مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

آخرین پست 84 + ضمیمه!

بهر حال شتریه که در خونه همه می خوابه ... ازدواج و بعد بچه دار شدن :

یکی از نکات مهم و قابل بحث زاییدن هستش! فرض کنید امروز قراره فرزند شما بدنیا بیاد و شما قراره پدر یا مادر بشید ... حالتهای مختلفی هستش که خانم در بیمارستان وضع حمل کنند یا توی ترافیک خفن خیابونها گیر کنند و بچه هم که بی شعور! همونجا بدنیا بیاد! یا حالت دیگه اینکه خانم در بیمارستان بعد از زایمان بستری هستن و آقا قراره بیاد دیدنشون که اینم 2 حالت داره یا آقا انسان هستش و با گل و شیرینی و کادو و ... می ره به دیدن خانوم یا رگه های حیوانیت داره و این سختی کشیدن خانوم رو جزء وظایف زنانه میدونه! بهر حال شب اول که بچه رو میارید خونه دیگه همه فک و فامیل چتر میشن خونتون و هر کسی هم هر حرکتی که فرض میکنه جالبه (همون فرض میکنه چون حال بهم زنه!) به نمایش میگذاره، بچه بد بخت هم میشه دستمال دست رشته و همینجوری در میون دستای حضار طی طریق می کنه و هر کس هم یه وری به بچه میره! و هیچ کس هم به خستگی و وضع نامناسب خانوم خونه توجهی نداره و بالاخره حدود 2-3 صبح با بیل و کلنگ کنده میشن ...
اما نکته مهم ازینجا شروع میشه که خانوم و آقا خلوت می کنن ... (خیلی بی شعوری منحرف!) و بحث برای اسم بچه شروع میشه و بهر حال یکی کوتاه میاد و اسم بچه مثلا کاندولیزا انتخاب میشه ...
ولی فردا صبح علی الطوع مادر خانم تماس میگیرن و 3-4 آیه و حدیث می خونن که فلان پیغمبر یا امام فرموده که اسم بچتون رو باید بذارید صغری ...
بعدشم فورا مادر شوهر زنگ میزنه و میگه دیشب توی خواب یه آقاییو دیدم نورانی گفت اسم بچه رو کلثوم ننه بذارید!
بعد درگیری های پیاپی قرار میشه واسه اینکه نه سیخ بسوزه نه کباب اسم بچه رو توی شناسنامه بذارن کلثوم الصغری و توی خونه صداش کنن کاترینا!

حالا فرض بگیرید 30 سال بعد این خانم دانشمند شد و مطرح در ایران یا جهان آیا این اسم برازندشه؟ یا اصلا روش میشه اسمش رو جایی بگه؟ بعد بچه این خانم چه حسی نسبت به اسم مادرش پیدا می کنه؟

پس : 1 – گور پدر نظر مردم! شما اصل کاری هستید ...
2- خدایی مادر نه ماه سختی به جون خریده نباید نظر اصلی رو اون بده؟
3- در این متن عوارض ناشی از استعمال زیاد وایتکس (بخاطر خونه تکونی!) در نویسنده دیده میشه و به یاوه گفتن افتاده! پس درست مصرف کنیم!


------------------------


هیچ میدونید هفت سین از کجا اومده؟هفت سین امروزی مربوط به بعد از هجوم اعراب به ایرانه ...
البته این رسم خیلی قدیمی تر از این حرفهاست اما در واقع قبل از اینکه ایران به دست مسلمونها فتح بشه نیاکان ما هفت شین داشتن نه هفت سین! که این هفت شین شامل: شکرـ شهد ـ شراب ـ شیر ـ شاهدانه ـ شربت و شیرینی بوده. اما حالا چرا عدد هفت انتخاب شده؟عدد هفت در فرهنگ ما از یک تقدس خاص برخورداره.مثل: هفت شهر عشق ـ هفت خوان رستم و... اینطور می گن که این تقدس مربوطه به هفت امشاسبندکه عبارتند از: اردیبهشت ـ خرداد ـ امرداد ـ شهریور ـ بهمن ـ اسفندارمذ و اهورامزدا ...

اینم محض اطلاع رسانی گرچه میدونم که همتون میدونستید!


---------------------

خب این آخرین پست سال 84 بود ...
ممنون که یک سال دیگه همراهیم کردین و اراجیف منو تحمل کردید ...
سال خوبی داشته باشید ، سرشار از امید و نشاط و سلامت و سعادت و ...
آخر این پست یه متن طنز از وبلاگ نقطه ته خط پیچوندم! خیلی باحاله حتما بخونین ...

یک لطیفه! هم بگم شرم کنده شه :
به یه آقایی میگن میدونی GF مخفف چیه؟
میگه : معلومه دیگه گوجه فرنگی!!!

شاد باشید ... روی ماه همتون رو هم می بوسم ( خلاف رفته بالا!)


***************************
***************************
***************************

برگرفته از "نقطه ته خط"

اندر باب وبلاگ‌خوانی و کامنت‌نویسی
فرض کنیم شما مطلب مهمی در وبلاگ تان نوشته‌اید مثلاً در مورد «نحوه شکافت هسته‌ای و عملکرد پوزیترون‌ها در اتم‌های پلوتونیوم و بهره‌وری از آن در صنایع هسته‌ای» (!) ببینیم منهای آنان که مطلب را می‌خوانند و نظر منطقی و محترمانه می‌دهند، برخورد هر طیف از وبلاگ‌خوان‌‌ها و کامنت‌های آنان نسبت به این مطلب چه خواهد بود:




● جوات‌نویس‌ها:

آقا دمت قیژ... خیلی حال کردم با این مطلبت. خیلی ملس بود. مام تو نمیری با این هسته مسته‌ها حال می‌کنیم. مخصوصاً فصل زردآلو که میشه میزنیم ددر تو ولایت بابا ننه اینا، تو باغا تیریپ عشق و صفا. خواستی یه میل بزن حاجیت، همه جوره وانتتیم دربست.



● سریش‌بلاگ:

سلام وبلاگ باحالی داری، به منم سر بزن.



● سیاسی‌نما‌ها:

این مساله برمی‌گرده به پذیرش قطع‌نامه‌ی آژانس اتمی. به نظر من این البرادعی خودشو فروخته وگه‌نه تولید بمب اتمی به این سادگی نیست که شما نوشتین. خیلی از کشورای پیشرفته الان بمب اتمی دارن و اصلاً از این روشی که شما گفتین استفاده نمی‌کنن.



● سکسیاسی‌نویس‌ها:

شکافی که بهش اشاره کرده بودی همون جریه که تو ]...[ ملت ایران افتاده. خاک تو سرتون بدبختای توسری‌خور که هی جر می‌خورین و هیچی نمی‌گین. این قدر بمب اتمی بهتون ]...[ کردن که همگی شکاف خوردین. بی‌عرضه‌های ]...[!



● سریش‌بلاگ:

سلام وبلاگ باحالی داری، به منم سر بزن.



● سانتی‌مانتال‌ها:

وا شما چقد خوب می‌نویسین. ولی خیلی بده که اون پوزیترون‌ها شکاف بخورن چون دردشون می‌گیره و اوخ میشن. من خیلی به این موضوع حساسم. مامانم هم میگه ولی دست خودم نیست.



● ماشین‌های فحش‌بافی:

وبلاگت خیلی...میه! معلومه از اون بچه سوسولای درسخونی هستی که همیشه سرشون لای درس و مقشه. بیخی بابا توام با این نوشته‌های...!



● افسرده‌ها:

آه این چه زندگی سگیه آخه؟ من چرا همش دپرسم؟ این مطلب تو رم خوندم دیگه بدتر شدم ایشششش...



● آگهی‌های بازرگانی:

سلام دوست عزیز. سایت پشمک راه افتاد. خفن‌ترین سایت دنیا! در این سایت ما چت، فال حافظ و تالار گفتمان و طالع بینی ازدواج و دوستیابی و برای اولین بار طالع بینی کف پا و کلی مطالب خفن داریم. آدرس ما: اچ تی تی پی...



● ادبیاتی‌‌نماها:

شاعر می‌فرماید: دل هر ذره که بشکافی/ آفتابیش در میان بینی. آری دوست من! شاعران گران‌مایه‌ی ما سال‌ها پیش به این موضوع اشارات گهرباری داشته‌اند و ملمعات و مسجعات و مشعشعات آنان نشان از دانش بالای ایرانی در این باب دارد که فرنگیان از آنان آموخته‌اند و تکرار آن توسط شما، ژاژ خائیدن است.



● سریش‌بلاگ:

سلام وبلاگ باحالی داری، به منم سر بزن.



● بیزنس‌چی‌ها:

سلام عزیزم. چطوری خوبی خوشی؟ میخوای از راه اینترنت کاسبی کنی یه سر به وبلاگ ما بزن ما دنبال چند تا یار برای گولد کوئیست میگردیم. شمام بیا مفت هر ماه فقط پول بذار جیبت. باشه جونی؟ منتظریم. بابای.



● کمونیست‌‌نماها:

در مورد شکاف میان طبقه‌ی پرولتر که نوشتید، این توطئه‌ی امپریالیسم است. اما آگاه باشید شکاف انداختن آنان میان پرولتاریا همچون تازیانه بر دریا زدن است. آری پرولترهای جهان جز زنجیرهایشان چیزی ندارند از دست بدهند. متحد شوید و نگذارید امپریالیسم میان شما این گونه شکاف بیندازد.



● فمنیست‌‌نماها:

همون بهتر که پروژسترون از هم شکافته بشه و قطبای مثبت و منفیش از هم جدا بشن. همون بهتر که این وابستگی ننگین و استثمارگرانه به استروژن و این کوفتی‌ها از بین بره. همون جورم تو دنیای بدون مرد هم میشه زندگی کرد. زنده باد زنان. نابود باد مردان. پیش به سوی دنیای بدون مرد.



● دخترانه‌ها:

امروز با گلی جون رفتیم بازار صفویه. یه ادوکلن دیدیم فرانسوی بود. یاد مادام کوری افتادم. الان این مطلبتونو که خوندم یاد اون جریان افتادم. (لول)



● خاله‌زنک‌‌ها:

سلام آقای دانشمند. می‌بینم که انیشتین شدی واسه ما. فیزیک پیزیک می‌لمبونی. تو رو خدا تو یکی واسه ما فرضیه مرضیه نده. اگه راست میگی خودت چرا بمب اتم درست نمی‌کنی؟



● پشه‌ها:

سلام دوست عزیز. شما فکرای احمقانه‌ای دارین. البته با بخشی از نوشته‌هاتون موافقم اما حرفاتون احمقانه‌ست. امیدوارم دلخور نشده باشین. اونائیم که اینارو می‌خونن خرن. البته خیلی ببخشید ها.



● هردمبیل‌ها:

چطوری گامبو؟ بابا تو هم که اتم متم می‌ترکونی که! نفهمیدی فوتبال چند چند شد؟ خودمونیم ولی چه میکنه این زیدان. عصری با بر و بچ می‌خوایم بریم استخر. پایه‌ بودی میل بزن.



● جوجه هکرها:

من وبلاگتو هک می‌کنم. اگه راست میگی و مردی برو به این صفحه یاهو بعد وارد شو تا اونجا بهت بگم.



● سریش‌بلاگ:

سلام وبلاگ باحالی داری، به منم سر بزن...!