مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

هوای گریه ...

 

سلام بر حسین و آنانکه در راه حسین جان فدا کردند

 

* حالا به اندازه تمام تنهایی های دنیا تنهام و به اندازه همه خستگی ها خستم ... ولی هنوز خدا رو دارم ... کاش میشد همین حالا پرواز کنم ... کاش میشد همین الان میرفتم پیش خدا ... این دنیا واسم حکم قفس رو داره ... دارم خفه میشم ...

 

دلم گرفته، اى دوست! هواى گریه با من‏

گر از قفس گریزم کجا روم، کجا، من؟

کجا روم؟ که راهى به گلشنى ندانم‏

که دیده بر گشودم به کنج تنگنا، من‏

نه بسته‏ام به کس دل نه بسته دل به من کس‏

چو تخته پاره بر موج رها، رها، رها، من‏

زمن هر آن که او دور چو دل به سینه نزدیک‏

به من هر آن که نزدیک ازو جدا، جدا، من!

نه چشم دل به سویى نه باده در سبویى‏

که تر کنم گلویى به یاد آشنا، من‏

زبودنم چه افزود؟ نبودنم چه کاهد؟

که گویدم به پاسخ که زنده‏ام چرا من؟

ستاره‏ها نهفتند در آسمان ابرى

دلم گرفته، اى دوست! هواى گریه با من...

 

* از تمام دوستانی که برای بهبودی حال این حقیر دعا کردند ممنونم. به لطف خدا حالم تقریبا خوب شده (این درمان منم یه ماجرای مفصل و جالبه که اگه فرصت شد براتون می نویسم!) و فقط چشم چپم نابینا مونده که گویا قصد خوب شدن هم نداره ... به قول دکترم باید اون رو هم بذارم به حساب یادگاری عشقی! دیگه باید مواظب باشم دلم جایی گیر نکنه که اگه اینطور پیش برم قبل 40 سالگی تمام اعضاء و جوارحم رو از دست خواهم داد!  غرض این بود که از همه دوستان تشکر کنم و آرزوی سلامت و سعادت برای تک تک شما داشته باشم ...

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مهتاب دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام:)این روزا....خیلی التماس دعا!

سلام :)

محتاجیم به دعا ...

مهتاب دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ب.ظ

امیدوارم چشمت هرچه زودتر بهتر بشه.به حرمت این شبای عزیز:)

ممنونم ...

مهرانی... سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.mehranweblog.blogsky.com/

خوشحالم که حالت بهتره...
منم بهترم...
طی امروز و دیروز اندازه تمام سال گذشته گریه کردم...
هرچند برای امام حسین نبود!!! شاید برای دل خودم بود...
شاید...

خوشحالم که بهتری ...

باید به حال خودمون گریه کنیم! امام حسین که نیازی به اشکهای ما نداره ...

... سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:40 ب.ظ

بی تو از چادر گلدار بدم می آید
از نگاه در و دیوار بدم می آید

آنقدر دیر رسیدی به شب راه آهن
که ز دهقان فداکار بدم می آید

پدرت روضه ی رضوان به دو گندم بفروخت
دارد از مردم بازار بدم می اید

سیب از چشم درختان سپیدار افتاد
از درختان سپیدار بدم می اید

بی تو از هرچه شبیه آب است
یا *ابوالفضل علمدار* بدم می آید!
...............

میون این همه غصه خیلی خوشحالم کردی که گفتی بهتری . همیشه بهاری باشی.

چه شعر جالبی ... از کی بود؟

ممنونم ...
دلت شاد ...

سما سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:24 ب.ظ http://leosama.blogsky.com

سلام ... خوشحالم که بهتری

سلام ... خوشحالم که خوشحالی ...

amin چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:45 ق.ظ http://aminkhaki.com

salam mohandes
baba in che vazeshe bidar sho hala fekr mikonan che khabar shode :D
bia baba khodam barat ye GF peida mikonam cheshmet ke khub mishe hichi khoda khoda mikoni ye joft dige ham dashte bashi :D
khoshhalam ke behtar shodi . behtar tar ham mishi :*

سلام مهندس ...

همینو بگو :))
پس چرا نشستی؟ آستینو بالا بزن دیگه :))

ممنونم عزیزم ... :*

ستاره چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ http://shabemahtabi.blogsky.com

سلام آقا سعید

خوشحالم که بهتر شدین ... امیدوارم که بیناییتون هم زودتر خب بشه

یا حق
موفق باشین

سلام ستاره خانوم ...

ممنونم ... از دعای شما ...

دلت شاد ...

مریم چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:21 ب.ظ http://darya777.persianblog.com

سلام
.......
جمعیت زیادی اونجا بودن ... خیلی ها توی خیابون نشسته بودن .. هوا بد نبود اما سوز داشت .... وقتی دستا رو بردن بالا نا خود آگاه نگام به ستاره های توی اسمون افتاد ... داشتن دعا میکردن ... همه میگفتن : آمین !!! ...صدای آمین گفتناشون تا ستاره ها رسید ... و من یواش یواش باید نذرمو ادا کنم !!!

سلام ...

نه! هنوز زوده ... ممنونم ...

ونوس پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ق.ظ http://venusetanha.blogsky.com

سلام
خوبه که خوبی.

سلام

:)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:49 ب.ظ

مرگ در سایه نشسته است به ما می نگرد!

ای بابا ...

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ق.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
خوشحالم بهتر شدی
انشا الله اون یکی چشمت هم خوب میشه
دلت شاد

سلام ...

ممنونم ... از دعای شما ...

شاد باشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد