مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

خوشبختی یا بد بختی! مساله اینست ...

 

هر کسی واسه خودش یه معنا و مفهومی برای خوشبختی داره. یه زمانی فکر می کردم خوشبختی یعنی پول! ولی وقتی بهش به صورت تقریبی رسیدم بازم دیدم یه چیزایی کم دارم و پول همه چیز نمیشه. شاید این جمله به نظر شعارگونه بیاد ولی واقعیت همینه که همه آدمهایی که پول دارن احساس خوشبختی نمی کنن ... خلاصه تو مسیر کشف خوشبختی! خیلیا رو دیدم و خیلی حرفها شنیدم ... چیزای زیادی تجربه کردم و حالا به این نتیجه رسیدم خوشبختی واسه من میتونه یه دل خوش باشه! همین و بس ... به اینجا رسیدم که زندگی مجموعه ای از لحظاته و اون کسی برده توی هر لحظه شاد باشه و بیشترین استفاده رو ازون لحظه ببره ...

این نظر من بود، ممکنه از دیدگاه شما درست یا مسخره باشه. بهر حال دوست دارم نظر شما رو هم در این زمینه بدونم ... شاید با کمک شما بشه به مفهوم حقیقی خوشبختی رسید ...

 

نظرات 18 + ارسال نظر
حضرت عشق --**روزبه**-- جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

من اول شدم.........
ولی چه حیف که تو........

حیف که من چی؟!!!
بی معرفتم؟ حق داری ...

پارمیس شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام آقا سعید. خوبین؟ من کاملا با نظر شما موافقم. از اینکه به من سر زدید ممنونم. همیشه شاد موفق و سلامت باشید. یا حق.

سلام ... خواهش می کنم ... ممنونم ...
یا حق

محسن شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.eyewitness.blogsky.com

تو جوابه اس ام اس چند هفته پیش یکی از رفقا زده بود
carpe diem!

می خواستم بیشتر فکر کنم ولی نشد، تازه خودت اصلشو گفتی، "تو هر لحظه"

هر کسی خوشبختیو تو یه چیزیی می بینه
خوشبختی فقط چیزی نیست که باید بهش برسی
خوشبختی چیزیه که باید همراهت باشه، باهات بزرگ شه
خوشبختیو هیچ کس به غیر از خودت نمی تونه ازت بگیره
آرمانیه، می دونم
شعاریه، می دونم
ایراد من اینه که تا یه واژه خوب می بینم،
می خوام تمام خوبیها را بریزم توش
خوشبختیه من اینه که الان با توام
هر چند با اونایی که باید باشم نیستم
ولی تو یکی از اونایی هستی که باید باشی







این carpe diem کجایی هست حالا؟!

تو هم یکی ازونایی هستی که باید باشی! باید باشی ...
ممنونم از حرفات ...

چشم تو چشم شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ

خفه شو !!‌D: (به یاد زنده یاد مهران غفوریان!!)
۴ تا آدم مرفه بی درد مثل تو هست که منه بدبخت باید در به در دنبال یه اسکناس ۱۰۰ تومنی سگ دو بزنه !!!!
پولاتو اگه نمی خوای من حاضرم قبول کنم ...

مرسی!!!
نذار دهن من باز بشه ها! بچه مایه دار تو تی شرتت رو بدی می تونی هیکل منو بخری! حالا هی جفنگ بگو!!!

مهتاب یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ق.ظ

منم فکر میکنم خوشبختی یعنی اینکه دلت خوش باشه.این دل خوش رو با میلیاردها تومان ثروتم نمیشه بدست آورد.گرچه بعضیا اینو نمیفهمن یا دیر میفهمن.ولی من اگه یه دل خوش و یه آدم ساده و مهربون که عاشق هم باشیم داشته باشم دیگه هیچی نمیخوام.

وای نگو ... با قسمت آخرش که دیگه خیلی موافقم ... منم دیگه هیچی نمی خوام! البته میدونم قسمت من نمی شه!! :))

مهتاب یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ق.ظ

راستی چشمت چطوره؟

چشمم هم شکر خدا بهتره ... ممنونم که به فکرشون هستی ... نمی دونم جواب نظرت رو می خونی یا نه؟ آدرس دیگه ای هم ازت ندارم که جوابت رو بدم ... امیدوارم که اینجا رو بخونی ...
به هر حال ازت ممنونم ... یک دنیا ...

صدر یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:23 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
..... با همون دل خوش یه دنیا خوشبختی.
موفق باشی
صدر

سلام ...

منور کردی قربان ...

سروناز دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام خوبی
میدونی یه دل خوش برای خوشبختی کافیه ولی اینو هم باید بدونیم که یه دل خوش رو چجوری به دست بیاریم
همینجوری الکی الکی که نمی شه دل آدم خوش باشه
ز مخلوقات عالم هر که را دیدم غمی دارد
دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد
فکر میکنی که اون ادمایی که نون شب ندارن و نمی تونن واسه خودشون کاری کنن دلشون خوشه ؟؟؟
درسته که پول همهچی نیست ولی خیلی چیزا رو میتونه همراه خودش بیاره
یه جورایی چشم تو چشم راست میگفت
شاد باشی
آپم

سلام ...

کاملا موافقم ... پول خودش یکی از ملزومات خوشبختیه ...
دلت شاد ...

نارسیس دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ق.ظ http://pacific.blogsky.com

بات موافقم..
أدم وقتی خوشبخته که دلش خوش باشه...
حالا این دل خوشی..
هر چیزی میتونه باشه...
.
.
اختیار دارین پیشکسوت شمایین :دی

خواهش می کنم!!! ما کوچیک همه بلاگراییم! ؛)

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:06 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام سعید جان
منم با نظرت موافقم و همیشه باید از اون لحظه ای که توش هستیم نهایت استفاده و لذت رو ببریم
اما
من تا حالا نتونستم و همیشه تو لحظه ی قبل بودم نه لحظه ی الان...
دلت شاد

سلام ...

یه جورایی مشکلمون مثل همه! تا الان نتونستم تو لحظه باشم و ازون لحظه استفاده لازم رو ببرم ...

دلت سبز و بهاری ...

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ http://rue.blogsky.com

دستها بالا بود.
هر کسی سهم خودش را طلبید.
سهم هر کس که رسید،
داغ تر از دل ما بود
ولی
نوبت من که رسید،
سهم من یخ زده بود!سهم من چیست مگریک پاسخ
پاسخ یک حسرت!
سهم من کوچک بود
قد انگشتانم
عمق آن وسعت داشت
وسعتی تا ته دلتنگیها
شاید از وسعت آن بود
که بی پاسخ ماند
.
.
دلت شاد سعید جان

زیبا بود ...

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سکوت تنها زبانی است که همه بشریت با آن آشنا هستند و عمیق ترین ناله ای که در دلها نفوذ میکند .
حرفهای فرو خورده و دردهای بی درمان دلمان فقط با سکوت آرام میگیرد .

همه مردم دنیا به یک زبان سکوت می کنند .


....................................................................
سعید جان ممنونم
دلت شاد

واقعا که سکوت زبان مشترک همه قوم هاست ...

مریم چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:08 ب.ظ http://darya777.persianblog

سلام آقا سعید !

دل خوش !.... عجیب منو یاد سما انداخت !... چند روز پیش باهاش حرف میزدم از همین دل خوش حرف میزد !.. بماند ...

نقطه نقطه ..عشق !.. آپیدم !
منتظرتونم !

مهرانی... چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ب.ظ http://www.mehranweblog.blogsky.com/

خسته نباشی... اینو که ما یه عمره داریم داد میزنیم...
همین که بالاخره بهش رسیدی کلی ارزش داره... ماهیو این حرفا..

سلامت باشی ! خوب من شاگرد تنبلی هستم! دیر به حرفهای اساتیدم می رسم ...
آخرش رو نگرفتم یعنی چی! ماهیو این حرفها یعنی چی؟!!

خزان نوشت چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

می شه یه جورایی گفت که حرف حساب جواب نداره
من همیشه می گم احساس خوشبختی را ادم گاهی تو ناراحتی هایی می کنه که تو اوج شادی اونو نداره!!! چون خوشبختی یه احساسه و جدا از تمام مادیات.

حرف ما در برابر کلام شما که حرف حساب به حساب نمیاد!
کاملا درسته ...

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ http://rue.blogsky.com

خوشبختی داشتن دوست داشتنی ها نیست
بلکه دوست داشتن داشتنی هاست



دلت شاد سعید

عالی بود ...

* یاس سفیدم * پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

هر کسی واسه خودش یه معنا و مفهومی برای خوشبختی داره.




شاید خوشبختی اونقدر سادذه و کوچیک باشه
که وقتی بهش میرسی نگاش کنی


و ازش رد بشی




تموم داشته ها و نداشته ها میتونن رنگی از خوشبختی داشته باشن



من میگم همه جوره میشه خوشبخت بود
میدونی چرا؟



چون ما آدما شاید یه دلی داشته باشیم که تو سختترین شرایطم بهمون بگه خوشبختی



چون ما همدیگرو داری

حالا چه نزدیک
چه دور

چه آشنا

و چه غریب



برات امیدوارم دل مهربونت همیشه شاد باشه



همیشه بوی خوشبختی بده


همیشه یاد ما باشه

ممنونم پرستوی عزیز ...

دلت همیشه شاد ...

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ق.ظ http://rue.blogsky.com

در گذرگاه زمان
خیمه شب بازی دهر
با همه تلخی و شیرینی خود می گذرد
عشق ها می میرند
رنگ ها رنگ دگر می گیرند
وفقط خاطره هاست
که چه شیرین و چه تلخ
دست ناخورده به جا می ماند
.................................................
کجایی گل پسر

همینجام! زیر پاتو یه نگاه بنداز!!! ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد