مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

می نویسم، پس هستم!

 

نـــــــکته کــــــنکوری :

 

دیگه خسته شدم! بسکه تهدید شنیدم ... بسکه ایمیل یا کامنت حاوی فحش و ناسزا خوندم و پاک کردم ... بابا ایها الناس منو با کس دیگه عوضی گرفتید ...

 

من اسمم سعید هستش، اسم واقعی و شناسنامه ایم . اسم مستعار هم ندارم! این آدمهایی که میگید: داوود خطر و فرشید مست و خراب و ... اصلا نمی شناسم و نمی خوام بشناسم . آدم سیاسی نیستم و دوستم ندارم باشم! اگر هم اینجا چیزی می نویسم که بوی سیاست میده بخاطر اینه که نمی تونم مثل بقیه خفه خون بگیرم و نظاره گر باشم! میگم بلکه صدا به جایی برسه و وطنم وضعش بهتر شه همین! عضو هیچ گروه یا گروهک و ازین مزخرفات هم نیستم ...

مسئولیت بقیه وبلاگها که اسمشون مستانه هست به عهده من نیست! من مسئول همینایی هستم که اینجا می نویسم. پس اگه وبلاگهای دیگه شکایت دارین فحش و ناسزاش رو به من حواله نکنید!

اسم این وبلاگ هم همینطوری انتخاب کردم. اصلا توی خواب بهم وحی شد! من معشوقه ای، نامزدی، زیدی به این اسم ندارم! اصلا با این تریپ سوسول بازی هام حال نمی کنم! پس لطفا سوال نفرمایید ...

 

هر چی هم می نویسم حاصل تراوشات سلولهای خاکستری دود گرفته مغزم (اگه مغزی مونده باشه!) هست پس اگه حال کردین که خدارو شکر! اگر هم نه که میخواستین نخونین ... اونایی هم که پایه اینجا هستن میدونن ازین تریپا هم نیستم که واسه بالا رفتن آمار وبلاگم و جمع کردن جنس مخالف! دور خودم چیزایی بنویسم که بهش اعتقاد ندارم! " وای عشق چه زیباست و بیاین عاشق باشیم و به پرواز پروانه توی چمنزار نگاه کنیم و ازین گل واژه ها!" خودتونم بهتر میدونین خیلی از افرادی که اینها رو میگن آخرت عشقشون توی "اتاق خواب" خلاصه میشه! . شایدم دلیلش این باشه که من از بچگی تا امروز چیزی به اسم عشق (واقعی!) ندیدم (البته بجز مهر مادری) و هر چی بوده نفرت بوده ...

<البته بلانسبت اونهایی که در مورد عشقهای پاک و خدایی می نویسن>

 

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ...

پوشیده چه گوییم ؟ همینیم که هستیم!

 

خلاص ...

بازم اذیت کنید می دمتون به دادگاه جرائم اینترنتی یکم حال بیاین!

 

 

----------------------

 

 

تا به حال فکر کردین اگه قبل ازینکه به دنیا بیاین یه Preview ازین دنیا بهتون نشون میدادن Ok رو انتخاب می کردین یا Cancel رو؟ البته با روحیه تخیلی که من از خودم می بینیم اونجا هم سر کل کلی یا چیزی Ok رو انتخاب می کردم ... (خدا همه مریضا رو شفا بده!)

 

 

----------------------

 

 

خیلی سوز داره! طرف نشسته توی اتاقش، جلوش هم یه زیر سیگاریه که هزار تا ته سیگار توشه و بوی گند سیگارش تا سه تا محله اونور تر میره به من در میاد میگه یکی از شرایط کاری اینجا عدم استعمال دخانیات توی محیط کار هستش!!! یعنی آقای رئیس اینجا که تمرگیدی محیط کارت نیست؟ طویلس ؟ ...

البته خدارو شکر منم مثل بقیه جوونهای ایرانی اصلا اهل دخانیات نیستم... مهم اصل مساله است که تبعیضه!

 

 

----------------------

 

شاد باشید ... ایشالا علی دایی و میرزاپور هم مصدوم دائم العمر بشن تا شاید تیممون یکم کمتر بد بازی کنه!

 

نظرات 12 + ارسال نظر
پرنده تنها جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:31 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

oohoom

آهان ...

نخودسیاه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ http://nokhodsiaah.blogspot.com

آقا چه دلت خوشه. الان تلویزیون اعلام کرد که جناب پروفسور گفته ترکیب تیم ملی جلوی پرتقال مثل ترکیب تیم جلوی مکزیکه و تغییری نمی کنه

هر دم ازین باغ بری میرسد!

سارا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ http://ava-e-sharghi.blogsky.com

سلام...!
چه عجب آپ کردین.
...........................
من حتما اکی رو انتخاب می کردم! ( مدیونی اگه فک کنی بلد نبودم زبان کی برد رو تغییر بدم که اکی رو اینجوری نوشتم!!:)) )
.........................
این فقط یه نمونه ی کوچیک از تبعیض تو جامعه ی ماست!!!
.........................
شما هم همینطور!! ایشالا!

سلام ...
امکانات نبود دیگه!!!

نه بابا من غلط کنم ازین فکرا نکنم!!! :)))

بله ...

رز آبی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام

و آنگاه که ستاره گان چه چه میزند و عشق می تابد دود از سرها بلند میشود رزی نیلگون به جای نظر فقط می تواند سطلی آب خنک بر کله مبارک Saeed بپاشاند تا حرصی فراتر نخورندندی D:

با اون تیکه "وای عشق .... " خیلی حال کردم ((: میدونی که واسه چی ((: آرزوم بود منم یه زمانی اینجوری به این مدل چندشا بگم " اینقد بدم میاد ازت " { با لحجه خشی}

من Cancel با وجود اینکه برام دوست داشتنی هستش !!

سعی کن نسوز شی (;

نفرین خوب نیس ... انشالله اونام آدم میشن وقتی من آدم شده ام ...

خوش باش خوشتپ (:

راستی اسم شما تیمور لنگ نیس ؟ D: ((:

سلام

ممنوندی!

بگو بابا خجالت نکش ...

ایول!!!!

نشوژیم داداش! نشوژ!!!

ان شاااااااااااااااء الله ...

مرسی!

نه!!! :دی!

Deadman دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام...
چی شده؟ کی بهت گیر داده؟
واقعا راست گفتی.... بعضی از این وبها مخصوصا ساخته شدن برای مخ زدن......
منcancel رو انتخاب میکردم
"لبته خدارو شکر منم مثل بقیه جوونهای ایرانی اصلا اهل دخانیات نیست" این جمله جای تامل داره!!!!

سلام ...

هیشکی داداش ... کی جراتشو داره ...

:))

ایول!!! هستمت ...

احسنت به هوش شما ...!!!

مستانه دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ب.ظ http://masi2.blogfa.com

چه عصبانیت طنز آمیزی گریبان شما را گرفته بود به وقت نوشتن این فریادها........ کمی مهربان تر آقا ..... کمی!
چهار ماهی می شود که نمی نویسم. گذاشتن آدرس وبلاگ را بگذارید به حساب عادت اسمی که به من چسبیده و کی رها می کند؟ الله اعلم ....
انتظار به من هم سری بزنید در کار نیست. زحمت قدم رنجه متحمل نشوید.
برایم گلی بو کنید آقا .... حاجت می دهد و تب رنجش می خواباند........................

ازین مهربون تر؟!

ان شاءالله که بازم رو به نوشتن بیاری ...

چشـــــــــــــــم ...

چشم تو چشم دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

میدم بگیرن ببرنت اونجا که خودمو بردن تا دیگه نشینی اینجا از جرائمت بگی بچه قرتی !!
من که دستم اصولا روی Esc هستش ..
میبینم که اقای رئیس سوز به چیزت ! کرده ....... !
آمین !

چیییییی داداش؟!

خطریه ها!

خیلی بی ادبی!!! اینجا زن و بچه رد میشه :)))

کدوم امین؟! :دی

نفیسه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:57 ق.ظ http://negaar.blogsky.com

سلام خوش تیپ.از کجا فهمیدم خوش تیپی؟خودمم نمیدونم. همه متنت رو خوندم. در مورد عاشقی باهات موافقم. چرته. مواظب خودت باش .

سلام! خوشتیپ؟!!!! تیپ داشتیم اینجا نبودیم :پی!

چشم ...

نفیسه پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ق.ظ http://negaar.blogsky.com

من واقعا ۱۳ خردادیم.ولی چرا معجزه؟

در این مقال نمی گنجد ... مفصل عرض خواهم کرد.

صابر پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام سعید جان
آقا قضیه این حملات اینترنتی به شما چیه داداش
شما لب تر کنی ، میگم برو بچ دایره قضایی بیان در خدمت شما باشن، هر کی رو خواستین ، delete کنین از اینترنت!!!

در مورد عشق و ...... ، اینطوری که از قراین پیداست ،حق باشماست

در ضمن، یه چیزی ، همه ماهایی که اینجا ، تو این دنیا هستیم
اوکی رو انتخاب کردیم.بهتره با حاش حال کنیم . اوکی ؟

قضیه طیوبلس چی بید؟

موفق باشی داداش...

سلام عزیز برادر!

فعلا که خودم از اینترنت ایگنور! شدم!!!

همیشه حق با مشتریه!

اوکی!

هیچی ذهنتو مشغول نکن!

ممنون ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:59 ب.ظ http://payamenasim.blogsky.com

کوچولو بهتره فکر درس خوندنت باشی مامان دعوات نکنه

ببخشید آقا بزرگ! شب بود سبیلاتونو ندیدیم!!!

موقعی که کوچولو درس میخوند هنوز مامان پاپای آقا بزرگ در مورد وجودش تصمیم نگرفته بودن!!!! :))))

قطره اشک پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:21 ب.ظ http://ghatreashk.persianblog.com

فدای سرت !
در مورد این تبعیضی هم که گفتی واقعا حق داری....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد