مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مــــادر ...

                       

مــــــادر ... کلمه ای که در وصفش همیشه قفل می کنم! چند سالیه روز مادر که میشه هوای چشمام ابری میشه و یه بغض توی گلوم سنگینی می کنه ... وقتی یاد محبتهایی که مادرم در حق من کرده می افتم ... وقتی موهای سفید، چین و چروک هایی که توی صورت افتاده می بینم که خیلیاش به خاطر من بوده از خودم خجالت می کشم. مادر ی که این همه محبت در حق من کرده و من ذره ای از محبتهاش رو نتونستم و نخواهم تونست که جبران کنم ... همه این ها یه بغض میشن توی گلوم ...

خدایا ممنونم ازت که سایه مادر بالای سرمه ... درسته که خیلی چیزا ندارم ولی در عوض یه مادر خوب و فداکار دارم که به یه دنیا می ارزه ...

خدایا به حق آبروی حضرت زهرا سایه هیچ مادری، این رحمت خودت رو از سر فرزندانش کم نکن ...

 

خانومها روزتون مبارک ...

مــــــادر های مهربون روزتون مبارک ... اگه هم ما بچه ها کم لطفی می کنیم در حقتون می دونم اینقدر بزرگوار هستید که خواهید بخشید ...

 

-------------------

 

کاش تو این عصر تکنولوژی و ارتباطات به دنیا نمیومدم! فکر کنم هرچی بدبختی باشه زیر سر این پیشرفتهای بشر باشه ... حیف که نمیشه اینجا خیلی چیزا رو گفت ... حیف!

 

-------------------

 

زندگی کردن من مردن تدریجی بود

 

         آنچه جان کند تنم، عمر حسابش کردم ...

 

نظرات 10 + ارسال نظر
محسن شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ق.ظ

سلام
داشتم نا امید می شدم که آپ کنی:) greeting mode

ببین فقط دارم می نویسم همین، جدی نگیر! warning mode

تو بازی های عشقی، برای ما آدمای معمولی
همه برگها ممکنه یه روزی رنگ ببازن یا اینکه پررنگ تر بشن، غیر از یکی
برگی که از اول بوده و کاری با تحلیل های من و تو نداره
مادر، بی بی دله unique mode

شاید بپرسی برای ما که سربازیم، تکلیف زن و معشوقه و ... چیه، نگران نباش سه تا بی بی دیگه هم هست :ـ، تازه الان می تونی رو چند دست ورق حساب کنیD~; فکر کنم این مود بزنه بالا sense of humor mode

چند وقت پیش یاد یکی از بچه ها افتادم، که سر کلاس بیگلری، من و تو باهاش همکلاس بودیم، راهنمایی هم اینکه قدش از من و تو بلندتر بود(تو پرانتز بگم که کلاس بیگلری برای من یه چیزه دیگه بود)
با خودم فکر کردم من و اون چقدر می تونستیم دوستای بهتری برای هم باشیم، ولی خیلی ساده از کنار هم رد شدیم، هنوز هم با هم درتماسیم ولی رابطمون هیچوقت عمیق نشد، شاید واقعا نباید بیش از این می شد، شاید اینقدر خیلیه و کافیه، شاید وقتی دیگر بشه! nostalgia mode

همین الان به واژه جدیدی رسیدم،‌ "کیفیت رابطه"
واقعا بعضی از ما تو عمق رابطمون با هم غرق می شیم و گم می شیم
کیفیت بهتره، البته الان و امشب، ممکنه فردا بگم عمق بهتره madness mode

نقشی بر آب می زنم از گریه حالیا----- تا کی شود قرین حقیقت مجاز من hafez mode یا همون مود خداحافظی

سلام ...

خدایی بی تعارف می گم با نظرات خیلی حال می کنم ... یه جورایی به دلم میشینه هرچند که بعضی وقتها حرفات از دایره معلومات من خیلی بالاتره! می دونم این یه عیبه واسه یه وبلاگ نویس ... ولی خب فرصت افزایش معلومات ندارم!!!

مودهای جالبی بود ... دستت درست ...

دلت شاد ...

ونوس ومحمد شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام
روز مادر رو به مامان خردادی و جیگرت تبریک بگو و از طرف من بوسش کن.بهش بگو خردادیا همشون گلن.(تعریف از خود نباشه!)

سلام ...

چشم حتما ... به همچنین ... واقعا که همه خردادیا گلن ...

دلتون شاد مهربونا ...

مهتاب یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ

دلم میخواست ۲۰۰ سال پیش به دنیا اومده بودم.من آدم اشتباهیم که در مکان و زمان نامناسب به دنیا اومده.مادرا طبیعی‌ترین چیزی هستن که در این دوران باقی موندن انگار:)عیدت با تاخیر مبارک:)

منم یه آدم اشتباهیم! شاید هم این زندگی ما یه زندگی دوبارس و زندگی قبلیمون توی چند صد سال پیش بوده!

ممنون عزیزم ...

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
منم اینروزو به همه مادرا تبریک میگم
دلت شاد سعید جوون

دلت سبز و بهاری ... ممنون

آیدا خانوم گل یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ

دوباره دیروز برای سومین بار میم مثل مادرو دیدم ! چه میکنه این مادر ... همه مادرا !
تازشم که دلت بسوزه من مامان میشم اما تو هیچگاه نخواهی فهمید که مادر بودن یعنی چه !!! (نییییییشششخنددد)
آره منم همیشه وقتی خالم از باغ بزرگ بابابزرگش برام تعریف میکنه با اون حوض بزرگ .و اتاقاو همه چیزاشون دلم واسه قدیما ضعف میره !!! کاش منم اون موقع بودم !! حداقل همین تکنولوژیه لعنتی باعث نمیشد کسیو بشناسم و دوسش داشته باشم که خیلی با من فاصله داشت و بیشترم شد !!!!!!
شعر جالبی بود ...

من هنوز ندیدم! چون نمی خوام گریه کنم!!!

:)) در عوض من بابا میشم!!! تو نمیشی :))

راس می گی ... چه بلاها که این تکنولوژی سر ما نیاورده!

خزان نوشت یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

مادر ها تنها و تنها و تنها موجوداتی هستند که بی هیچ چشم داشتی به فرزندانشون محبت می کنند!
تنها و تنها و تنها اونا هتن که همیشه مادرند!!!!!

کاملا درسته ...

سروناز سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام سعید خوبی
مادر
ادم میمونه چی بگه با اینکه خیلی حرف در موردش زده شده ولی بازم هنوز مبهم و ناگفته است
شاد باشی

سلام ...

واقعا لغت کم میاد در وصفش ...

مریم چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://darya777.persianblog

سلام آقا سعید



مادر یک کلمه نیست ٬ یک دنیاست ...


دلت شاد ...

سلام مریم خانم ...

جز این نیست!

دلت شاد ...

مهتاب جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ق.ظ

دلم میخواد بمیرم سعید:((یه چیزی به من معرفی کن که راحتم کنه:((

مهتاب چی شده؟ چرا اینجوری شدی؟ اتفاقی افتاده؟ :(( ایمیلی چیزی هم ازت ندارم که از وضعت خبردار بشم ... تو رو خدا این حرفها رو نزن .... اگه دوست داشتی بگو چی شده شاید بشه کاری کرد ... :(
یه دفعه کاری بدون فکر و تامل انجام ندی ... :((

پارمیس جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:23 ب.ظ http://apadana2006.blogsky.com

سلام آقا سعید با معرفت. خوبین؟
مرسی بابت تبریکتون ممنونم.
کاش همه ی بچه ها از جمله خودم مثل شما قدر شناس بودن... خیلی خوبه که این چیزا رو به زبون آوردین٬ شاید همین باعث شد یکم بیشتر حواسم جمع باشه...
مرسی از شما دوست عزیز. شادکام و موفق باشید. در پناه حق.

سلام پارمیس خانم ...
شرمنده به خدا ... وقت نمی کنم بهت سر بزنم حتما میام ...

نه بابا منم قدر شناس نیستم ... کی میتونه کارایی که مادر براش کرده رو جبران کنه!

دلت شاد ...
یا حق ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد