مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

عید انه!

سلام ...
(اگه انرژی منفی نمی خوای برو قسمت بعد، اینو نخون)

نمی دونم چی بگم؟ دلم می خواد بنویسیم ولی از چی خدا میدونه ... از غم بگم یا از شادی؟... شادی؟! چیزی که کم کم داره از یادم میره. یه عالمه کار عقب مونده داره عذابم میده. مثلا عیده! اول بهاره! من باید شاد باشم ...

فصلی گذشت و عید به این خانه سر نزد
نوروز هم حریف غم ما نمی شود

آهای ... تویی که نفرین کردی ... شاد باش! نفرینت اساسی گرفته ...

میگن بچه های کوچیک بهترین راه فرار از فشارهای عصبی رو دارن و اونم گریه با صدای بلنده! ولی من حتی نمی تونم ریز ریز گریه کنم ... چه برسه بلندش ... اشکم این وسط مارو تنها گذاشت!باشه ...

(شرمنده، دلم خیلی پر بود باید یه جا میگفتم )


^^^^^^^^^^^^^^^

ما که فلسفه این آجیل و شیرینی و ... عید رو نفهمیدیم! یه خرج اضافه که آخرشم همشو باید خودمون بخوریم بعد هم گلو درد بشیم!
ولی خوب یکی از مردم آزاری هایی که میشه کرد اینه که خونه هرکی میرید خودتونو خفه کنید بعد هم موقع برگشتن یه کیسه فریزر از جیبتون در بیارید و برای بیکار نبودن تو راه برگشت از تنقلات و میوه جات و خلاصه هرچی که میبینید پرش کنید! حالا نخواستید بخورید هم عیب نداره! به اولین سطل آشغال که رسیدید بندازید دور! ولی مردم آزاریش یه حال دیگه داره نگران هم نباشید که پشت سرتون بگن اینا نخورده ان! همه میدونن هدف مردم آزاریه و شامل سادیسم های فردی میشه! (چه جلب!!!)
** راه دیگه! اگه کنار دستیتون یه آدم مثبته و ازین با تریپا! با خیال راحت هرچی میخورید پوستشو توی پیش دستی اون بریزید! اگه نمیره، سکته رو حتما میکنه!
*** مساله آخر! اگه نخواستن بهتون عیدی بدن به بهانه اینکه بزرگ شدید! توی چشمای فرد عیدی دهنده خیره بشید و یه مقدار فحش خواهر و مادر به صورت زیر نویس از چشماتون رد کنید! حتما جواب میده و عیدی شما حاضر خواهد شد!
(اخه من چقدر مطالب مفید یادتون بدم!؟؟؟!)


^^^^^^^^^^^^^^^

احتمالا همتون تجربه رسیدن SMS رو موقعی که توی مهمونی هستید رو دارید. اما فرض بگیرید تو یه مهمونی که جو خیلی سنگین داره و به اصطلاح طرفین رو درواسی شدید دارن یه SMS از یه دوست به شما برسه و طبق معمول هم شما طاقت ندارید که اونو نخونید! اماااااا برعکس همیشه که رفقا انواع و اقسام جوک و مزخرفات لوس و بی معنی رو میفرستن اینبار یه شاهکار فرستادن که شمارو در حد انفجار به خنده میاره! تکلیف این وسط چیه؟!
تازه اگه فک و فامیل قاطیی مثل ما داشته باشید ازتون میخوان که بخونید ببینن چی بوده! ولی SMS +18 رو که نمیشه بلند خوند!!!!
پس لطفا خاموش کنید اون لامصبو!


^^^^^^^^^^^^^^^

شرمنده پستهام بی رنگ و لعاب شده، سیستم خرابه فقط متن ساده میتونه بفرسته! ماشا الله منم که اصل اراده و اینا! 3 ماهه حال ندارم یه ویندوز جدید بریزم!

شاد باشید ... مردم آزاری رو نکنید فراموش! ... عیدی و ماهیانه ما هم فراموش نشه!

نظرات 13 + ارسال نظر
مهدیس جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:08 ب.ظ http://mahdis2004.mihanblog.com

سلامممم
اول
سال نو مبارک
انشاالله که سال خوب و پر برکتی داشته باشید
مثل همیشه شاد و زیبا
موفق باشی
فعلا

سلام

ممنونم ... سالی خوبی داشته باشی

پرنده تنها جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

سلام
بعدا میخونم (;

باشه

رز آبی شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام ٬ خوبید ؟

اپیدمی هستش ... وختی ایضا هستم ... چی بگم |:

بد آموزی شدم من P:

امان از اس ام اسی که بی موقع رسد ...

دشمنت شرمنده ... خوش باشی

سلام ... مرسی

من چی بگم؟

آخی! نازی ...

امان!

یو تو!

یه دل کوچولو شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:36 ق.ظ http://chibegam.blogfa.com

سلام اقا سعید/
خوبین؟ سال نوتون مبارک/ من یکی که اصلان اهل مردم ازاری نیستم پس راه حل هایی که گفتین به کاره من نمی یاد:دی من فقط تو کاره ضایع کردن بقیه هستم:دیییییییییییی

سلام

مرسی ... سال نوی شمام مبارک ...
باشه باشه!!!

آهان پس یکم هم به ما یاد بدید!

گلناز شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ب.ظ http://golnaz.blogspot.com

سلام آقا سعید :)
سال نو مبارک
با آرزوی بهترین ها برای شما:)

امین شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:08 ب.ظ http://aminkhaki.com

این sms رو ای گفتی من روزای اخر سال رفته بودم حوزه گازی دارخوین براشون یه کاری انجام بدم با دو تا از دوستام محمد و مهدی دفعه اول کارمون تموم نشد دفعه دوم تنها رفتم . ... بعد حساب کن یه سری ادم خوره منتظر نشسته بودن من برم بهشون خط تلفن تحویل بدم ... بعد من رفتم به یاری حق کارمون خیلی زود و خیلی خوب تموم شد .... دقیقا وقتی که قرار بود از مدیر منطقه دارخوین مدال افتخاز بگیرم ... در حظور چندتا خارجی .. یهو یه اس ام اس اومد ... من نخواستام بخونم ... مدیره گیر که تلفنت زنگ میزه ببین کیه ... اقا مام در اوردیم تا خوندیم پقی زدیم زیر خنده خارجی ها هم از خنده من خندیدن .... افتضاحی شد که نگو

:))

نخودسیاه شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ب.ظ http://nokhodsiaah.blogspot.com

بر مردم آزار . . .

بشمار!

شهلا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ب.ظ http://shahla4302.persianblog.com

سلام. خوبین سال نو شما هم مبارک .

سلام
ممنون
سال خوبی داشته باشی ...

شهلا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ب.ظ http://shahla4302.persianblog.com

اگه می شه حتما این بار تو وبلاگم نظر بدین واجبه

چــــــشم

نسرین یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:21 ب.ظ http://shaghayegh-sorkh.blogfa.com/

سلام. سال نو مبارک. مطلبت جالب بود. خوشحال میشم به منم سر بزنی.موفق باشی.

سلام

سال نوی شما هم مبارک ...
لطف دارین ...

چشم تو چشم یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

آخی .. بیا بغل عمو عزیزم .... گریه کن . گریه قشنگه .......

من میوه هام رو میدم مامانم برام نگه داره . بعد میرم یه سری دیگه ور میدارم می خورم !
تازشم ... کی جرات داره به من عیدی نده .. هان ؟!؟!

اینو خوب اومدی ...
می تونی بیخیال جمع بشی و بزنی زیر خنده ...
یا اینکه بچه مایه دار ... خوب یه نیم ساعت خاموش کن اون لامصب رو !!

بذار سر ۹ ماه خودش یه ویندوز میزاد !!

عمـــــــو ... بغلت کجاس؟ هرچی میگردم پیدا نمی کنم! اون برقو روشن کن :))

هان؟

نمیشه که! بعضیا میرن بیرون هی زرتو زرت زنگ میخوان بزنن!

پدر سوخته نمی دونم کجا رفته گشته! واسم لینوکس زایید!

پرنده تنها سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

سلام
خوندم
دل تو هم پره
از نوشته های معلومه داغونی ...
آره ،‌این آداب عید اینا مسخره است ، خیلی از چیزای شرقی مسخره است ، همچنین غربی ، اینجا جاش نیست ...

سلام

زحمت کشیدین ...

ای ...

یه دل کوچولو چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 ب.ظ http://chibegam.blogfa.com

خوب که فهمیدم سی ال اس ۳۵۰ چیه. که بعد جلوی کسی ضایع نشم

آخه بدرد نمی خوره! یه دونه همش تو تهرانه! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد