مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

عزاداری می کنیم ...

 

استفاده ابزاری از همه چیز! نمی دونم این خصلت همه آدمهاست یا فقط مربوط میشه به ما ایرانی ها. اگه یکم دقت کنیم می بینیم از همین محرم و عزا داریش هم داریم استفاده ابزاری می کنیم ... کجا گفتن اقتدار و عظمت هر هیئت به تعداد تیغه های علم اون هیئت بستگی داره؟ کجا گفتن اون کسی عزادار واقعیه که سیستم صوتی ماشینش گوش فلک رو کر کنه یا اینکه تیپ و قیافه هر عزادار اگه دختر کش تر باشه نشون دهنده میزان عزادار بودنشه!!! تو منطقه ما که اینجوریه که تموم جونها به عشق اینکه لخت و بشن و هیکل ورزشکاریشون رو به نمایش بذارن سینه میزنن! یا اینکه حاصل یک سال دارو خوردن و بدنسازی رفتنشون به نمایش بذارن زیر علم های چندصد کیلویی میرن! من دخترایی رو می شناسم که برای تاسوعا و عاشورا آرایشگاه میرن!

یه عده هم که مثل من... میرن یه گوشه ای و واسه دل خودشون گریه می کنن فقط به حال خودشونه و یاد بدبختی ها و گرفتاریهاشون میوفتن! این وسط حلقه مفقوده امام حسین و یارانشه ...

کاش اینقدر بی رحمانه با همه چیز برخورد نمی کردیم ... کاش ...

 

کسی برای من و تو دلش نسوخت

دستامون، از هم جدا دستای سرد

کسی برای آخر قصهء ما

واسه مرگ عشمون گریه نکرد!

 

نه دست می خوام نه پا ... و حتی نه اون چشمهایی که خیلی دوسشون داشتم ... فقط و فقط می خوام توی این ایام اون آدمهای آسمونی شفاعت کنن تا آدم شم ... همین ... آرزوم اینه که بتونم انسان باشم ...آی شمایی که دلتون پاک و آسمونیه مارو تو این روزا فرامیوش نکنید ... خواهش میکنم ...

 

نظرات 12 + ارسال نظر
محسن جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:56 ب.ظ

برهوت و صحن خون است آنجا
باز هم سرو روان در باد است

فریاد است ...

شهرام جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ب.ظ http://werwer.blogsky.com

التماس دعا داداش ...

دلایه اسمونی کمیابه این روزا ....اصن فک نکنم گیر بیاد ...

فدای شما ...

باید گشت!

... جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:37 ب.ظ

۱-سلام
۲- تو مزخرف نویس نیستی اگه هم بشی من بازم میام اینجا!(لابد خیلی خوشحال شدی که دیگه نمیام مزخرف بگم هان؟ خوشحال نشو این مدت نتونستم بیام چون دختر پسرای فامیل یه دفه جو گیر شدن هی باید می رفتیم خواستگاری و بله برون و عقد و از این جور جاها! اونم دوتا دوتا سه تا سه تا!!!اما حالا دیگه تموم شدم باز منم و مزخرفام!!)

۳- من دو سه ساله تاسوعا عاشورا میشینم کنج خونه (تنهای تنها) هم یه کمی آدم تر شدم هم چشمم به این دخترا و پسرا نمیفته !! راااااااااااااااااااااااحت ! امتحان کن کمتر حرص می خوری!

۴- ما اون دعایی که خواستی می کنیم ولی یه وقت نذاری بریا آخه می ترسم از اونایی بشی که:
حیوونی تازگی آدم شده بود
به سرش هوای حوا زد و رفت!
........قول بده که نمی ذاری بری!!!!

۵- یکی یدونه بودن واسه من درد نیست واسه تو چرا؟؟!

۶- بهتر باشی.

۱- سلام
۲- ممنونم شما لطف داری ... (لطفا دیگه به نظرات خودت نگو مزخرف! من با نظرات خوانندگانم زندگی می کنم!)
۳- امتحان می کنییییییییییییم!
۴- :)) بعید نیست!
۵- واسه من که درد نبوده! مثاله میگن هم دردیم ...

۶- دلت شاد ...

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام سعید جان
شرمنده دیر بهت سر زدم
من کامپیوترم خراب بود مطالبمو دوستم واسم آپ می کرد
ممنون سر زدی
بازم منتظرتم
دلت شاد

سلام ...
خواهش ...
وظیفم بود ...

خزان نوشت جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

چیزی که هست اینه که امام حسن و یارانش به ما احتیاج ندارن . ماییم که نیازمند اوناییم. حالا هزارتا هم علم به پا کنیم و سینه بزنیم.

کاملا درسته اصلا این مراسم رو به پا می کنیم که یه چیزی به ما برسه نه به امام حسین!

[ بدون نام ] شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ق.ظ

سلام
راستی چه کمند کسانی که
بیرون دسته بندی ای که کردی جا بگیرند
صبح که بیرون رفته بودم
تابلوی هل من ناصر ینصرنی را دیدم
"کجاست یاری دهنده ای که مرا یاری کنم"
یاد برداشتی از این عبارت افتادم که سال پیش شنیده بودم
"کی می خواد من کمکش کنم"
پس ما نه تنها عزم خوب شدن نداریم
بلکه باهاش مقابله هم می کنیم


سلام

ایشالا خدا هممون رو هدایت کنه! به اندازه تعداد آدمها راه برای رسیدن به خدا هست!

محسن شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ

دنباله در زیر

ایول!

SON DEFA شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ http://SONDEFA.BLOGFA.COM

سلام .

وبلاگ سون دفا بعد از مدت ها به روز شد .

دوست خوب من .

از اینکه دیر به دیر بهت سر می زنم منو باید ببخشید .

ولی به خدا سرم شلوغه .

راستی خوشحال میشم ردپای تو را در وبلاگم ببینم .

منتظرتم . زیاد چشم انتظارم نذار .

تنهاترین تنهایان شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس
از باب استعاره نیست اگر عاشورا را قلب تاریخ گفته اند
زمان هر سال در محرم تجدید می شود و حیات انسان هر بار در سید الشهدا ...
آغاز ماه عزای حسین بن علی (ع) و یارانش بر شما تسلیت باد
فقط خواستم بگم هرکس پیش شما آمد و گفت کربلا خیلی قشنگه راست گفته راست
و در آخر :
شما رو به خدا ، خدا رو فراموش نکنید ...
التماس دعا
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشید و امیدوار.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

مهرانی... دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 ق.ظ http://mehranweblog.blogsky.com


زنده کش بوده و با مرده پرستی شادید....
چه توان کرد ... شما عاشق گورید هنوز....

احسنت! خوشم میاد اینکاره ای!

پرنده تنها دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

نوشته هاتو خوندم ...
mm
سکوت

این ازون سکوتهاست که گویا قبل از هر فریادی لازم است!!!

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:29 ب.ظ http://rue.blogsky.com

خداوندا

اگر روزی گذر کردی , زحال ما خبر کردی و

با چشمان خود نامردی ها را نظر کردی

پشیمان میشوی از قصه ی خلقت

از این بودن
.
.
.
دلت شاد سعید جان

به به ...

ممنونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد