مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

کوتاه اما آموزشی :))

خیلی دردناکه کسیو که عاشقش هستی و از نظر عاطفی هیشکی غیر از اونو نداری توی قبر بذاری و با دست خودت روش خاک بریزی ...
اما هفته پیش تمام این اتفاقات افتاد و متاسفانه ما هم جز تماشاگرای ساده هیچ چیز دیگه نبودیم ...
اما ...

در حیرتم از مرام این مردم پست
این طایفه زنده کش مرده پرست

تا هست به ذلت بکشندش ز جفا
تا مرد به عزت ببرندش سر دست

-----------------

کاشکی ما هم دختر بودیم! اونوقت کارای اداریمون 3 سوت انجام میشد ... همه جا تحویلمون می گرفتن ... و از همه مهمتر آژانس رایگان داشتیم!
مردم از کمبود محبت ...

-----------------

اینجا جا داره از شبکه 3 سیما که داره فرهنگ سازی میکنه و در مذمت ترقه و ... میگه تشکر کنم و بگم خیلی تاثیر گذار بوده ، دیشب مارو اساسا ترکوندن!

----------------

آدم آخر هفته کنکور داشته باشه و هیچی هم نخونده باشه بعد هم توی خیابون یه CLS 350 ببینه! یاس فلسفی در فلسفی میگیره ...
یکی بیاد منو خودکشی کنه ...

----------------

ازون بچگی عقده اینو داشتم یک بار فقط یک بار توی مملکتمون شادی عمومی اعلام کنن اما فقط تا یادمه عزای عمومی بوده و گویا خواهد بود ... شاید این یکی از عواملی باشه که من مثلا جوون داروی ضد افسردگی میخورم!

------------------

شاد باشید ...
نظرات 14 + ارسال نظر
رز آبی یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:40 ب.ظ

اولم

ایول!

رز آبی یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ب.ظ

به به قوزلروم آیدون با صدا میری و بی صدا و یواشکی بر می گردی !!! تازشم غر میزنی ؟ خونتو کثیف نکن ... بیخیال (:

ای وای سلام ٬ خوبید ؟

نه منه؟! کیمدی؟!
چشم ...

رز آبی یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:50 ب.ظ

اینم نظر متن قبلی (:

ای وای بلا به دور ...
درسو بیخیال بخونی که چی ؟ آخرش میشی مثل من D:
آقا جات خالی من و بابا برا این گل محمدی اونقد گفتیم و خندیدیم ...
آخرت زمونه ننه ...
وای کلی خندیدم من اصلا این جوک رو نشنیده بودم ( دروغ ۱۳ نخواستم روحیت تحلیل بره D:)
شادم که هستیم کلهم ...
اینشالله به سلامتی از کنکوم توپل برگردی و به شادی و خرمشهری (;

دستت درد نکنه! دعای آخرت مستجاب شد! ولی نمی دونم چرا از اونور! :))

چشم تو چشم دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:56 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

خدا بیامرزه سعید جون ... روحش شاد

والا ! .. دخترم نشدیم ۲ تا ماشین واسمون بوق بزنن !!

البته من این برنامه های مستهجن که شبکه ۳ میذاره نگاه نمی کنم .. آدم به گناه میفته !!

هه .. اینو ... منو می بینی الان ؟! .. من روحم !!

چرا تو داروهات انقدر مشکوکه ؟! ...
همونا که عکس ضربدر روش داره دیگه .. آره ؟!!
اونا رو ضربدر زدن که نخوری !

سی یو !

مرسی عزیزم ...

والا!

منم نمی بینم! داداشم تعریف کرد! من فقط شبکه قران رو میبینم ؛)

تو روحت!

نه بابا! من فکر کردم دکتر ضربدر زده که یادم نره بخورم! یعنی از سیگارم بدتره؟!

آی سی یو ...

نخودسیاه سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:37 ق.ظ http://nokhodsiaah.blogspot.com

صبر کن عزای عمومی ۱ هفته ای سر بیاد بعدش عزای اربعینم رد کنیم بعدش عزای . . . بعد ۴ سال دیگه که سال کبیسه میاد خودم ۳۰ اسفند رو شادی عمومی اعلام می کنم برات. روزای دیگه رو عزا رزرو کرده

دستت درد نکنه! اگه دوستای گلی مثل شما نبودن من مجبور بودم برم معتاد شم!

محسن چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:40 ق.ظ

سلام
اگه رز آبی همونی باشه که اسمش هست و بدونیم که با درس خوندن میشه مثله اون بشی پس نتیجه گیری منطقی اینه که درس بخونی تا مثله اون بشی اونوقت شاید یه CLS 350 هم آژانس تو بشه.
موفق تراز اینی که هستی باشی

محسن زیاده!‌ اول من بشناسمت! بعد جواب بدم!

پرنده تنها جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:19 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

چقدر کوتاه اما آموزشی !
ای CLS 350 که گفتی یعنی چه !
با CLC رابطه ای داره ؟
اگه تو هم مثل من نمیدونستی CLS 350 چیه راحت بودی !

saeed' شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:30 ق.ظ http://josteju.persianblog.com

آقا سعید کنکور چی داری که وسط اسفنده؟ ... این دنیا مزخرفه ... به عشق اون دنیا درس بخون... مخلصیم

والله ما که کنکور سراسری رد شدیم برامون امتحان تجدیدی گذاشتن! درسای اون دنیامو توپ توپم!

[ بدون نام ] دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام
اگه یکی امد تورو خود کشی کنه ادرس منم بهش بده !!!!

باشه!

Deadman دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ق.ظ

متن قبلی مال من بود

مال شما تو نظرات چیکار میکنه؟ :-؟

پردیس سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:00 ب.ظ http://jinglebells.persianblog.com

تیکه اولی چه دپرسناک بود..شعرشم خیلی واقعی بود.خیلیم به دخترا خوش نمی گذره دلت خوشه ها!!خودکشی؟!نه بابا کجا صب کن باهم بریم.

بیشتر پسرا بهشون خوش میگذره البته خوش گذشتن یه چیز نسبیه که میشه با فرضیات نسبیت انیشتن اثباتش کرد ولی جاش اینجا نیست!

نه مزاحم نمیشم! مسیرمون به هم نمی خوره :))

یه دل کوچولو چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:32 ق.ظ http://chibegam.blogfa.com

سلام.
ما هم خیلی وقتا می گیم کاش پسر بودیم اونوقت.....
راستش من نمی دونم سی ال اس۳۵۰ چیه(بین خودمون بمونه)(سوت)

علیم السلام ...

احتمالا اون موقع خیلی خوشی زده زیر دلتون :))

منم نمی دونم! فقط میدونم یه بنزه لا مذهب خیلیم خوشگله ...

پرنده تنها پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:33 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

کم پیدایی مهندس

بابام گفته با ارشدیا حرف نزن! برات بد آموزی دارن :))

میلاد پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.eyesblack.blogfa.com

من وبلاگ تو را لینکش را تو وبلاگ خودم گذاشتم خو شحال

میشم تو هم مرا به هم پیوندانت بپیوندانی!!

منم مخلص شما هم هستم عزیز برادر ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد