مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مــــــــــــادر ...

خداوند یه نعمتهایی رو در اختیار بندگانش قرار میده و بهشون هم تذکر میده که مواظب اینها باشید ولی ما، بندگان کم کم با حضور مستمر این نعمتها یادمون میره چه ارزشی دارن ...

یکی ازین نعمتهای خدا مادر هستش که ما بچه ها بعضی وقتها یادمون میره با کی طرف هستیم و این موجود چه زجرهایی برای حفظ ما کشیده و اونطوری که شایستشون نیست باهاشون بر خورد می کنیم ...

به هر حال اگه مطابق رفتار ما عمل نمی کنن، اگه فکر می کنیم که سخت میگیرن، اگه فکر می کنیم زیادی تو کار ما کنجکاوی می کنن و ... باید بدونیم که هیچ خواستی جز خیر و سعادت برای ما ندارن ...

 

اگر هنوز در کنار مادرامون هستیم، بیشتر قدرشونو بدونیم و یاد اون روزی بیوفتیم که شاید در کنار ما نباشن ....

 

 

خانومها روزتون مبارک ...

         مادر های دنیا، فرشته های آسمونی روزتون مبارک ...

 

 

-------------------

 

جاتون خالی چند روز پیش رفته بودیم یه مهمونی ... میزبان که با انواع خوراکی ها و پذیرایی ها ترکونده بود ... حضار هم بدتر ترکونده بودن!!!

خلاصه وسطهای ماجرا بود که بساط دامبولی دیمبول براه شد و  دختر خانومهای مجلس هم که یکم پیچ و مهرشون شل بود شروع کردن به حرکات موزون و بعضا غیراخلاقی! که ...

بابا برقی مهربون تصمیم گرفت مردم کمتر به گناه بیوفتن و برق منطقه رو قطع کرد! جاتون واقعا خالی قیافه مردم ضایع شده ی قر توی کم خشکیده! و قیافه مغموم دخترکانی که دیگه تابلوهای نقاشی صورتشون توی نور شمع جلایی نداشت واقعا دیدنی بود! داشتم با این صحنه حال می کردم که یکی از دوستان گفت حتما یه مشاوره روانپزشکی بده! دچار مازوخیسم حاد هستی!

 

 

-----------------

 

امروز که ازت جدا شدم تازه فهمیدم که چی داشتم و قدرشو ندونستم ...

توی این چند سالی که باهم بودیم منو هیچ وقت تنها نذاشتی ...

همیشه باهام بودی و خیلی جاها آبروم رو حفظ کردی ...

ولی دیگه باید دوریتو تحمل کنم ... فقط بدون همیشه عاشقت بودم و هستم

...

...

...

...

کارت دانشجویی خوشگلم!

 

 

-----------------

 

شاد باشید ... قدر جوونیتونو بدونید تا قبل ازینکه مثه من پیر بشید!

نظرات 15 + ارسال نظر
تنها شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.ebad.blogsky.com

سلام روز زن و روز مادر را تبریک عرض می کنم اگه میخوای تبریک بگی بیا پیشم بگو

چشم!

شهلا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:00 ب.ظ http://shahla4302.persianblog.com

سلام. خوبین ممنون که این روز تبریگ گفتین. امیدوارم همیشه جوان باشین.

ممنون...

پرنده تنها یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

روز مادر و اینا مبارک ...
منم شاید مثل تو باشم ... منم باید برم مشاوره ؟!
ا ، پس فارغ شدی !

مبارک!
تو دیگه کارت از مشاوره گذشته برادر!
دو قلو!

رز آبی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام

مبارکا بادا بود X:

بترکه چشمای شور P:

فرغی هم خوبه همیشه وقتی رف میفهمیم ...

حالا خوبه پیر شدی ٬ جوون بودی چی بودی "-:

بی هپی باش (;

سلام ...

:دی
بترکه!
آره دیگه ...
آتیش پاره بودم! :)))

تنک یو!

نارسیس چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:13 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

منم جای تو بودم با اون صحنه و اون قیافه ها حال میکردم!!!
کلا مشکل دارم با این جور چیزا :دی!!!!

خوشم اومد ازت روحیه خشنی داری :دی!

امین چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.aminkhaki.com

مهندس ما روز مادر به مادرمون هدیه داد و هوار دادیم ....
مادر خیلی خوبن ... خیلی مهربونن ... خیلی خیلی همه چیزای خوب هستن .و... اما من فکر میکنم یا باید یکم فاصله سنیشون با فرزندانشون کم بشه و درکشون کنن ... یا اینکه خیلی زیاد بشه که حوصله کل کل کردن نداشته باشن ....
ما باید اینو بدونیم که فرزندانمون به خواسته خودشون فرزند ما نشدن ... اما به خواستهء خودمون والدین اونا شدیم ... و دست پخت خودمون هستن .... به جز موارد محدود مثل فرزند نوح پیغمبر ....
اما در هر حال پدر و مادر موجودات با ارزش و مقدسی هستند و باید قدرشونو دانست

ایول!
:)) این توصیتو حتما به گوش مسئولین می رسونم! خیلی توپ بود ...
احسنتم! اجرت با حضرت نوح ...

قطره اشک پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ق.ظ http://ghatreashk.persianblog.com

سلام
خیلی مبارک باشه(:

سلام ...
مبارکه صاحابش!

چشم تو چشم پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

عزیزم روز تو هم مبارک X:

تو روحت ... باز با اون دختره رفتی مهمونی ؟
ما رو پیچوندی . آره ؟ هان ؟

پس تو هم مهندسیدی ؟؟؟؟؟
کی مهمونی میگیری بیایم شیرینیشو بخوریم ؟

چیز نگو !

خوش باشی

مرسی عزیزم! بی.افات برات کادو چی آوردن؟ :))))

خوب کردم! اصلا تو چیکاره ای هاااااان؟ اینجا جز جناب سروان هیشکی حق ...

ما مهمونیامون به صرف شامه! شما هم تو رججییییمی!

باشه!

اونم باشه!

آوا جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:35 ب.ظ http://ava-e-sharghi.blogsky.com

سلام
بازم آپیم. حتما بیا.
مرسی.

سلام
چشم ...

میلاد شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.eyesblack.blogfa.com

سلام

من به روزم

خوشحالم کن

و بیا پیشم [گل]

سلام ...

منم به روزم!

پری یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:28 ب.ظ http://geology-azad-ahar.blogfa.com

سلام
وبالگ خوبی داری
من میخواستم با شما تبادل لینک داشته باشم
اگر مایل بودید به من خبر بدید
راستی خوشحال می شم از نظراتتون استفاده کنم

sabre سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام داداش،
روز مادر مبارک!

می بینم که می ری مهمونی و ما رو خبر نمی کنی، اکشال نداره، وصف العیش ، نصف العیش!!! منم با اون صحنه ای که گفتی حال کردم ،تازه یه چیز هم من اضافه می کنم به گفته هاااااااااات!! من که می دونم بدتر از من نه رقص بلدی ، نه بلدی قر بدی(من هم بدتر از تو!!!)!! واسه همینم حال کردی، ای ول که بابا برقی اون شب چه حالی داد به تو !!!!

و در باب کارت دانشجویی :
راستش رو بگو تو اصلا یه بار هم ازش استفاده کردی !!؟ فقط یه سندی بود که به ملت نشون بدی کجا دانشجویی!
تازه اگه خیلی دوستش داشتی می تونستی بری یه آگهی روزنامه بدی و بگی گم شده و تا آخر عمر نگهش داری!
مهندس شدنت رو بهت تبریک می گم، الان چه کاره می شی؟!! نه خداییش راستشو بگو.چه کاره می شی!؟

بابا تو هنوز از نظر ژنتیکی جوونی داداش من! چطوری پیر شدی آخه! شاید اگه یه خرده حرکات موزون یاد بگیری این مورد مرتفع بشه! یه بار دیگه بگی پیر شدم کتکت می زنم تا گفتگوی تمدن ها از نوع برخوردی رو یاد بگیری!!
موفق باشی جوون

سلام عزیز برادر ...

همین دیگه به قول خارجی ها: یو گات د پوینت!

خدایی این کلکتو بلد نبودم! وگرنه نیگرش میداشتم! بنده خدا CATC واسه خودش یه دنیاییه! کارتشم همینطور!
بیکار!

دستت درد نکنم!

**مریم** جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ق.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام سعید جان ....
خوبی عزیز...
دیر رسیدم تا روز فرشته ها ی آسمونی رو تبریک بگم ولی همه ی روزا روز ماماناست پس همیشه روزشون مبارک ...
وقتی از ماجرای مهمونی گفتی منم کلی خندیدم و کیف کردم ...
می گم چرا به روز نمی کنی پیرمرد جوون....؟

سلام مریم خانوم ...

ای بد نیستیم شما خوبی؟

مبارک ...

امکانات نداریم دیگه! پیریه و هزار دردسر!

SON DEFA شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:52 ب.ظ http://SONDEFA.BLOGFA.COM

سلام

یه حرکتی کردیمو یه وبلاگ جید راه انداختیم !!!!

شما رو هم تو پیوندامون قرار دادیم

چون باهاتون حال کردیم

شما هم بیا ببین اگه ما رو قابل دونستی پیوندمون کن !!!

منتظرتم حتما بیای پیشم [گل][چشمک][قلب]

تشکر از کپی پیست زیبای شما!

SON DEFA شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:53 ب.ظ http://SONDEFA.BLOGFA.COM

سلام

یه حرکتی کردیمو یه وبلاگ جید راه انداختیم !!!!

شما رو هم تو پیوندامون قرار دادیم

چون باهاتون حال کردیم

شما هم بیا ببین اگه ما رو قابل دونستی پیوندمون کن !!!

منتظرتم حتما بیای پیشم [گل][چشمک][قلب]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد