مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

سالی که نکوست ...

یه آسمون نقاشی یه لقمه نون خشخاشی
بسه برای من، اگه تو هم کنار من باشی!!!

اوپسسس! چه لاوی برات ترکوندم عزیزم!


------------------------


ای شکر ... بد نیستیم ... در کل جالبیم! ... هفته ای هم که گذشت بد نبود؟ نمی دونم شاید بد بود؟ اون از سیزده به درش که ما هر چی تلاش می کنیم سیزده به در نریم، سیزده به در به ما میره! در کل اگه از خصارات مالی و جانی که ما جوانان وحشی به جا گذاشتیم صرف نظر کنیم! بد نبود ...

بعدش هم کار شروع شد و باز هم تهران کثیف و شلوغ و پر از دود شد ... خلاصه همه کله سحر از در خونه میزدن بیرون ولی من به دلیل بی کاری و بعضا بی عاری تا لنگ ظهر در خواب ناز بودم! که مامان گلم نهضت مبارزه با تن پروری منو تاسیس کرد ... سر ساعت 8 هر روز خوابو به من حروم میکنه و نمی دونه که من جوون بیکار، هر چی بیشتر بیدار باشم و بیکار باشم ممکنه دست به همکاری با شیطون بزنم!
تازه جدیدا گیر داده که معتاد شدم!!! و شدیدا دنبال اون خانومه که سریال "حس سوم" رو بازی میکرد، می گرده تا بیاد خونمون و بو بکشه ببینه کجا مواد قایم کردم!!! هی هم میگه بگو چی میکشی که بو نداره!!!

منم واسه رهایی از اتهامات وارده هر روز میرم در فضای سبز اطراف منزل میدوم و ورزش میکنم!!! تمام اراذل و اوباش منطقه که منو میشناسن تو کف موندن که چی شده من دارم ورزش میکنم! البته بهشون گفتم به خودتون مسلط باشید که این عمل من دیری نپاید!
در کل فکر کنم امسال سال گیر دادن به من باشه! هر کی میرسه یه گیری به ما میده ...


------------------------

آدمها دو دستن! یا حرفی برای گفتن ندارن، یا حرفی برای گفتن ندارن ولی ادای کسایی که حرفی برای گفتن دارن رو در میارن مثل من! ازین جور افراد باید پرهیز کرد ...


------------------------

Task Bar این دل بیچاره پر شده از کلی آدمهای Minimize شده! دلم هم نمیاد ببندمشون!


------------------------

خوش باشین ... برید حالتون رو بکنین ... لذت ببرید از زندگی، که آنچه به مراد آید، دیر نپاید!
نظرات 13 + ارسال نظر
آدینه بوک جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

آخه تو روحت! اینجا مگه جای تبلیغاته؟

نذار اون کاری که نباید بکنم رو نکنم ها!

سارا جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ب.ظ http://ava-e-sharghi.bloghsky.com

سلام...
خیلی وبلاگتون با حاله...
به ما هم سر بزنید ...

پرنده تنها جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

بابا این تبلیغات چیام که نمیذارن ما اول شیم !

والله!

رز آبی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام ٬ کفون بالا ؟ D:

خوشم باشه !! لاو ماو می ترکونی D:

اا معتاد شدی ؟! D: ورزش که خوبه ٬ تازه راحتر میتونی تریاکو ترک کنی D:

یا هم دلشون پر حرفه ولی زبونشون در دهان باز بستس D:

باTask Bar کلی حال کردم X:

چشم (:

سلام ، ممنون!

می تونیم دیگه!

آره ...

شاید!

قابلی نداشت!

پرنده تنها شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ق.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

نه دیگه ، آسمون و نون خوب بود ، دیگه چیکار اون داری کنارت باشه ، تنهایی حال کن.
توضیح واضحات !
در ضمن ...

تنهایی فاز نمیده!

...؟

چشم تو چشم شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:59 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

خوب البته جوون با عشقی هستی !
حیف که دورین از ما ! .. وگرنه میامدم باهات ورزشم می کردم !
آدم ها در دسته های زیادی قرار می گیرند ! .. مثلا من و تو و بقیه بچه های هر کدوم یه دسته !
group اش کن بعدم کلوز !!
چیزی به مراد من نمیاد !

شما هم سالاری!

فاصله یه حرف سادس بین دیدن و ندین ...!

آهان!

نات ریسپاند میده! کلوز نمیشه! :))

فقط میره؟ :))

میلاد شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.eyesblack.blogfa.com

باید بگم وبلاگ فوق العاده زیبایی داری

اما اگه چند تا تصویرم ضمیمه نوشته های تو بشن

دیگه بی نظیر میشه

دوست تو میلاد

چشمات عزیزم زیبا میبینه ...

ممدم ممد اهواری یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ب.ظ http://mamadahvazi.blogsky.com

سلام
بهههههههههههههههههههههههههههههههههه

می بینم که بازم اومدی همین جا همسایه شدیم انگاری

شرینیشم که ندادی باشه باشه ۱ طلب ما

راستی بلاگ منم به روز شده به منم یه سری بزن
منتظرم

تا بعد همسایه.........!!!!!!!!!!!!!۱۱۱



کجا اومدم من؟

Deadman دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام...
سال نوت مبارک( بعد از ۲۰ روز )
من فکر میکنم ورزش کردنت همون قضیه خرگوشه هست...!!
ببینم منم از اون Minimize شدها هستم ؟
بازم دمت گرم که نمیبندیمون!!!

سلام ...

عید شما هم مبارک ...

ایول! یعنی تنها فردی که ملتفت شد تو بودی :))

نه داداش من شما توی بک گراندی!
همیشه جلوی چشم!

قطره اشک سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ب.ظ http://ghatreashk.persianblog.com

سلام..
باریکلا به همتت که صبحا میری میدویی!
هرکاری که بکنی ها مردم یه چیزی میگن ..بیخیالشون(:

سلام ...

نوکرتم! :دی!

اووووون که بعله! شنونده باید عاقل باشه ...

رز آبی جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام

آپ نکردی تا مفیوض شم /-: دیگه رفتم ...

به امید دیدار h-: خوش باشی X:

نرو!!! تو هم مثه من نمی تونی دووم بیاریییییییی... نرو!!!!

سی یو :اکس

**مریم** جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:55 ب.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام به آقا سعید عزیز

بابا بی خیال ! فکر کنم الان که در حال لاو ترکوندنی دیگه نیازی به آسمون و نون نیست مگه نه ؟

بابا اگه این مامانا به شما پسرا گیر ندن که آره ....!!!!
پس یعنی باید از تو پرهیز کنیم ما ....
چه دل بزرگی داری ...!!!!!
تو هم خوش باشی عزیز ولی یه چیزی تو زندگی اونم تو این زمونه وقتی به مرادت رسیدی سفت بهش بچسب تا از دست ندیش ... نه اینکه هی بگی انچه به مراد اید دیر نپاید....
موفق باشی و بهاری

سلام به مریم بانو ...

نه دیگه! احتیاجی به وبلاگ هم نیست!

آره؟! بابا ۹۹.۹ درصد پسرها گلن! اون ۰.۱ درصد آمار مارو غلط کردن!!!

اگه میتونی!!!

اوپپپپپپس! کجاشو دیدی؟

میره ... هر کاری هم که کنی ... چسب دو قلو هم بزنی بازم یه روز میره مرادت! خیالت تخت!!!

سبز باشی

Deadman شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ب.ظ

چرا اپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟

کارت ندارم! تو واسه من کارت میخری آپ کنم؟؟؟؟!

مردی دم در وایسا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد