مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

عیدانه ...

بنام خدا

 

"خدایا من اگر بد کنم، تو را بنده های خوب فراوان است! اما اگرتو مدارا نکنی مرا خدای دیگر کجاست؟"

 

سال 1385 هم رفت ... با همه زشتی ها و زیباییاش ... با همه خوبی ها و بدی هاش ... نمی تونم بگم سال خوبی بود برام یا بد! ولی اینو خوب میدونم که امسال خیلی بزرگتر شدم ... چون زیاد شکستم! خرد شدم و کم کم خودم رو دوباره ساختم. سال 85 از بعضی ازین آدمها خیلی بد دیدم ... خیلی ... به بدی عادت داشتم ولی نه از طرف کسی که جانماز آب میکشه و به ظاهر خدائیه ... خلاصه هر چی بود گذشت! امیدوارم برای شما سال خوبی بوده باشه ...

 

اما ...

سال 1386!

 برای آدمی مثل من که یاس فلسفی داره و ته نا امیدیه! وقتی به دلش بیوفته یه سال، سال فوق العاده خوبی خواهد بود یعنی اون سال دیگه شاهکار خواهد شد!!! خلاصه اینکه نمی دونم چه حکمتیه ولی دلم نسبت به سال جدید روشنه ...

جاودان بخت و نیکنامیتان

سال نو، سال شادکامیتان

زندگیتان قرین شهد و گلاب

دلتان شاد و جسمتان شاداب

یارتان ایزد تبارک باد

عید نوروزتان مبارک باد ...

 

مخلص کلام ... امیدوارم سالی سرشار از شادابی و نشاط، صحت و سلامت برای خودتون و خانواده محترمتون باشه ...

همیشه دم عید خیلی آرزو داشتم اما امسال یه آرزو بیشتر ندارم ... اینکه عاشق باشم ... عاشقانه زندگی کنم و عاشقانه بمیرم ...

 

یه خواهشی هم داشتم ازین برادر کوچولوتون بپذیرید ... آی ملت شما رو به اونی که می پرستید، توی این سال جدید به هم دیگه بد نکنید... خیانت نکنید... دروغ نگید... به خدا هیچی تو دنیا ارزش اینو نداره که دل کسیو بشکنید یا کسیو ناراحت کنید ... یادتون باشه که یکی داره همه کارای مارو می بینه ...

 

من کوچیکتر از اونیم که نصیحت کنم ... این فقط یه خواهش بود ... یه خواهش ...

 

نظرات 18 + ارسال نظر
شکوفه چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام ...

فرا رسیدن سال نو و عید بهتون تبریک می گم ...

انشالله که سالی سرشار از سلامتی و موفقیت و شادی

داشته باشید

در پناه حق

سلام ...

ممنونم عزیزم ... ایشالا برای شما هم سال خوبی باشه ...

زیتون خانوم چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ق.ظ

سلااااااااامم
چه طوری؟
خونه تکونیا تموم شد دیگه اینشالله ؟
آره به دل منم افتاده سال خوبیه ...
چشششمممم ( واسه خواهشته برادر کوچولو :دی )‌
راستی نوروز شمام مباررککک .
چقدر این شعر خشنگه ...اتفاقا میخوامستم واسه معلمام کارتتبریک بایمیلم نمیدونستم متنشو چی بنویسم ... مامانم گفت همن شعره که سعید نوشته خوبه ... هم قشنگه ... هم سنگینه ... هم یه چیزه دیگه ام گفت یادم رفت ... :دی
خوش باشی وسلامت - ایام نوروز به کامت ( منم شعر گفتم :دی )

سلاااااااااام!
خوبم شما چطوری؟
بببببببببببلللللللللللله!
ممنون!
باز خوبه این وبلاگ ما به یه دردی خورد! :))

مرسی عزیزم ...

آتنا چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.marhham.blogsky.com

باز کن پنجره ها ،را که نسیم

روز میلاد اقاقی ها را

جشن می گیرد

و بهار روی هر شاخه ، کنار هر برگ

شمع روشن کرده است

زیبا بود ... ممنون ...

مهرانی... چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.mehranweblog.blogsky.com

سلام.. ایشالا...
سال نو شما هم مبارک و خوب باشه

سلام ...

ممنونم عزیزم ... همچنین برای تو گلم.

محسن چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام
عید بر همه مبارک
راستی نگفتی اسم بچه ات تو آپ قبلی چی بود

سلام ...
عید بر شما هم مبارک ...

والله هنوز تصمیم نگرفتیم فکر کنم فرانچسکو باشه!

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ http://rue.blogsky.com

وقتی چشمانم غم تمام دنیا را به مهمانی فرا میخواند تو نیز با رفتنت این ضیافت را با شکوهتر میکنی
سال نو مبارک
دلت شاد

سال نوت مبارک عزیز ...

... چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ

همه ی لحظه هات بهاری...

ممنونم عزیزم ... امیدوارم دلت همیشه شاد باشه ...

ونوس ومحمد پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ http://venusetanha.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک.راستشو بخوای من و محمد هم نسبت به امسال یه حس خوبی داریم.خواهر منم تو مایه های یاس فلسفیه.ولی اونم میگه امسال سال خوبی میشه.پس چه سالیه امسال!امیدوارم هر چی پارسال سختی کشیدی هزاران برابرش امسال خوبی و خوشی داشته باشی.ممنون که یاد ما بودی.

سلام ...

پس حتما دیگه سال خوبیه ... ممنونم عزیزان ... ایشالا فاصله بین شما هم از بین بره .

سروناز پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام خوبی سعید جان
منم امیدوارم که این خواهش تو رو همه قبول کنن
همیشه عاشق باشی

سلام عزیزم ...

ممنونم ...

**مریم** جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ق.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com/

سلام آقا سعید ....

با یه دنیا احترام فرا رسیدن بهار زیبا را به شما دوست عزیز تبریک می گویم

شاد باشی و برقرار ...

سلام مریم خانم ...

ممنونم از محبتت ،عزیز .

من خودم و مسعود جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ق.ظ http://3tadoost.blogsky.com

به به سلااااام آقا سعید گل

عید شمام مبارک ... (:

سلللللللللااااام

فدای شما ... عید شما هم مبارک.

ستاره جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ http://shabemahtabi.blogsky.com

سلام آقا سعید

ایشاال.. که بتونیم همینجوری بشیم


فرا رسیدن سال جدید مبارک
شاد باشید

میلاد چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.eyesblack.blogfa.com


سلام

چشمان سیاه به روز شد .

خیلی وقت بود نبودم و بهت سرم نمی زدم و وبلاگمم به روز نمی کردم .

بیاد منو ببخشی .

تو که مثله من بی معرفت نیستی .

پس منتظر تو در وبلاگم هستم .

زیاد چشم انتظارم نذار .

دوست تو میلاد .

[گل]

سلام آقا میلاد ...

حتما خدمت میرسم ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:05 ب.ظ http://ebliss-666.persianblog.com

تروخدا کمکم کن...............

از خدا کمک بگیر عزیزم ... من چیکارم!

سروناز چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:11 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام خوبی
سال نو سال جدید سال تازه
می گما ما که رنگ کاریم بیام و غصه هار رو رنگ کنیم و شادشون کنیم ؟؟؟
موافقی همکار ؟؟؟
شاد باشی
آپم

چشم تو چشم چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام . من اولین باره میام اینجا .
خیلی خوب می نویسی . به منم سر بزن .
عیدتون هم مبارک !!

سلام! وای ممنون!
با تبادل لینک موافقی عزیزم! :))

زیتون پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ب.ظ

تو چرا آپ نمیکنی فال فروش عزیز ؟
قانون نیتونم که یادت رفته !!! :دی

فال فروشی وقتی برام نمیذاره :))
نه یادم نرفته! ایناهاش :پی!

خزان نوشت جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ق.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

سلام
ببخشید که دیر اومدم. مسافرت بودم.
سال نو مبارک
...اما کار این مردم از نصیحت گذشته!!!

سلام ...
خواهش می کنم همیشه به گردش و تفریح ...
سال نوی شما هم مبارک ...

حالا ما گفتیم شاید گوش شنوایی بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد