مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

چهره ...

 

یه جایی خوندم انسان دو تا چهره داره ... یه چهره زیبا و روحانی و یه چهره شیطانی! زودی پریدم جلوی آینه هر چی تفحس کردم چیزی دستگیرم نشد! متوسل شدم به مادرم که چهره شیطانی من چه جوریه!!!

گفت اون موقع که ساعتها سکوت می کنی و نگاهت به یه چیز خیره میشه ... وقتی از شدت عصبانیت دندونات رو روی هم فشار میدی و چشمات سرخ میشه، اون وقته که میشه شیطان رو دید!

منم آدم خطرناکی بودما خبر نداشتم!!!

 

* اصولا واسه اینکه آدم توی این دنیای مادی گرا کارش راه بیوفته 2 تا چیز لازمه! پول و قیافه ... شکر خدا من هر دوش رو ندارم!

 

* هیچی مثل عید تهران حالم رو جا نمیاره! خیلی حال میده مسیری رو که تو روزای عادی 2 ساعت توی ترافیک هستی تو نوروز تهران 15 دقیقه ای طی کنی ... به این میگن زندگی! من اینو میخوام... .

 

* به قول یکی از دوستان وقتی سوار بنز هستی مقصد هیچ فرقی نداره! مهم اینه که سوار بنزی ... اینم نظریه واسه خودش!

 

* این قطعه رو هم یکی از دوستان بزرگوارم لطف کرده و برام فرستاده ... واسه مواقعی که از همه چی خسته شدی مفیده ...

 

و هرگز نومیدوار از فراز صخره های سخت زندگی آینده را نظاره مکن

و بدان که در امتداد هر راه که برمی گزینی، همواره دشواری در کمین است

که زندگی اگر نام آسانی داشت

دیگر بر زمین تلاش معنای خویش را از کف می داد

و در آسمان رنگین کمان

 

نظرات 11 + ارسال نظر
پینه دوز جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام بر اقاسعید
سال نو بادید نو مبارک.

سلام بر پینه دوز
سال نوی شما هم مبارککککککک ...

آیدا جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ب.ظ

واااای چه دکتر فالفروشه آشپزه خطرناکه شیطانی ای !!!! ( من که ترسیدم ) ( ببخشید آقا شما چند تا شغل دارین ؟! :دی)
آره خیلی باحاله این خلوتیه عید ...
این دوستتم بد حرفی نمیزنه ها :دی

:)) زیاد تا شغل دارم :پی!

تموم شد!

قابلی نداشت ...

شکوفه شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام ...

آغاز ولایت مولا صاحب العصر و الزمان ... مهدی موعود و منجی عالم بشریت رو به شما تبریک می گویم ... امیدوارم این سال سال ظهورش باشد ...

در پناه حق

سلام ...

ممنونم ...

مهلا شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.mehla65.blogfa.com

سلام دوست عزیزسال نومبارک.مطلبت خیلی به دلم نشست واقعاْخواندنی بود.امیدارم همیشه تهران خلوت باشه.اینجاکه خلوته.اگه موتورسوارهارادرنظرنگیری.

سلام ...

سال نوی شما هبارک ...

... یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام

نه... فکر نمی کنم شیطون اینهمه خطرناک و وحشتناک باشه!!!

خب شاید قراره توی یه دنیای دیگه کارت راه بیفته!

خوش به حال خودم که هر موقع سال که باشه از اول تا آخر شهرمو می تونم ۱۵ دقیقه ای برم!!

هر کسی یه نظری داری... مثلا به نظر من هدفت رو دوست داشته باشی مهم نیست با چی بهش برسی٬ با ماشین بنز یا پای پیاده... البته اگه هدف داشته باشی!

خب حالا این قطعه به درد تو خورده؟...

راستی نمی خوای آهنگ وبلاگت رو عوض کنی؟... بهار شده٬ یه آهنگ شاد بذار... البته اگه دوست داری.

همیشه بهاری باشی...

سلام ...

اوه یعنی شیطون پیش من کم میاره!!!

شاید!

حالا هی سوز به دل ما کن!!! :))

خب منکه هدف ندارم!

هنوز آهنگ شاد پیدا نکردم ... میدونی که من خیلی رو آهنگا حسسسسسااااسم!!!

دلت خرم ...

مهتاب دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام:)سال نو مبارک.امیدوارم غصه‌ها تو سال جدید ازت دور باشن و فقط خوشبختی سراغت رو بگیره.برات بهترینا رو از خدای مهربون میخوام:)

سلام مهتاب خانم :)

ممنونم ... امیدوارم برای شما هم سالی پر از برکت و شادی باشه ...

۞ نسیم صبا ۞ سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ http://f925s68.blogsky.com

تو ای نسیـم صبـــــــــا بر به یار ما پیغام
که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

*****************************

سلام
حالتون خوبه؟
سال نو مبارک امید وارم سالی سرشار از شادی در پیش رو
داشته باشید

وبلاگ خوبی دارید

خوشحال می شم به منم سر بزنید

یا حق***

سلام ...

ممنون ...

حتما ...

ونوس ومحمد پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ق.ظ http://venusetanha.blogsky.com

سلام سعید جان.
این چند وقته من حسابی فکرم درگیر بود.ببخش که سر نزدم.یعنی اصلا اینترنت نمیومدم.بعدشم شیطون اگه این شکلی بود که شیطون نبود.اون ادا اطوار داره.این شکلا مال آدماییه که زود عصبانی میشن ولی تو دلشون هیچی نیست.
موفق باشی.

سلام ...

خواهش می کنم این چه حرفیه! امیدوارم همینطور که میگی باشه ...

دلتون شاد ...

نارسیس پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ http://pacific.blogsky.com

وقتی سوار بنز هستی..
و مشکلات مثل مارمولک از سر و کولت بالا میروند..
و هر لحظه فکرت یک جاست..
باور کن مقصد برایت مهم است!!!

مساله اینجاست که شما یه مقصدی داری!
من مقصدی نداری!!!

سروناز پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام خوبی
مامانت یه چهره شیطانی تو رو نگفت
وقتی که حرفای نا امیدی میزنی
نبود ترافیک
عالیه خیلی هم خوبه
سواری بنز
دوست داری داشته باشی یا از اونایی که شعار میدن و میگن نمی خویم ؟؟!!!!!!!!!
گفته بودی که پول و چهره نداری
پول رو که نمی دونم اما چهره رو .........
زیاد از این بابت نا امید نباش
شاد باشی

سلام ...

آها! ازون لحاظ!

خیلی تلگرافی نوشتی! نگرفتم چی گفتی!!!

شاید پول رو داشته باشم ولی چهره رو نه!!!

دلت شاد ...

پارمیس جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام آقا سعید گل. خوبین شما؟ خیلی با نمک بود این پست. من از نوشته هاتون خیلی خوشم میاد. انشاالله همیشه شاد و سلامت باشید. راستی خیالتون راحت این جوریام نیست که هر کی قیافه و پول داره کارش راه بیفته به خدا من دیدم که میگم. موفق باشید. یا حق.

سلام پارمیس خانم ...
ممنونم ... شما خوبی؟

ممنونم ... ایشالا شما هم همیشه شاد باشید ...

دلت شاد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد