مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مکافات!

 

 

توصیه بهداشتی : برای درک بهتر از قوه تخیل خود بهره بگیرید

 

مثل همیشه این مسیر کوفتی همیشگی رو داشتم می رفتم و دیگه تقریبا به مقصد رسیده بودیم ... عقب ماشین من بودم و یه خانم میانسال دیگه، آخرای راه دیدم این خانومه داره حرکات مشکوک می کنه و زیادی وول میزنه! کار بالا گرفت و دیدم علی رغم میل باطنیش خودشو سمت من پرت کرد!!!

کف کرده بودم که این داره چیکار میکنه؟! گفتم خدایا ندادی! ندادی! حالا هم که دادی وسط خیابون و توی ماشین و در ملاء عام بود؟! حالا اینا به کنار! من 16-17 ساله میخواستم این چیه؟! ایول یکی طلبت ...

که خانومه با جیغش بند مناجاتم رو با خدا پاره کرد و گفت : آقای راننده نگه دارید ... یه رطیل اینجاست! وااااااااای واااااااای الان نیش میزنه همه میمیریم ...

 

راننده که هنگ کرده بود هی میگفت چی خانوم، رطیله؟! رطیل؟ چقدره؟ بزرگه؟ ولی ضمیر ناخودآگاهش دستور به فشار دادن پدال گاز رو میداد بجای ترمز! من هم نفسم بند اومده بود و میخواستم خودم رو پرت کنم از ماشین بیرون که همون ضمیر ناخود آگاهه باعث شده بود فقط مثانم منقبض بشه و بقیه عضلات شل! (البته بخیر گذشت!)

به هر حال آقا رطیله که از ماجرا خبر دار شده بود و حال کرده بود که جماعتی رو سرکار گذاشته، خودشو نشون داد و رفت روی لبه شیشه ماشین ... خانومه شروع به جیغ زدن کرد : وااااااااااااااااااییییییییی الان میپره می گزدمون! آقا نگه دار دیگه ...

تازه به خودم اومدم دیدم رطیلی که این خانوم میگه چیزی جز یه عنکبوت کوچولوی مامانی نیست! تازه ازینا بود که حال ندارن تار بتنند! چه برسه که نیش بزنند!

 

نکته 1 : ضمیر ناخودآگاه خودتون رو با تمرینات فرمانبردار خودتون کنید!

نکته 2 : هر کسی که جیغ و داد کرد الزاما مساله خطرناکی اتفاق نیوفتاده، خونسردی خود را حفظ کنید!

نکته 3 : رطیل پرواز نمی کنه بدنش هم موکت شدس (برای آشنایی بیشتر) !

نکته 4 : همواره خطبه صیغه موقت را حفظ باشید تا در این مواقع به گناه نیوفتید! (مخصوص آقایان!!!)

نکته 5 : کلی نگر باشید! این اتفاق برای یک آقا هم امکانپذیر است پس در این متن مطلب ضد حقوق زنان نیامده!

نکته 6 : بهتر نیست نویسنده به اراجیفش ادامه نده؟!

 

 

-----------------------

 

بر ظاهرم منگر که شادم ...

درونم غوغایی برپاست !

گویی کسی تیشه میزند بر وجودم !

قلبم هزاران پاره شده است ...

شاید یکی از آن پاره ها نصیبش شود !

ولی او حریص است

محکم تر میکوبد تا تکه ای بزرگتر را نصیب خود کند !

افسوس که با خرد شدن وجودم

سرانجام او نیز در درونم میشکند !

آنگاه که من ، چون آواری بر سر او فرو ریزم !!

 

***اگه می خواین کسیو داغون کنید مواظب باشید رو سر شما خراب نشه!

 

 

-----------------------

 

 

یادش اصلا بخیر نباشه! 5 سال پیش ما هم این موقع کنکور داشتیم! اون موقع کی فکرشو می کرد بعد 5 سال بشم یه مهندس با گرایش بیکاری؟! چه آرزوهایی تو این سر بی صاحاب بود ... (این قسمت برای همدردی با عزیزان کنکوری نوشته شده و هدف دیگری ندارد!)

 

 

-----------------------

 

شاد باشید و آفتابی! فقط مثل آفتاب این چند هفته گندشو در نیارید!

 

نظرات 13 + ارسال نظر
سارا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ب.ظ http://ava-e-sharghi.blogsky.com

سلااام....
خیلی با حال بود! کلی خندیدم! رطییییل!!!! تا شما باشید دیگه خیال نکنید هر کی حرکات مشکوک می کنه ؛آره.....

چرا تو زمونه ی ما همه می خندن در حالی که دلاشون داغونه؟ چرا همه انقد راحت همو داغون می کنن؟( در اینجا من کمی تا قسمتی جو زده شدم. به قول بزرگی: سگ آدمو بگیره ولی جو نگیره!!)

وایی! واقعا. من دیشب به یاد پارسال از استرس خوابم نمی برد.(بماند که پارسال عین خرس خوابیدما!) شایدم دلم برای دوستای کنکوریم شور می زد.

شما هم همینطور...

سلام ...

آره؟ :دی!

راحت باش ...

سارا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ب.ظ http://ava-e-sharghi.blogsky.com

راستی با تبادل لینک موافقین؟

بهههههههههههله

آوا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ق.ظ http://ava-e-sharghi.blogsky.com

من همیشه فکر می کردم رطیل؛ رتیله!!!
مرسی از بار علمیش.
راستی ما از ۱۴ تیر تا ۱۷ تیر هی تولد داریم.
تو هم بیا.باشه؟
مرسی.

شایدم رتیل باشه! نیدونم ...

باشه ...

بامشاد یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:19 ب.ظ http://bamshadjan.persianblog.com

سلام...وبلاگ خوبی داری مستانه...به منم سر بزن...خوشحال میشم...قربانت/بامشادجان

رز آبی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام٬ نجورسن ؟

من هستم یکم فقط کیمیامP: امر خیره ((:

روتو برم !!
اگه عکس معادله بود او دایناسور رو میگرفتم مینداختم رو سرش که دیگه از این سوسولا بازیا نکنه (:

نتیجه: سعی کنید بتنی و ضد زلزله باشید تا کامروا باشید ...

کنکور هم خوبه D: انشالله همه مردود بشن >o-]

به خنکی گروید (:

شنگول باش و مهتابی X:

سلام ... پاره سنگ و اینا!

مطمئن شدم که امر خیره!

حالا بودی :دی!

ایول ...

مرسی ...

پرنده تنها سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

سلام علیکم و رحمه الله
بالاخره بلاگ اسکای از فیللر واسه ما در اومد .
خب دیگه ، خانومه دیگه ترسیده ، بعضی جاها ترس خوبه !!! بعضی جاهام نه ...
آخ آخ ۵ سال پیش رو گفتی ...
۵ ساله زندگیمون تعطیل شده ...
فکر کنم عمرمون منهای ۱۸ سال زندگیمون تعطیل باشه ...
نه !

اشهد ان لا اله الا الله!
ایول ...

یادش بخیر! قبل تعطیلات چه فازی میداد ...

نفیسه سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ب.ظ http://negaar.blogsky.com

سلام خوش تیپ.نمیدونم چرا ندیده بهت میگم خوش تیپ.خب دیگه اینم یه نوعشه!شعرت جالب و نکته کنکوری ذکر شده پایینش جلب بود.من چند وقت پیش یه رطیل کشتم.جاتون خالی.به مامانت سلام برسون مخصوص.

احتمالا تله پاتیه! :))) فقط یکم سیماش قاطی شده ...

آهان ...
سلام رسوندن زعفرونی!

[ بدون نام ] شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام مهندس....
خوش به حالت سعید جان......

Deadman شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ق.ظ

قبلی من بودم

نوکرتم!

نارسیس شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:59 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

۱-مرسی که تودم مبارک!!!
۲-بحث فمنیستی را بندازم؟!:دی
۳-اون دفعه یه اژدهای دوسر بزرگ تو بالکن ما بود ولی نمیدونم چرا مامانم بهش میگفت مارمولک بدبخت!
۴-رطیل از خانواده کیویه؟! تخم مرغ موکت شده!
۵-تا تو بخوای اون صیغه رو بخونی و بله و نخیر و این چیزا به اندازه کافی به گناه افتادی!!
۶-نه! بهتر نیست!
۷-منو یاد ممد انداختی...ممد اصفهانی رو میگم!
به زمین حوردن دلقک..
یا دراوردن شکلک..!!
۸-همیشه هم یا خودش یا یه چیزی بدتر از خودش رو سرمون خراب میشه !!
۹-یادش بخیر ما اصلا کنکنور ندادیم!
۱۰-نیستی آفتاب اینجا رو ببینی چه گندی زده!
۱۱-حس میکنم خیلی دارم حرف میزنم!
۱۲-!!!!

۱- قابلی نداشتم!
۲- می تونی ... آزادی که میگن اینجاست ...
۳- غلط چاپیه!
۴- شاید؟!
۵- در عوض آخرش شرعیه!
۶- مرسی!
۷- ایول! بچه با عشگیه!
۸- ...
۹- ولی ما دادیم ...
۱۰- کجا؟! خارجی؟
۱۱- نه اصلا! ادامه بده ...
۱۲- ؟؟؟؟

پرنده تنها پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ق.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

سلام
جام جهانی تموم شده ها ...

سلام ...

واسه ما تازه شروع شده!

میلاد شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.eyesblack.blogfa.com

مادر روز قشنگی دارد

این روز به نوبه خود زیباست

قسمتی از این زیبایی در وبلاگ من هم هست

پس منتظرت هستم

مادر = [گل]

میلاد شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.eyesblack.blogfa.com

مادر روز قشنگی دارد

این روز به نوبه خود زیباست

قسمتی از این زیبایی در وبلاگ من هم هست

پس منتظرت هستم

مادر = [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد