مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

هیزم شکن ...

                                             

* از زمانی که خودم رو شناختم، خودم رو مثل یه درخت سر به فلک کشیده توی این جنگل آدمها میدیدم ... انقدر بلند که همه رو ازون بالاها کوچیک میدم ... تنهایی و انزوا داشت ولی غرورم تنها چیزی بود که بهش افتخار می کردم! درست یا غلطش رو بحث نمی کنم ولی یک عمر اینجوری زندگی کردم بی خبر ازینکه مرد هیزم شکن روزگار ممکنه چشمش این درخت سر به فلک کشیده رو بگیره و هوس کنه بندازدش!

حالا کف این جنگل انبوه خوابیدم و روی شاخ و برگم جای پی پی کردن جک و جونورهای این جنگل شده! اما خیالم راحته همیشه روزگار اینجوری نمی مونه ... روز منم میرسه! اون روزه که از من باید حذر کرد!!!

 

* امروز یه آدم عاقل نشست و برای قلب من تصمیم گرفت! یکی نیست بگه آخه نفهم! عقل چی از دل سرش میشه که واسه دل تیکه پاره من نظر میدی ...

 

* بذار همه فکر کنن عقل و شعورم در حد یه بچه سوم راهنماییه! بذار همه بگن سر پیری و معرکه گیری! بذار همه بگن پسره نره خر! احساس تین ایجری میکنه! بذار هرکی هرچی دلش میخواد بگه ولی من از تو نمی گذرم و هر روز محکمتر و استوار تر دوستت خواهم داشت حتی اگر دوستم نداشته باشی ... اینجوری حداقل پیش دل خودم راضیم ...

 

* راستی از سایت شخصی ما هم دیدن بفرمایید!

http://www.saeedap.coo.ir

 

نظرات 13 + ارسال نظر
نسرین سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.eshgh1tarafe.blogsky.com

سلام آقا سعید....! دنیا همیشه همین شکلی بوده! عاشقا همیشه باید تنها باشن
اونی که دوسش داری بهش نگو دوسش داری میرو تنهات می زاره
اگه باور نداری بهش بگو دوسش داری
میرو رو دلت پا می زاره
آره می دونم عاشقشی
عاشق اون نگاهش
آره می دونم در بدری تا ببینی باز دوباره
منم یه روزی مثل تو عاشق بودم تا پای جوون
عشقمو فریاد زدم
دربدری شدم نگو
رفتشو تنهم بزراه
روی دلم پا بزاره
یا علی!

سلام ... آخه چرا؟

خیلی زیبا بود ... یه جوری حرف دل مارو گفته ...

دلت شاد ... یاعلی

بانمک سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سعید جان سلام
خسته نباشی
وبلاگ قشنگی داری بهت تبریک میگم وم از متن کنار شناسنامه ات کپی برداشتم
خیلی زیبا بود
همواره موفق وپیروز باشی

سلام ...

قابلی نداره ...

دلت شاد

فرهاد... سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:04 ب.ظ http://fale.blogsky.com

خیلی خوب گفتی ...مهم اینه که دلمون می دونه که ما واقعا چی فکر می کنیم...با نسرین خانم مخالفم...من به اون میگم دوستش دارم...و اونم همین طور...من براش میمیرم...و اون خوشحال میشه...انگار همه ی دنیا رو بهش میدن...منتظر حضورت تو وبلاگ تازه تاسیسم هستم...خدا به همرات...

قربون شما! ... منم بهش میگم ولی احساس اون رو نمیدونم! ...

دلت شاد

مهرانی... سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ب.ظ http://mehranweblog.blogsky.com/

عجب....!!!!

!!!

ونوس چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ق.ظ http://venusetanha.blogsky.com

تورو خدا تو خوب شو.دیگه از دلگیر بودن دلم گرفته.:(( بذار بگن تین ایجری.مگه مهمه؟خوب کاری میکنی.ولی بهتره که دو طرفه باشه.اصلا یکی نیست بگه به تو چه چند طرفه باشه! راحت باش عزیزم!

کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد؟!
مساله اینجاست که دو طرفه نیست! راحتم ...

شاد باشی ...

... چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ق.ظ

همچون درخت سبز و تنومند مانده ایم
اما بپرس از تبر این زخم چندم است
گفتم تبر؟ نه٬ آه! که در ازدحام درد
این دل شهید زخم زبانهای مردم است!!

یادگار من است این درخت که خستگی تبرت را میگیرد
..... عمیق بزن!!

بی پنجره ای ٬ غریبه ای ٬ در وهمی
عشق است اگر از آن نداری سهمی
فهمیدن عشق عاشقی می خواهد
یک روز بزرگ می شوی می فهمی!!
(خطاب به اون مثلا عاقل!!)

در این موردم که بذار هیچی نگم. چون یه روزی فکر می کردم عاشم بعد فهمیدم نیستم یا اینکه بقیه نخواستن باشم یا اون نخواست باشم یا اون نخواست باشه یا... یا ...!!
چی بگم خلاصه نفهمیدیم چی شد شاید یه روز بزرگ بشم بفهمم!!!!

در مورد اسم و آدرسو اینا:
وبلاگ که هیچی اصلا ندارم!
مسنجرم که یه چند روزیه خرابه پس چت هم هیچی!
ایمیلم که مطمئنا نه من نه تو هیچکدوم حوصله ی باز کردنش رو نداریم !
می مونه یه اسم کوچیک که اونم..... تو هر چی دوست داری صدام کن!!

به اون سایتم چشم سر میزنیم بعدا .

ببین من همیشه خیلی حرف می زنم حالا اجازه هست بازم بیام؟؟؟!!

شما هر وقت دوست داشتین قدم بر دیدگان ما میگذارید!
بی تعارف می گم از نظرات بلند خیلی خوشم میاد چون حس میکنم خواننده یه جورایی گرفته که چی میگم!

ایشالا مسنجرت هم حالش زود خوب شه!

... چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:49 ق.ظ

اون خط ۱۲ عاشم نیست عاشقمه!!!

ممنون از توضیحات!

هدایی چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلام.... خیلی مقدمه زیبایی داشت! راستی اون مطن که خشن نبود...از اون بدتر هم بلدم. کلا دوست دارم عاشقام رو یه جوری اذیت کنم!
موفق باشی

سلام ... چشمات زیبا میبینه ...
ای بابا چرا؟ دلت میاد؟

دلت شاد

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:15 ب.ظ http://rue.blogsky.com


دلم گرفته امشب.......بیشتر از همیشه......
آخه چرااااااااااااااا

درک میکنم ... هنوز چراییش رو متوجه نشدم!

نسرین چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.eshghe1tarafe.blogsky.com

سلام سعید جان....! حال شما؟ مرسی از لطفتون! کامنت گذاشتن تنها کاریه که می تونیم انجام بدیم! سعید جان ببین هیچ وقت به دلت توجه نکن همین دل که ماهارو بدبخت کرده همیشه به عقلت توجه کن! چون اشتباه نمی کنه!
ولی من از تو نمی گذرم و هر روز محکمتر و استوار تر دوستت خواهم داشت حتی اگر دوستم نداشته باشی ... اینجوری حداقل پیش دل خودم راضیم ...! اینو هزاران بار خوندم! ببین می دونی مهم چیه؟ مهم اینه که خدا می دونه شما در حق اون کوتاهی نکردی! مهم اینه که عشقتون ثابت شده! دیگه وجوده خودش لازم نیست! آخه مطمئن وجودش هیچ کاری نمی تونه واسه شما انجام بده! من و ببخشید که این شکلی حرف زدم! البته نمی دونم شایدم شما عشقتونو داشته باشید! من همین شکلی چیزی گفتم! امیدوارم ناراحتتون نکرده باشم! یا علی!

سلام ...
پس دلمون برای چی ساخته شده؟ کاملا درسته که عقل اشتباه نمی کنه!

نه بابا برا چی ناراحت بشم؟ قشنگ گفتی ... آره حداقل من خیالم راحته که براش کم نذاشتم!

دلت شاد ... علی یارت

هدایی جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:58 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلام
یه سر بیا اینجا :)

چشم

... جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ق.ظ

هنووووووووز نآپیدی که......!!

شرمنده!

... جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام!
ببخش ما دوباره و سه باره اومدیم!!

رفتم سایتت رو دیدم : خیییییییییییییییلی با سلیقه ای (بی تعارف!!)

سلام ...

چشمان شماست که زیبا می بینه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد