مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

۱۲۸

 

اینروزها عجیب مهربان شده ایم! نمی دانم اثر چیست؟! شاید از هوا باشد یا شاید از مقادیر متنابهی کافور که در غذای شرکت است!!! در کل احساس جالیست ... خدا نصیبتان کند! صبحها قبل حرکت به سمت شرکت برای کبوتر های محل گندم می ریزم و آنها هم سر ساعت معین می آیند و ناشتاییشان را میل می کنند و به منظور عرض ارادت و تشکر از این حقیر، (گلاب به روتون) روی تراس منزل اجابت مزاج می فرمایند! نمی دانید چه صحنه ی رمانتیکی است! اصولا عصرها به عشق دیدن شاهکارهای کبوتران به خانه می آیم!

 

 

*****

 

از نشانه های آخر زمان دیدن چیزهای عجیب و غریب است! الان هم همچین چیزهای عجیب و غریب کم دیده نمیشه! مثلا" رسیدن سن بلوغ به 4-5 سالگی و کمتر! دختره هنوز سنش 2 رقمی نشده موهاشو فشن! درست میکنه میاد تو خیابون دنبال دوست پسر! بچه های دبستانی هم دختر بازی جزء تفریحات سالمشون شده! والله من تو سن 10-12 سالگی هنوز فرق بین دختر و پسر رو نمیدونستم!!! ایضا" دوستانم!!! نمی دونم، شاید ایراد از من بوده یا مدارسی که توش تحصیل کردم مربوط به عقب مانده های ذهنی و فکری بوده!

 

 

*****

 

اگر در مقابل وسوسه مقاومت مى‌کنیم نشانه قدرت ما نیست، وسوسه ضعیف است!

این جمله یه جورایی شبیه به چیزیه که بهش اعتقاد دارم! اینکه هر آدمی یه قیمتی داره و یه آدم موفق یا به قول دیگه یه مدیر خوب قیمت هر شخص رو خوب میدونه!

 

*****

 

"عشق فریبی است تا آنچه بیشتر به نفع نوع است تا نفع فرد، انجام پذیرد. پس از آنکه این مقصود انجام شد و هدف نوع حاصل آمد فریب و اشباه رفع می گردد و فرد در می یابد که بازیچه و گول خورده ی نوع بوده است."

شوپنهاور

 

*****

 

پ.ن 1 :  وقتی توی تی وی یا رادیو از بعضی ازین مجریها یا مسئولین دروغهای شاخدار و وعده های سرخرمن میشنوم میدونی یاد چی میوفتم؟ یاد اون دختری که نامردانه! تو چشمام زل میزد و بهم می گفت: "عاشقانه دوستت دارم و بدون تو زنده نمی مونم" (و من دراز گوش توی دلم جاش دادم و باورش کردم) ولی با کمال پر رویی و وقاحت هرز پرید و رفت!