مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

ویجدان

 

سلام ... می خواستم بگم عیدتون مبارک، دیدم هیچ اهمیتی نداره که من این عید یا اعیاد دیگه رو تبریک بگم. مهم اینه که هر روزتون عید باشه، مهم اینه که شاد باشید، عاشق باشید(حالا مهم نیست این عشق الهی باشه یا عشق دختر/پسر همسایه باشه!) و به آرزوهای رنگیتون برسید. در کل کیفیت زندگی مهمه نه کمیتش! (ای وای بازم کلیشه شد!) به هر حال امیدوارم همه اینایی که گفتم باشید اگر هم نیستید سعی کنید باشید! ... اینجوری حال منم بهتره ...

 

یک شاخه گل سرخ، یک جام شراب

یک آینه تن یار، ای ماه بتاب...

یک پچپچه آواز، یک شعر نیاز

یک زمزمه خواهش، یک وسوسه ناز

ای ماه ببین که شب چه زیباست ...

یار آمده، یار آمده، اینجاست ...

 

-------------------

 

چند وقت پیش توی خبرها میخوندم (فکر کنم سایت بازتاب بود) که بر اثر تماشای سریال نرگس 20 تا دختر و پسر فراری شدن و جو نسرین و بهروز گرفتتشون! (البته آمار تا اون روز بوده حالا شاید چند برابر شده باشه!)

خوب آقا بد آموزی داره دیگه! چرا ماهواره رو جمع می کنین؟! خوبه من بشینم تلویزیون خودی رو ببینم بعد هم دست یک دختر نا محرم رو بگیرم و متواری بشم!؟ نکنید آقا! چرا دیش ها را لوله می کنید؟؟؟! رحم کنید بر جوانان!

 

 

-------------------

 

چند روز پیش ماشین توی خیابون پارک بود و تا رفتم سرش دیدم ای دل غافل یه از خدا بی خبری زده چراغ جلوی ماشین رو باقالی کرده و رفته! در حال دادن سه چهار تا فحش آبدار بودم که دیدم زیر برف پاک کن یه تیکه کاغذ هستش ... روش نوشته بود : "با عرض پوزش و شرمندگی. من وقتی داشتم از پارک بیرون می آمدم با خودروی شما تصادف کردم و شما را نیز پیدا نکردم، این شماره من است لطفا برای دریافت خسارت با من تماس بگیرید"

با خودم گفتم هنوز هم آدمهای با وجدان توی این شهر پیدا میشنها!!! مازوخیسمم دوباره عود کرد و گفتم اگه پسر بود واسش یه تخفیفی قائل میشم! ولی اگه دختر بود دوبرابر میگیرم! دخترو چه به رانندگی؟!!!

خلاصه سرتونو درد نیارم تماس گرفتم و آقایی گوشی رو برداشت ولی اصلا روحش از ماجرا خبر نداشت! تازه فهمیدم یارو مارو اسکول خودش کرده و شماره دریوری داده! (آخه تو روحت حداقل این کاغذرو نمی ذاشتی من کمتر حرص بخورم!) ... بعد بعضی ها تو وبلاگشون مینویسن کجای تهران شهر اخلاقه؟!!!!