مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

عیدانه ... (۱۲۹)

بر آمد باد صبح و بوی نوروز

به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال

مبارک بادت این روز و همه روز

 

سلام ...

 

سال 86 هم رفت! با همه ی خوبی ها و بدی هاش، با همه ی ناکامی ها و کامروایی هاش ... فقط کلی خاطره توی دفتر زندگیمون باقی گذاشت و کتاب تجربیاتمون رو سنگین تر کرد ...

خدا رو شکر، برام سال خوبی بود گرچه ایده آل نبود! اما اون هم بخاطر این بود که به اندازه ی کافی تلاش نکردم ... در کل امیدوارم براتون سال خوبی باشه و سال 87 سال بهتر تری!

 

اصولا" اگر آدم های بدبین و نق نقو نسبت به چیزی خوش بین باشن یعنی دیگه ...

و چون من جزء این دسته از آدمها هستم و نسبت به سال 87 بسیار خوش بین هستم یعنی به امید خدا این سال واقعا" سال شاهکار و توپی خواهد بود!

براتون آرزوی بهترینها رو توی این سال جدید دارم و آرزو می کنم که خودتون و عزیزانتون سالم باشید، جیباتون پر پول! لباتون خندون و دلاتون عاشق باشه ...

 

اما ...

طوطی بانوی عزیز من رو به یه بازی وبلاگی دعوت کرده به عنوان که 5 تا از آرزو های محالم رو بگم!

منم ضمن عرض تشکر، لبیک می گویم!

 

اولین آرزوم اینه که توی دنیا هیچ بیماری نباشه و همه در صحت و سلامت باشن ...

دومین آرزوم اینه که ایرانمون به شکوه و اقتدار هخامنشی برگرده ...

سوم اینکه توی دنیا چیزی به اسم فقر وجود نداشته باشه و همه از نظر اقتصادی تامین باشن ...

چهارم اینکه دروغ، خیانت، تزویر و ریا بین مردم نباشه ...

و آخر اینکه شرایط طوری بشه که جوونای این مملکت مشکل کار نداشته باشن و بتونن به راحتی وارد زمینه های مورد علاقشون و اونچه که توش استعداد دارن بشن ...

 

البته به این اعتقاد دارم که غیر ممکن غیر ممکن نیست و اگه واقعا" بخوایم می تونیم هر چیز رو بدست بیاریم ... اگه بخوایم ...

 

پ.ن 1 : تمام دوستانی که لینکن به این بازی دعوتن.

پ.ن 2 : وبلاگم سه ساله شد!

پ.ن 3 : اگه کسی میدونه امسال چه سالیه به منم بگه!!! مردم از فضولی ...

 

نظرات 12 + ارسال نظر
خزان نوشت پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:52 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

سلام. سال نو مبارک
بابا عجب ارزوهایی کردی! دلمون سوخت اول سالی (:

سلام ... ممنون ...

دل سوزوندن هنر نمی باشد!!!

طوطی بانو پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ http://mittoo.blogsky.com

درود بر شما ... روزگارتون نیک ...
ســـــــــــــــــال نـــــــــــــــــــــــــــو مبــــــــــــــــــــارک !
امیدوارم سالی سرشار از تندرستی آرامش و موفقیت داشته باشید ...
چه جالب ؟!!! شما خواننده من بودید و من خبر نداشتم ... افتخار می دادید ... من از لیست آپ های روزانه با وب شما آشنا شدم ... به قول شما عجیب و جالبه این امر! ... ممنون از اینکه لینکم نمودید و منو در شما دوستانتون جای دادید ...
آرزوهای زیبا و انساندوستانه ای دارید ...
پاینده و پیروز باشید ...

سلام ... ممنون ...

نظر لطف شماست ... ایشالا برای شما هم سالی سرشار از نیکی و برکت باشه ...

طوطی بانو پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ http://mittoo.blogsky.com

راستی امسال سال موشه ...

ممنون

... جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام
سال نوت مبارک

همه ی روزهات بهاری...

سلام ...

ممنون عزیزم ... به همچنین برای شما.

ونوس جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com/

سلام سلام
شام عروسی به زودی.همه آرزوهات برآورده شن ایشالا.امسال سال منه دیگه.سال موش.سال پر برکتیه حتما.منم عجیب حس خوبی نسبت به امسال دارم.
سال موشت مبارک!

سلام ...

آخ جون! فقط یه چند روز زودتر خبرش رو بده که هیچی نخورم! :))

ممنون ... امیدوارم برای خودت و آقا محمد سال توپی باشه ...

سروناز شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
منم میگم سال خوبیه امسال
حس می کنم خوبه امسال
حسم بهم راس میگه
آرزو هات واقعا محاله
یعنی واقعا آرزوهای محال رو نوشتی
خب چه میشه کرد
دنیا خیلی با چیزی که ما می خوایم فاصله داره
باید خواسته هامونو بهش نزدیک کنیم
دنیا نزدیک نمیشه
سال موشه امسال
موش

سلام ...

ممنونم ...
چشم امسال سعی می کنم دیپلماسیم رو بر مبنای نزدیک کردن آرزوهام به دنیا ست کنم!!!

نگار جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ق.ظ http://negaar.blogsky.com

سلام
من چندین بار اومدم نظر بذارم اصلا باز نمیشد ولی حالا هم دیر نیست
سال نو مبارک امیدوارم سالی پر از شادی و سلامتی و پول داشته باشید
بابای

سلام ...

ممنونم ... ایشالا برای شما هم سالی سرشار از خیر و نیکی باشه. ایشالا مراحل بالندگی و ترقی عسلکت رو ببینی ...

ساغر تمنا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.saghar-tamana.blogfa.com

سلام عزیزم [گل]

سال نو مبارک [گل]

با تابلوی اسیر به روزم ... یه کار قدیمیه .. تقریبا 3 سال پیش .. ولی خیلی دوستش

دارم [گل]

منتظرم عزیزم [گل]

سلام ...

حتما میام و سر میزنم ...

ممنونم که خبر دادی ...

ساغر تمنا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.saghar-tamana.blogfa.com

دلم میخواد رد پاتو توی خونه کوچیکم ببینم ...

حتما ... باعث افتخاره ...

... سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ب.ظ

گفتم این تعطیلاتی موقع آپ کردنای تو توی خونه هستم و به موقع میام...اما مثل اینکه تو خیال آپ کردن نداری... :(
چند دفه اومدم سر زدم ... تعطیلاتم تموم شد... نیستی...

هر جا هستی بهاری باشی...
بدرود جنگل من٬ خوش باش با بهار...

شرمنده که حکم ضد حال رو داشتم! رخوت بهاری به وبلاگ نویسی ما هم رحم نکرد!

نمی دونم بازم رفتی سفر یا نه ولی امیدوارم خیلی دیر آپ نکرده باشم ...

دلت بهاری ...

سروناز چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام
من منتظر پست جدیدت بودم چی شد که ننوشتی ؟؟
یه چیزی بود که خیلی وقته می خواستم بهت بگم شایدم گفتم
میدونی همیشه وقتی فیلمای مرد عنکبوتی رو میبینم یاد تو می افتم.
آخه اون مرد عنکبوتیه خیلی شکل توئه. هم چهرش و هم انگاری اخلاقش

سلام ...

تنبلی! نبود حس و حال نوشتن!!!

شما چهره ی منو از کجا دیدید؟! ولی خب تشبیه ی جالبی بود! فیلمهاشو ندیدم(یعنی اونهایی رو هم که دیدم همین سانسوری های تو وی خودمون بوده که آدم هیچی ازش نمی فهمه!) تا ببینم طرف چه اخلاق و خصوصیاتی داره!؟ ولی خب اگه قاطیه به من شبیهه!!!

مهتاب پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ

سال نو مبارک سعید جان.یه دنیا آرزوی خوب برات دارم.از صمیم دل میخوام امسال انقدر شاد باشی و خوشبخت که تمام دردهای گذشته رو فراموش کنی.

سلام ...

سال نوی شما هم مبارک ... ممنونم عزیزم ... امیدوارم برای تو هم سال خوب و خوش یمنی باشه ...

ایام به کام ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد