مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

تسلیم!

یه جمله معروف از حضرت مسیح هست که در نوع خودش جالبه
" اگر کسی به صورتت یه سیلی زد، طرف دیگه صورتت رو هم بیار جلو"

اما تو این زمونه هر چی بیشتر تسلیم بشی مردم بیشتر پر رو می شن تا حدی که کاملا سوارت میشن.

حالا قانون ما فرق کرده اگه کسی یه سیلی به صورتت زد، زیر باد کتک لهش کن! و از جون کندنش لذت ببر ...

در دیارى که مردانش ز نامردى، عصا ز کور مى دزدند

منه خوش باور ساده، محبت جستجو مى کردم!!!


~~~~~~~~~~~~~

اگه رشتتون ریاضی فیزیک بوده حتما درس جبر رو یادتون هست. معمولا دبیرهای جبر یه شعار داشتن اونم این بود که تا میتونید جمله ها رو ساده کنید ...
به منم گفتن ساده شو ... تا میتونی از قید جمله هایی که تورو از سادگی در میارن راحت شو . اینجوری زندگیت هم ساده تر و آرومتر میشه ولی حیف، هرچی گشتم جمله قابل حذفی نبود! ضرایبی که پر از اعداد مختلط و توابع عجیبه هیچ وقت حذف نمی شن!


~~~~~~~~~~~~~

ایول بابا TV! امسال ترکونده بود! با این روند رو به رشد! فیلمهایی که از تلویزیون پخش میشه فکر کنم سال دیگه شاهد فیلمهایی چون غریزه اصلی یا American Pie هم باشیم ... :))


~~~~~~~~~~~~~

تعطیلات هم داره تموم می شه (البته من که در کل تعطیلاتم!) ... حداکثر استفاده رو ببرید (هر چند امسال از هرکی پرسیدم عید آشغالی براش بوده!)

شاد باشید ...

نظرات 10 + ارسال نظر
مرورگر.کام جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

باشه باشه!

پرنده تنها جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

سلام
منم اول صورتمو میاوردم جلو ، حالا حتی نمیذارم سی سیلی بزنه !
جبر ...
مگه چه فیلمی نشون داد TV ؟
هر سال واسه همه عید آشغالی ...
فقط یه اسمه ، فرقی با روزای دیگه سال نداره .

سی سیلی چیه؟ :دی

اختیار!!!

خانوم و آقای اسمیت!

نگو!

چشم تو چشم جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

حالا حقته شمارتو به همه بدم یا نه ؟!!
من که رشتم علوم فقه و معارف اسلامیه ... صیغه میغه بلدم !
تی وی امسال با این فیلماش ـــــــــده !!
مام که کوپ خودت تعطیلیم دادا ..
خوش باشی

بده! من شمارم عوض شده ... :)))

بیا من هم با چند تن نا محرمم یک صیغه ای جاری کن!

وا! خیلی بی ادبی ... ایشششش

بزن زنگو!

مرسی ...

رز آبی جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام
سیلی می خورم ...
جبر رو دوس نداشتم ... جبر همیشه برام جبر داش ...
چشمش نزن !!
عید نبود اصلا ... هیچ وخ نبوده ... تو عید بیشتر از روزای دیگه مجبورم نقاب بزنم ...
روزات خوشگل

سلام ...

پس هنوز ظرفیتت تکمیل نشده!

Me 2!

شما بزن به تخته!

آهان! مساله همینجاست!

ممنون ...

نارسیس شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:51 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

آی گفتی!!
یه زمانی مردم شرمنده میشدن از سیلی زدن...
راستی...
دقت کردی شرم و حیا مرده؟!!!

معلوم هم نیست کجا خاکش کردن که ما حداقل بریم یه فاتحه براش بخونیم!

یه دل کوچولو دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ق.ظ http://chibegam.blogfa.com

سلام اقا سعید.
چرا عید اشغالی؟ البته یه جورایی منم قبول دارم(سوت)
با جمله ی اولت هم مخالفم اگه کسی یه سیلی به صورتت زد، زیر باد کتک لهش کن! و از جون کندنش لذت ببر ...
وای وای چه ادم خشنی هستی

سلام از ماست ...

آهان!

:))) من که خییییلی خشنم!!!

قطره اشک دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ب.ظ http://ghatreashk.persianblog.com

من ۲ تا مطلبت رو خوندم((: جدا گل گفتییییییییییییییییییی

خودت گلی ... گل میبینی!

رز آبی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام

آپ نکردی ؟

سلام!

نه هنوز!

**مریم** جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:51 ب.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام سعید جان
خوبی عزیز
ممنون که پا به دلکده ی من گذاشتی ....
گفته ی مسیح متینه ولی به درد جامع ی کنونی ما نمیخوره ... واقعا راسته که تو این زمونه رو بدی سوارت میشن....
از جبر یه چیزایی می دونم چون رشته ام هنر بوده ....
tv هم که کدوم سال خوب بوده که امسال...؟
عید هم که مثل همه ی روزا بود اصلا فرقی با روزای دیگه نداشت فقط اسمش عید بود...
در کل بهترین ها رو برات آرزو می کنم ...

سلام

ممنون

خواهش ...

در کل برات آروزهای قشنگتو آرزو میکنم ...

**مریم** جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:52 ب.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام سعید جان
خوبی عزیز
ممنون که پا به دلکده ی من گذاشتی ....
گفته ی مسیح متینه ولی به درد جامع ی کنونی ما نمیخوره ... واقعا راسته که تو این زمونه رو بدی سوارت میشن....
از جبر یه چیزایی می دونم چون رشته ام هنر بوده ....
tv هم که کدوم سال خوب بوده که امسال...؟
عید هم که مثل همه ی روزا بود اصلا فرقی با روزای دیگه نداشت فقط اسمش عید بود...
در کل بهترین ها رو برات آرزو می کنم ...

کاش همه مثه شما بودن! ۲تا ۲تا نظر میدادن این تعداد نظراتم بالا میرفت :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد