مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

من ازین خسته ام که میبینم ...

من میگفتم شب عشق با این سیاهی، نداره ترسی برام وقتی تو ماهی ...
تو میگفتی آره من ماهم ولی تو اومدی آسمونت رو اشتباهی!!!

چه جلب!!!


--------------------


استادی صدها شاگرد داشت. همه ی آنها در زمان مناسب نیایش می کردند...به جز یکی که دائم الخمر بود ...
روز احتضار، استاد شاگرد دائم الخمر را به کنارش فراخواند و تمامی اسرار نهانش را به او منتقل کرد. شاگردان دیگربرآشفتند :
چه شرم آور، ما همه چیز خود را برای استادی فدا کردیم که نمی توانست توانایی های ما را درک کند!
استاد گفت: باید این مطالب را به کسی منتقل می کردم که خوب می شناختم. کسانی که پرهیزگار می نمایند، غرور، خودبینی، و نابردباری خود را پنهان می کنند. بنابراین تنها شاگردی را برگزیدم که می توانستم نقص هایش را ببینم: شاگرد دائم الخمر را ... .

از کتاب مکتوب
پائولوکوئیلو


--------------------
شاد و اردیبهشتی باشید ...


نظرات 13 + ارسال نظر
پرنده تنها جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

فعلا اول

پرنده تنها جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

ا ، پائولو کوئیلو ... قابل توجه بعضیها (;
تو هم مثل یکی از دوستان زدی تو خط ... گیر نده آزاد باش ... حرص و جوش میخوری که چی ؟ حالا هر کی هر چی میخواد بکنه یا بگه ! تو زندگیت رو بکن ... نمیتونی توقع داشته باشی ... همین که نفس میکشی بسته ... اگه برا میشکلات خودت غصه بخوری اون اشکال نداره ... هر چند اونم نباید خورد که سخته ... دیگران رو وللش ...
رویای اردیبهشت

:-؟

کی گفته نفس کشیدن کافیه؟ همین تفکرات باعث شده تهران با ژنو یا فرانکفورت ۱۸۰ درجه تفاوت داشته باشه ... هممون نشستیم و بدبختیمونو می بینیم و میگیم وللش!!!
باشه وللش ...

[ بدون نام ] جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام ٬ خوبی ؟

خیلی جلب بید !

من دلم برا خاتمی جووووووووووووووووونم تنگه )): هر روز صب دوش میگرفت و خوشگل میشد و بو نمی داااااااااااااد )):
خرسم نخور ... اینا درست نمیشن |:

من فدای این پائولی جون بشم X:

چوخ ممنون (: شما نیز خوش باشی X:

سلام ... خوبم .

نگو ... :(((

فعلا افراد زیادی توی نوبت واسه فدا شدن هستن! براتون ۶ ماه دیگه وقت میذارم!!

ممنون...

سارا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ق.ظ http://ava-e-sharghi.bloghsky.com

سلام...
۲؛۳ ماه دیگه؟!! خوش خیال نباشید. از اخر همین ماه قراره جامعه رنگ و بوی اسلامی!!!!!!!!!!! بگیره!
با اغاز گرما باید لباس استین بلند بپوشید!
مثل اینکه مسئولان مهد کودک نرفتن. چون اونجا یاد میدن که تابستون باید لباس خنک پوشید.

سلام ...

حالا ما خواستیم روحیه بدیم! ؛)

:)))

Deadman دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام..
ایول خوب گفتی..ولی یه چیز دیگه هن هست که اول یه خورده سخت میگیرن بعد خسته میشن ولش میکنن...
راستی این که گفتی یعنی چه<باسهای الیور تویستی>؟

سلام ...

ایشالا!!!

ببین عزیزم ! الیور تویست لباسهای تنگ و کوتاه می پوشید! البته چون پول نداشت!

**مریم** سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ق.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام !
واقعا چه جلب ... چه نامرد !
سعید جان این چیزا رو جدی نگیر عزیز ! اینا همش حرفه ...مثل همه ی حرفای دیگشون ... الان فصل بی کاریشونه آخه خسته شدن به خوردن پولای یا مفت این ملت بی چاره ، نمی دونن چی کار کنن گیر دادن به این دختر پسرا... حالا من کاری به اونا ندارم خودمونیما ، واقعا بعضی از این دختر پسرها هم دیگه شورشو در آوردن ... خدایی اگه ناحق می گم یه چیزی بهم بگو ....
خیلی قشنگ بود متن آخرت ... من هم یه داستانی خونده بودم که یه جورایی مثل این بود ...
آهنگ وبلاگت هم خیلی قشنگه ...واقعا هر کی زد و رفت و شکست یه روز یه جا کم میاره ... که واقعا حقشه ...
موفق باشی و بهاری ...

سلام ...

اون که درست! ما هم موافق افراط نیستیم ...

ممنون.

روشنک سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ق.ظ http://ania.blogfa

سلام
دوست بسیار نا زنین
وبلاگ زیبای دارید
آ ن طر ف ها هم بیایید
و ادرستان را بگذارید

سلام ...

رو چشمم ...

نارسیس سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

۱- اون جلفه یا جالب؟!!

۲- اون تنها گفتو گوی خبری شبکه ۲ ای بود که من تو عمرم نشستم پاش و تا آخرشو دیدم..

درسته یه جاهاییش و منم قبول ندارم اما از حقنمیشه گذشت بعضی از حرفاشون واقعا درست بود..مشکل اینجاست که ما با اینا اصن سر جنگ داریم..حرف درستم بزنن از رو لج بازی قبول نمیکنیم...
این جور جبهه گیریا به ضرر همس!!
باور کن!!

۱- همون جلبه!

۲- Me too!

من کیم که جبهه بگیرم!!!اما حرفت کاملا درسته ...

امین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:08 ق.ظ http://aminkhaki.com

به به .... از بیکاری افتادی به سیاسی بازی ؟

اینا که کارشونه .. از عهد عتیق احتمالا یه سری لباس اسلامی رو دستشون مونده میخوان بفروشن

می تونیم داداش!

پس باید قیمتی باشه!!!

میلاد پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.eyesblack.blogfa.com

بی نظیر بود قسمت داستان رو می گم.

کارت واقعا در کل عالیه

ممنون

چشم تو چشم پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

عاشقی دیگه ... چیکارت کنم !
من دیگه عزادارم !
در دولت آقای احمدی نژاد برید بمیرید !!!
تو هم بیا اسرارتو به من بگو !

خوب برو برام زن بگیر لامصب!!!

=)))) چه حالی کردم!!!

نه بابا! اسرار نگفته آمار مارو همه دارن!!!

رز آبی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام ٬ نجورسن ؟

این دوتا پستت که دو عدد شهید گمنام داشت من بودم D:

فک کنم از مدل نظرش فهمیدی من بود D: یه جاهایی بودیم که به خاطر مسائل امنیتی گمنام می پریدیم ((:

خوش باش (;

سلام، نه منه؟!

فهمیدیم!!! البته از روی آی پیتون!!!

اسم ماها بد در رفته!!! اصولا مسایل امنیتی چیز خوبیه! :دی!

[ بدون نام ] جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ب.ظ

پسره خوب این مردم جنبه بی حجابی ندارن.هر چیزی جنبه می خواد.شما یه روز بیا تو خیابون مرد های زیادی رو می بینی که با سن زیادشون آبروشونو با دیدنه یه خانم زیبا می فروشن.

کسی حرف از بی حجابی نزد!
مساله اینجا بود که نظر دادن و تصمیم گیری برای هر چیزی کارشناسشو میخواد! نه هر کور و کچلی که پیدا میشه واسه ما نظر بده و تصمیم بگیره!

وگرنه حرف شما که کاملا منطقیه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد