار ریخته سرم. یا یادمه یه زمانی گیر ماشین بودم و واقعا بهش احتیاج داشتم اما نداشتم ماشین بابا هم که اسمش روشه ماشین بابائه و اولاد هیچ تملکی روش نداره!  در حال حاضر ماشین رو دارم ولی دیگه احتیاج سابق رو بهش ندارم و شده یه سرمایه ی خوابیده ... و صدها مثال اینطوری! هدف ناشکری نبودها هدف این بود که هر چیز در جای خود نیکوست! به نظرم اینکه چیزی رو که من بهش امروز احتیاج دارم 20 سال دیگه بهش برسم ارزشی نداره ... (مثالها مادی بود ولی مصداق معنوی هم داره مثل عشق!)

** نمی دونم زندگی همینه که من دارم می کنم یا این "توهمی از زندگیه"!

*** کسی از دوستان راه و رسم بی احساس شدن رو میدونه؟ شدیداً بهش احتیاج دارم!

**** در هفته ای که گذشت رفتم در 25! بادا بادا مبارک بادا! سعید با ربع قرن تجربه!!!

نظرات 15 + ارسال نظر
ندا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ http://hashtbehesht.blogsky.com/

سلام
کاملا موافقم که آرزوهامون اگه از وقتش بگذره و بهش برسیم دیگه برامون ارزش قبل رو نداره
اول اینکه تولدت مبارک
دوم اینکه هنوز هم از کلی همسنات جلو هستی و این یه موفقیت بزرگه
سوم اینکه هیچ وقت احساساتت رو نابود نکن
احساسات خوب :فکرای خوب میارن و فکرای خوب فرداهای بهتر و بهتر
چون این افکار ماست که آینده ما رو میسازه

سلام ...

اول ممنون ...
دوم امیدوارم که اینطور باشه و در ضمن همه موفق باشن ...
سوم کاملا درسته ...

پرنده تنها جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

میدونستم همین جواب چیزی رو میدی ...
دانشمند این که میگی بعد از تغییر ساعت رسمی بود ، قبلش با افطار شروع میشد ...
خودت این بالا گفتی حرفهای شما هر چی که باشه زیباست پس از من دریغش نکنید D: ...
من یه متن درباره ماهی رو هر وقت از آب بگیری نوشتم ... شاید دوباره پر تن تراقتر بنویسم ! آره ، فایده نداره وقتی بگذره ... حالا اگه کسی فهمید ... واسه همین میخوام خودکشی کنم ...
پس تو هم میخوای خودکشی احساسی کنی ...

آخه تو که میدونی من چی جواب میدم برا چی می نویسی؟! منو می خوای ضایع کنی؟ :دی!

داداش ما آپ تو دیتیم! ساعت قدیم مال قدیماس!

الانم میگم!

می ترسم خودکشیمون هم از وقتش گذشته باشه و حال نده!!!
آره ...

پرنده تنها جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

آها یه جمله رو جا انداختم ...
ما که از هر کی پرسیدیم گفت سریالش چیزیه ...

خوبه دیگه! سریال باید چیزی باشه :)) باشه بابا شما رسما ریدی به ما :دی

ساحل جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:01 ب.ظ http://openeyes.blogsky.com

باید سعی کنیم خودمونو راضی کنیم هر چند یه استعداد ذاتی میخواد

مشکل همون استعداد ذاتی اس!

:::...:::BIG-BOX:::...::: جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.big-box.sub.ir

سلام
خوبی؟
مطالب سایتت خیلی خوبه و آمارت هم خوبه
چرا از لینک باکس من استفاده نمیکنی؟؟؟
اگه میخوای آمارت بیشتر بشه از باکس من استفاده کن
فقط یکبار امتحان کن وامار بازدید سایت یا وبلاگت رو به صورت واقعی بالاتر ببر.
آمار کاملا واقعی
فقط کافیه کد لینک باکس را از پایین لینک باکس برداری و داخل قالب وبلاگ خودت بزاری
حجم صـــــفــحـــه 576 بایت ( زیر 1 کیلو بایت )که بـــاعــــث سنــگین شــدن وب شما نمیشه
دارای توجه توجه
شما میتوانید به جای قرار دادن لینک باکس بنر را قرار دهید و از ما لینک دریافت کنید کد بنر داخل باکس میباشد
منتظر ارسال لینک شما هستم
www.big-box.sub.ir

طوطی بانو جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ب.ظ http://mittoo.blogsky.com

چقدر * رو قشنگ گفتید ... آفرین !

۲۵ سالگیتون خیلی مبارک باشه ... من فکر می کردم بیشترید ... چقدر جالب شما هم مهرید ...

منم مثل شما به بی احساس شدن نیازمندم ... نعمتیه این بی احساسیه ... اما واقعا می شه ... ؟ منکه راهی براش سراغ ندارم ...

قابلی نداشت ...

ممنون! من فکر می کردم با این چرندیاتی که می نویسم خواننده ها فکر کنن خیلی کمتر از ۲۵ ام! ممنون ... روحیم مضاغف شد!

منم راهی سراغ ندارم! فکر کنم ذاتی باشه البته یه مقدار هم جامعه و شرایط زندگی تو شدت و ضعفش دخیله!

مهناز شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام سلام...بازم تولدتون مبارک ُ شما یک ماه از من بزرگترید :)
نمی دونم چرا؟؟؟؟ اما حیف نیست آدم بی احساس بشه؟ حیف نیست آدم این حسی که خدا از خودش توی آدما گذاشته ؛ همون عشق و محبت و اینا؛ رو نخواد؟؟؟
بعد اون موقع فرقی با بقیه مخلوقات خدا نداره که
بحث اینه که ما آدما نمی دونیم کجا و چه زمانی از این احساسات استفاده کنیم- برای چه کسی خرجش کنیم-
یا اینکه برای چه چیزی!!! اگه اینو یاد بگیریم می بینینم که چه حس قشنگیه...
مثل اینجا...اگه دوستانتون به شما این همه احساس نداشتند و یا اینکه براشون بی تفاوت بودید..هیچ کس تولدتونو تبریک نمی گفت :)‌ و اصلا براشون مهم نبود...
خوشحال باشید که احساس دارید و ناشکری نکنید..

سلام :) بازم ممنونم ... پس شما هم پاییزی هستید ... ما کوچیک همه ایم! (تریپ رضا زاده و اینا!)

چرا حیفه ... خیلیم حیفه. اما خب گاهی وقتها همین احساسات خیلی آزار میده آدم رو ...
خب من هنوز اون مساله رو یاد نگرفتم! البته بیشتر از اینم ازم انتظار نمی ره که تو یه زندگیه بسته و کاملا کلیشه ای به این درجات شعور برسم!

چشم ... دوستان هم محبت دارن و ما مخلصشونیم ...

مهناز شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ق.ظ

راستی بابت پراید دوگانه سوز با کجا تماس بگیرم؟؟؟؟ :)هرچی گشتم آدرس تمای و اینا رو تو وب پیدا نکردم....
( شوخی هاا به دل نگیرید)

فعلا تک سوزش رو موجود داریم! اگه خواستید شماره حساب میدم علی الحساب برای دریافت جایزه هشت میلیون به حساب بریزید تا افدامات بعدی اداری صورت بگیره :))

بی خیال... شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ

اگه روزی احساس بی ارزشی کردی نا امید نباش چون ممکنه برای یکی با ارزش باشی....

میدونی جملت هم قشنگه هم کاملا درسته. اما یه نگرانی دارم! اینکه یه روز بمیرم اونی که براش ارزشمند بودم رو نبینم!

ساحل دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://openeyes.blogsky.com

اگه آرزو واقعا معنوی باشه به زمان وابسته نیست ، ضمنا بی احساس بشیم شاید دیگه غصه نخوریم ولی دیگه آدمم نیستیم شاید برای یه مدت کوتاه بد نباشه ولی سعی کنی امیدوار باشی بهتره

دقیقا درسته آرزو های مادیه که وابسته به زمانه ...
سعی می کنم ... امیدوارم خدا هم کمک کنه.

سروناز سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام خوبی
میدونی چیه . تو اون لحظه که بهش نیاز داری بهش فکر میکنی خب اگه یه چند سال زودتر بهشون فکر کنی به موقعش بهش میرسی.
میگن گذشت زمان همه چی رو درست میکنه. خب زمان که میگذره باعث میشه تفکرات نیازهای ما تغییر کنه.
بعدشم مگه تو قانون جذب رو نمیدونی؟
همونی که میگه اگه به یه چیزی فکر کنین بعد چند وقت به دست میارینش. البته تو همهموارد درست از آب در نمیاد . ولی مثل اینکه واسه تو خوب کار کرده.
البته تو یه کم کندی.
بیشتر به چیزایی که می خوای فکر کن . تصور کن که داریشون.
همینه دنبال چیز دیگه ای نگرد!
خودتو گول نزن زندگی همینه!
این یکی رو بلد نیستم اما ذاتا تو وجودم بی احساسی زیاد دارم. میخوای یه کمیشو بدم به تو. آخه برام دردسر ساز شده. همه ازم شاکی ان!
مبارک باشه
حالا بنویس برامون که این ربع قرن زندگی چطور بود؟
ربع قرن اصلی زندگی!
باقیش همینجوری میگذره.
شاد شاد

سلام ... ممنون.

یه چیزایی از قانون جذب شنیدم ولی کامل نمی دونم. :)) شانسی دیگه! هیچیمون که دست کار نکرده قانون جذبم دست از آب در اومده! یادم باشه یه اسفند براش دود کنم چشم نخوره ...
ممنون از راهنماییت! یکم فشار بیارم ببینم سرعت عملش بالاتر میره یا نه؟

پس همینه زندگی؟! اینقدر زندگی زندگی می کن اینه؟!

یه ۱۰-۲۰ گرم هم بهم بدی کافیه ...

سلامت باشی :)

ای در کل بد نبود ... مثل بقیه!

دلت شاد ...

خزان نوشت چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ب.ظ

من رسم بی احساس شدن را بلدم ولی شرمنده خودم هم نمی دونم چی شد که این طوری شد!!!!

پس فقط می تونم بگم خوش به حالت!

من چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ب.ظ http://blue-stars.blogsky.com

سلام
تولدت مبارک
آرزوها ۱مقطع زمانی خاصی دارن که اگه از زمانشون گذشت و برآورده نشدن به حسرت تبدیل میشن و اگه برآورده شدن پوچ به نظر میرسن.
راجع به از بین بردن احساسات اگه راهی پیدا کردی واقعا خبرم کن
خوش باشی

سلام ...

ممنونم .
البته طبق گفته خانوم ساحل برا آرزوهای مادی حاکمه.
والا دوستان منصرفم کردن! شما هم راهی پیدا کردی بگو.

دلت شاد.

مهرانی... پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ق.ظ http://mehranweblog.blogsky.com/

سلام. خوش به حالت که ماشین داری...
من عین این ۱۰ سال که از گواهینامه ام میگذره.... آرزوی داشتن ماشین رو داشتم... هنوزم دارم... خیلی زیاد...
البته به شرطی که پراید نباشه!
ارشد مبارک باشه...

سلام ...
خسته نباشید! اون موقع که ما در به در ماشین بودیم شما پژو داشتین!

خب مال ما پرایده! پس ماساله حله :))
سلامت باشی ... ایشالا سال دیگه بهت میگم دکترا مبارک ...

مهرانی... پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ق.ظ

تولدت هم مبارک مهندس....

ممنون مهندس ... تولد شما هم مبارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد