مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

خر و هویج!

                 

 

زندگیمو که نگاه می کنم یاد اون خره میوفتم که واسه استفاده از حداکثر نیروش یه هویج جلو چشمش آویزون کرده بودن و اون بدبخت هم به عشق رسیدن به اون هویج می دوید! منم دارم دنبال هویجی می دوم که هرگز بهش نمیرسم ...

 

 

دیگران را هم غمی هست به دل ...

         غم من نیز غمی غمناک است ...

 

نظرات 6 + ارسال نظر
آیدا شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ب.ظ

بهههلللهههه ...

بعله!

مهتاب یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ق.ظ

دور از جون اااااااااااااااااااااا.این حرفا چیه آخه؟اصلاْ اینجوری نیست سعید.زیادی خودت رو دست کم میگیری.
راستی این کاریکاتوره خیلی بامزه بود:)

دور از جون من یا خره؟ :))
قابلی نداشت ...

م.م. یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ق.ظ

مطمئن باش اون لحظه که فکرش و نمی کنی و از همه جا بریدی، گشایشی توی کارت پیش می آد.
پایان شب سیه، سپید است.
من به این جمله {ایمان} دارم.
حداقل برای خودم که پیش اومد.

موفق باشی،
م.م.

محسن تو واقعا موجود عجیبی هستی! اصلا باورم نمیشد یه همچین حرفی رو ازت بشنوم ... ولی خب نظر زیبایی بود ... ممنونم.

سروناز سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام
چرا اینهمه فکرات عجیبه تو ؟
میتونی به جا ی دویدن دنبال هویچ نارنجی خوشرنک یه عفهای توی باغچه که تازه و سبزن راحت تر دست پیدا کنی
در این دنیا کسی بی غم نباشد
اگر باشد بنی ادم نباشد
شاد ببینمت سعید

سلام ...

آخه هویجه خوشمزه تره :))

دلت شاد ... ممنونم ...

مهرانی... پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.mehranweblog.blogsky.com

up to you, it's your life....

دقیقا!

مهتاب جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ

آپ نمیکنی سعید جان؟منتظرم...

شرمنده که منتظر موندی ... :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد