مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

آب!

 

یکی از ضد حالهای ممکن اینه که صبح جمعه از خواب بلند شی و ببینی آب کل منطقه قطعه! اونوقت مثل الان من مجبوری دست رو نشسته! بیای بشینی و آپ کنی! تازه نمیدونم چه حکمتیه که وقتی آب قطعه (گلاب به روتون! روم به دیوار!) آدم هی زرت و زرت دستشوییش می گیره! اینم از موهبتهای روزگاره دیگه ... اونور دنیا نگرانیشون اینه که سگشون چرا عطسه کرد! ما هم اینور دنیا تو قرن 21 آب نداریم ...

 

* به این نتیجه رسیدم که بهترین شغل دنیا داشتن یه بابای پولداره! منکه بابای پولدار نداشتم ولی حالا دارم سعی می کنم حداقل واسه بچم یه بابای پولدار بشم!!! (شتر در خواب بیند پنبه دانه ...)

 

* این عدالت روزگار منو کشته! من ٍ بی گناه شدم آدم بده! اونیکه همه آتیشارو سوزوند شد آدم خوبه! حالا هم کلی هوادار پیدا کرده ...

 

* 28 اسفند سومین سالگرد بلاگر شدنمه! یادش بخیر سال اسفند 82 با نسیم صبا شروع کردم و حالا هم اینجام!

اینو گفتم که کادو یادتون نره!

نظرات 12 + ارسال نظر
آیدا جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ب.ظ

وای چقدر بد میدونم چی میگی ...
آره پولدار شدن خوبه اما نه اینکه اونوقت بچه ات انقدر داشته باشه که گه ندونه چی میخود ... امیوارم بتونی انموقع بیشتر از پولدار بودن بابای خوبی باشی واسه بچه هات...
پیشاپیش تبریک ...

...
آره خوب. خیالت راحت دیگه اینقدر پولدار نمیشم :))

ممنونم ... همچنین شما!

... جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام
یه ور دیگه ی دنیا هم نگرانیشون اینه که تا چه مدت می تونن گرسنگی رو تحمل کنن و زنده بمونن!!! ولی ما چند ساعت آبمون قطع میشه بعد دوباره زندگی می کنیم؛ همین!...نیمه پر لیوان همیشه قشنگتره!

ولی من خیلی وقته به این نتیجه رسیدم که یه بابا مثل بابای من داشتن خیلی خیلی بهتره!!... یه بابا که هر حرفی که می زنه و هر عملی که انجام میده یه درس بزرگ برای خوشبخت شدن و خوشبخت بودنه!

آسمان با دیگران صاف است و با ما ابر دارد!
بیخیال بابا ... بیخیال!

فعلا فقط جلو جلو میگم تولد وبلاگت مبارک تا بعد برات یه کادو ایمیل کنم!!!

بهاری باشی...

سلام ...

لیوان من آب نداره! :)) چون آب قطعه :دی

بابای منم هر حرفی می زد عمل نمی کرد! هر عملی هم که انجام می داد حرف نمیزد!

باشه ... بیخیال ...

از کادوت ممنون ... خیلی حال داد ...

دلت خرم ...

چشم تو چشم جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:21 ب.ظ

شاشو !! البته ببخشیدا d: یکم تحمل می کردی بد نبود ... سربازی نرفتی که مرد بشی !!
بله در جریانم داری مرفه تــــــــر میشی !!
بی گناه ها به بهشت می روند ...
تو شیرینی بده کادو بیگیر !

همین تو مرد شدی برا هفتاد پشتم کافیه! ریقو!

آره ... ایول!

باشه باشه!

نه بابا! بچه کجایی؟ سربازی؟!!!

خزان نوشت شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ق.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

ما ادم ها در جایگاهی نیستیم که خوب بد کنیم ادم هارا . هوادار داشتن که معنی خوب بودن نمی ده

یعنی تو بین آدمهای خوب و بد نمی تونی فرقی بذاری و تشخیص بدی؟! احتمالا بد منظورتو متوجه شدم ...

مهرانی... شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:37 ب.ظ http://mehranweblog.blogsky.com

سلام... چقدر نق داری تو....
راههای خیلی بهتری هم هست....

سلام ...
آره اگه مثل شما بودم که سالی یه بار دستامو میشستم! اینقدر نق نداشتم :))
نه بابا!

سروناز شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:20 ب.ظ

حالا که داری مرفه میشی شاید از شر کم آبی خلاص بشی
سالگرد تولد وبلاگت رو بهت تبریک میگم
کی گفته شدی ادم بده ؟؟؟
بده تا خودم حسابش رو برسم
خوش باشی همکار
سال نو مبارک

سلام ... ممنونم

شدم دیگه! خیلیا گفتن ...

سال نوت مبارک ... دلت خرم

ونوس ومحمد یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ق.ظ http://venusetanha.blogsky.com

سلام
از بی آبی نگو که من متنفرم ازش.انگار همه چیز میکروب شده داره منو میخوره.به خصوص که نتونم صبح دست و صورتمو با صابون بشورم.واااااااااای چه بد!بترکن این سازمان آبیا.
بابا پولدارو هستم!بحث عدالت رو هم هستم!
تولد بلاگریتم مبارک.کیک میخوایم.کادو هم میاریم!

سلام ...

بترکن ایشالا!

پس بزن قدش ...

نه کیک میدم! نه کادو میخوام :)) پیش کش ...

صدر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
:::::
::::::
::::::
پیشاپیش عید و تبریک میگم.
سال خوب و پر از موفقیتی داشته باشی
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

سلام ...

ممنونم عزیز ...

امیدوارم برای تو هم سال خوبی باشه ...

حضرت عشق --** روزبه **-- دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:34 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

.....
آری باز هم در کوچه پس کوچه های چشمانت غریبی می کنم
و سحرگاهان که شبنم آیتی از پاک بودنت را به عالم می بخشد
و گل ها بستر آیات می کردند
به مهراب بهاران
سال نو رو پاک تر از شبنم گل ها برایت آرزو دارم...
....میخونه ی ** حضرت عشق ** به مناسبت بهار نو
آپ شد
منتظرم
پیشاپیش سال نو باستنی رو بهت تبریک می گم !
ای بی معرفت هنوز که منو لینک نکردی.....
فعلا.........
------ یا حق ! ----

سلام ...

ممنونم ...
امان ازین حواس پرت من! حتما لینکت می کنم ...

قربانت ...

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:08 ب.ظ http://rue.blogsky.com

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت بی آن که بگویم در دل خواهم گفت بی هیچ کلامی گوش خواهم داد بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آن که حس کنی در تو ذوب خواهم شد بی هیچ حرارتی : کنار آشیانه ی تو آشیانه میکنم فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم کسی سوال می کند به خاطره چه زنده ای ومن برای زندگی تورا بهانه می کنم...
دلت شاد

ممنونم عزیز ...

ستاره دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ب.ظ http://shabemahtabi.blogsky.com

سلام
سال نو پیشاپیش مبارک
امید وارم که سالی پر برکت همراه با تنوع های زیادی پیش رو داشته باشی

سلام ...

ممنونم ... همچنین برای شما ...

سروناز سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام خوبی همکار
سال نو رو بهت تبریک میگم امیدوارم سال پر باری برات باشه
و همچنین پر آب
شاد باشی
آپم

سلام همکار ...

ممنونم عزیز ... ایشالا برای تو هم سال خوبی باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد