مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

۱۴۵

 

کسی از دوستان آدرس دفتر نمایندگی خدا رو روی زمین داره؟ شدیداً به یک بحث و تبادل نظر احتیاج دارم!

تاحالا شده تو یه معضل و مشکل خفن گیر افتاده باشی و از دست هیچ کسی جز خودت کاری بر نیاد، اما خودت هم توانایی رفع و رجوع مشکلت رو نداشته باشی یعنی از توانایی فعلیت خارج باشه؟ چیکار کردی؟ من الان دقیقاً در همین حالتم!!!

کلی حرف واسه گفتن هست اما نمیاد!!! فعلا به همین اکتفا می کنیم ...

 

نظرات 9 + ارسال نظر
آیدا جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ

چیییییییییییییی ؟؟ سیگار میکشی ؟ با اون قلبت ؟ سعید شوخی ندارم باهات میمیریااااا ...
آره میدونم از لحاظ عاطفی مریض بودن یعنی چی ... اما چرا درستش نمیکنی ... فچ کنم دیگه باید برات زن بگیریممم (نیشخند) باید با مامانت یه صحبتایی داشته باشیم :))))‌
نمیدونم چرا ماها آدم بشو نیسیممم !!!‌
منم در همین حالتم ... به خودت رجوع کن ... دفتر نمایندگی خدا رو زمین خودتی ...

مگه قلبم چشه؟! مثل ساعت سوئیسی داره کار می کنه! فقط ساعته دست یه بچه تخس بوده دل و رودش رو کشیده بیرون :)) بمیریم راحت شیم بابا ... نترس بادمجون بم آفت نداره!

آخ جون آخ جون زن! کی با مامانم صحبتهایی خواهی داشت؟! :))‌=))

تنها کسی که می تونم بهش رجوع کنم خودمم ... خوبه باز یکی هست!!!

ندا شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ب.ظ http://hashtbehesht.blogsky.com/

آدرس نمایندگی خدا روی زمین توی دل خود آدماست
مطمین باش همیشه خود ادما هستند که میتونند به خودشون کمک کنند نه هیچ کس دیکه
چون هر کسی خودش رو بهتر از بقیه میشناسه
من هزار بار به این مشکلات برخورد کردم تنها کارمم این بوده که ارتباطم رو با خدا بیشتر کردم و خیلی خوب نتیجه گرفتم

پس انگار دل من دیگه دل نیست!

پرنده تنها شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

این که دقیقا منم ...
جرا یادم رفته بود یه جمعه گذشته !

شبیه شده زندگیا دیگه ... همه مثل همن ...

خوش گذشته حتما!

میلاد شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ http://eyesblack.blogfa.com

من برگشتم . اگه منو یادت مونده باشه البته !!!!

من دوباره می نویسم .

خوشحال میشم مثل قدیما دوباره بیای پیشم .

منتظرتم دوس جونی .

خوش آمدی!

چشم حتما میام ...

سروناز یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام
بعد یه مدت نه چندان طولانی دوباره اومدم.
آدرسشو همه داریم ولی خب نمی دونم چرا این آدرس قانعمون نمی کنه!
خیلی وقتا من دلم میخواد وقتی حرف میزنم باهاش اونم یه جوری جوبامو بده. نمی ده ولی بعدا می دونم که گوش کرده و جوابمو داده ولی من نشنیدم!
خوب گوش کن! صداشو میشنوی سعید؟

سلام ...

خوش آمدید!
همون دیگه قانع کننده واسه من نیست! من یکیو می خوام جلو روم بشینه و باهاش مذاکره کنم!!!

الان که عمرا بشنوم! چون انقدر گیر مسائل دنیوی هستم که انتظارات شنیدن ناشنیدنی ها رو نباید از خودم داشته باشم ... ایشالا در زمانی که آمادگی روحیم بهتر بود گوش میدم!

ونوس دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام
من اینجور مواقع اولین کاری که میکنم سرمو میکوبم به دیوار.
شوخی کردم نگی دختره قاطیه!چون نمیدونستم چی بگم اینو گفتم که یه چیزی گفته باشم.

سلام ...

نه دیگه چرا به دیوار خسارت بزنم :))
خسته نباشی ... اتفاقا الان عصر عصر قاطیاس ... قاطی بودن نه تنها عیب نیست جزء افتخاراته!

پرنده تنها دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

اه اه اینقدر از این طوطی بانو بدم میاد ... متحجر ...

اینجا هر کی که میاد برای من محترمه. ایشون هم فرد متشخصی هستن و شاید بخاطر کمبود شناخت از ایشون این حرف رو می زنی. در کل این حرفها جز کدورت چیزی به بار نمیاره ... لطفا ازین بحثها و صحبتها اینجا راه ننداز ...

سلام همسایه های2 پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ب.ظ http://rezatehranii.blogfa.com

سلام.با قسمت بیستم خاطرات کدر منتظر نظرتم دوست گرامی[گل]

نگار جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ http://negaar.blogsky.com

اگه آدرسشو پیدا کردی به منم بده

چشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد