مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

بامداد خمار هستی ... (تولد)

 

امروز روز جهانی بتن بود!

امروز از طرف یونیسف روز کودک هم اعلام شده بود!

اما امروز یه روز دیگه هم بود ... روز تولد من!

چه پر شکوه برگزار شد!!! جاتون سبز ...

24 ساله شدم رفت ... حیف اون لحظه هایی که ازین عمر تلف شد و بیهوده گذشت ...

می شد موفق تر ازین باشم ... خیلی موفق تر ... اما بازم شکر، شکر که بدتر ازینی که هستم، نیستم...

 

 

اینم یه یادگاری تقدیم به شما ...

 

تا ابد از مرغ روح عاشقان خواهم نوشت

در قفس از آرزوی آسمان خواهم نوشت

همزبانی با دلم هرگز نبوده تا ابد

از زبان یک دل بی همزبان خواهم نوشت

از دو چشم عاشقم در حسرت لبخند یار

با نگاهی شرجی و اشکی روان خواهم نوشت

در جواب مهربانیهای خود در راه عشق

تا ابد از دلبری نامهربان خواهم نوشت

چون بهارم شد خزان من همچنان بی اختیار

با شروع هر بهاری از خزان خواهم نوشت

چون که تنها عاشقی ماند در این دار فنا

عاشقانه چند بیتی جاودان خواهم نوشت

از نگاه ناوک اندازت به سویم تا ابد

ماجرای قلب ریش و خون فشان خواهم نوشت

در جوانی پیر گشتم از غم عشقت دگر

از جوانی پیر و از پیری جوان خواهم نوشت

با وجود زخم هجرت تا زمانی باقی است

با دلی زخمی و جانی ناتوان خواهم نوشت

قلب من عمری میان جمع تنها ماند و من

تا ابد از عاشقی بی همزبان خواهم نوشت!

 

دلتون شاد ... لبتون خندون ... آرزوهاتون نزدیک ...

 

نظرات 12 + ارسال نظر
هدیه دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ

تولدت مبارک آقای سعید
شاد باشین

ممنونم ...
چه بی نام و نشون!

مهتاب سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ق.ظ

هزاران هزار بار تولدت مبارک عزیزم.۲۴ سال رفت به فکر باقی عمرت باش و نذار بیهوده بگذره.سال دیگه تولدت امیدوارم انقدر چیزای خوب برای فکر کردن داشته باشی که اینجوری ننویسی در مورد همچین روزی:):*بعدم من میگم تو بهترینی و لازم نیست آدرس کسی رو بهم بدی.همهء ما یه موجود وحشتناک کنار فرشتهء وجودمون داریم.مهم اینه که نذاریم فرشتهء وجودمون زیر سنگینیش از بین بره.شمعا رو فوت کن دیگه گل پسر.برقا هم اومد:)

ممنونم عزیزم. هزاران هزار بار ممنونم!
ایشالا که اینطور خواهد بود ...
آره خوب ولی من بیشتر ازینی که نگران فرشتهء وجودم باشم نگران اینم که دیگران ازم دلخور نباشن... ولی می دونم که به بعضیا بد کردم.

چشم اینم فووووووووو تتتت !!! =))

مهتاب سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ

آینده پیش روی توئه.گذشته رو فراموش کن.اشکال ما اینه که انقدر به پشت سرمون نگاه میکنیم که شاید هیچوقت فرصت دیدن چیزهای قشنگ رو به رومون رو به دست نیاریم.تو اینجوری نباش عزیزم:*

چشم! شاید اشکال ازینجا شروع شد که توی رانندگی بجای اینکه بیشترین حواسم به جلو باشه بیشترین حواسم تو آینس و مراقب عقبم! :دی

قدیمی سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ق.ظ http://hasratparvaz.blogsky.com

سلام سعید خان.

تولدت مبارک. سالهای عمرت همه سبز.

دوست دارم اگه وقت داشتی یه گپی باهات بزنم.

دوست دارم باهات حرف بزنم.



سلام داش الیاس ...

ممنونم عزیزم ...

من در خدمتم ... در اولین فرصت میام پیشت که شرایط رو فراهم کنیم.

قدیمی سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ق.ظ

من دراین تاریکی
فکر یک بره روشن هستم
که بیاید علف خستگی ام را بچرد
من دراین تاریکی
امتداد تر بازوهایم را
زیر بارانی می بینم
که دعاهای نخستین بشر را ترکرد
من در این تاریکی
درگشودم به چمنهای قدیم
به طلایی هایی که به دیوار اساطیر تماشا کردیم
من در این تاریکی
ریشه ها را دیدم
و برای بته نورس مرگ آب را معنی کردم

زیبا بود ...

ممنون ...

مهتاب پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ب.ظ

کجایی؟؟؟

همینجا! داشتم کادو ها رو باز میکردم!!! آخه میدونی حجم کادو ها خیلی بالا بود :)) =))
دلت شاد :)

ونوس ومحمد جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک مبارکت تولد
من عاشق تولد بازیم.کیک بده بخوریم.ما آدمهای تپل بسیار کیک دوست میداریم.در ضمن ۲۵ سالت شد.یعنی ۲۴ سال و ۱ روز.
خوش باشی و ۱۰۲۴ ساله شی.

سلام ...

ممنون ...

شرمنده کیک تموم شد! کش لقمه مونده! دوست داشتین تو آشپزخونه هست!
یعنی یک چهارم قرن!

ممنون ... تو رو خدا نفرین نکن! :دی

مهتاب جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ب.ظ

خسیس همهء کادوها رو تنها تنها نخوریا:دی
ببین عادتای بدت رو ترک کن لطفاً.سعی کن با زبون خوش اینکارو بکنی وگرنه هرچی دیدی از چشم خودت دیدی:دی یعنی چی که من هرچی میگم تو یه جواب براش میدی؟یه کلمه بگو چشم و عمل کن:)

نه بابا همشو دادم جشن رمضان! :دی
ساده ایا! کادو کجا بود!!!؟
چشم و عمل می کنم!!!

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ب.ظ http://rue.blogsky.com

تولدت مبارککککککککککککککککککککک

ممنونم مهربون ...

نگار جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ب.ظ http://negaar.blogsky.com

سلام
اول تولدت مبارک دوم من فکر نمیکنم آدم موفقی نباشیاگر هم جای پیشزفت بوده مطمئن باش در آینده هم فرصت به وجود میاد

سلام ...

اول ممنونم
دوم امیدوارم همینطوری که گفتی باشه ...

مهتاب چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام عزیزمممممممممممممممم.چشمت بی‌بلا.کادوها رو هم خوب کردی بخشیدی.ثوابش بیشتره اینجوری:دی

سلام مههههههرببببووووننننن!

منم که کشته مرده ی ثواب کردن!!!

سروناز چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام اقا سعید همکار گرامی خوبی
تولدت مبارک سعید جون
انشالله سالهای زیادی باشی و ما خوشی شما رو هم ببینیم.
سلامتی دیگه

سلام همکار ...

ممنونم ... تو خوبی؟ کم پیدایی؟
ممنون ...
شکر خدا ... از نظر جسمی که سالمم!

دلت شاد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد