مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

ب ر ف

نه کسی با من بنشیند ... نه کسی با من آمیزد ...

 

 

------------------

 

تو اخبار شنیدم که بازم این حاجی ها دست گل به آب دادن و بر اثر (یه جورایی) وحشی بازی یه تعدادی نفر! کشته شدن... بابا جان خدا کی گفته در "رمی جمرات" یا همون سنگ زدن به شیاطین، جو بگیرتت و فکر کنی اینا شیطون واقعی هستن و بری جلو باهاشون درگیر شی و فحش ناموس بدی؟!!! چند نفر هم که مثل من بنیه ندارن! اون زیر له میشن میمیرن دیگه! (خدایی خودت رو زیر پای یه سیاه پوست غول بیابونی یا یه حاجی بازاری که یه شیکم داره قد تریلی رو در نظر بیار! ببین چه حسی داره!) بابا این یه حرکت نمادینه! نه اینکه با تمام وجودت سنگ بزنی بعد 4 روز دیگه بیای بخاطر چند میلیون تومن دین و ایمون و همه چیزت رو بدی به باد!

خلاصه مسلمونها همیشه اینقدر زیاده روی میکنن که از یه طرف بوم می افتن پایین! واسه همین هست که این اروپایی ها واسمون حرف در می آرن!

 

------------------

 

عجب برف زیبایی مملکت رو فرا گرفته! ولی خوب چه سود ؟!

سهم یکی ازین برف عشق و حال و اسکی و ... هستش!

سهم ما هم پاشیده شدن برفهای لجنی کنار خیابون به هیکلمونه و احساس چندش آور آب توی کفش!!!

سهم یکی دیگه هم جون دادن از سرما زیر برفه ...

       

            دست ها را باز در شبهای سرد ...

                    ها کنید ای کودکان دوره گرد ...

            مژدگانی ای خیابان خوابها ...

                    می رسد ته مانده بشقابها ...

 

------------------

 

خدا گرگ بیابون رو گیر بعضی ازین دخترای بی جنبه نندازه! «آخه بی جنبه یه گلوله برفی که این همه جنجال نداشت که مارو بکشونی به حراست! خیر سرت دانشجویی!»

 

------------------

 

 

 

عشق یه چیزی مثه کشک و دوغه

تموم زندگی پر از دروغه!

هیچ کسی هیچ کسی رو دوست نداره!

دوست دارم ، عاشقتم شعاره!

این روزا دخترا فراری میشن

پسرا لیسانس تو بیکاری میشن!

دختره تازه اول بلوغه ...

دلش مثه یه ترمینال شلوغه ...

هرکی براش بوق میزنه هول میشه!

تموم اعضای تنش شل میشه!

اول میگه سوار نشم بد میشه!

بعدش میگه محل ندم! رد میشه ...

وای میسه زل میزنه تو چشماش

میگه چشاتو در میارم از جاش!

خم میشه بند کفشش رو ببنده

نگاش کنه ، زیر زیرکی بخنده ...

عشق یه چیزی مثه کشک و دوغه

تموم زندگی پر از دروغه!

هیچ کسی هیچ کسی رو دوست نداره!

دوست دارم ، عاشقتم شعاره!

خلاصه عاشق شدن آسون شده!

دلبرکها فت و فراوون شده

عشقها شده اینترنتی ایمیلی!

مجنون نشسته چت کنه با لیلی!

چت میکن هی میگن و میخندن ...

یه ریز برای هم خالی میبندن!

عشق یه چیزی مثه کشک و دوغه

تموم زندگی پر از دروغه!

هیچ کسی هیچ کسی رو دوست نداره!

دوست دارم ، عاشقتم شعاره!

 

----------------

 

"ببین بابا جون! یا مثل آدم  Disconnect میکنی یا بیام دوشاخه رو از پریز بکشم؟!!!"

خوب اهالی منزل شاکی شدن! برم!

 

اعیاد مبارک ... شاد باشید و مست عشق!

 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:13 ب.ظ

ای وای اولم

خاک به سرم! =))

رز آبی جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:28 ب.ظ

اوا سلام این گمنامه من بودم اول شدم ذوق برم داش !!

چشم (:

ا ا ا ٬ من حاج خانوم هستم ... الان بهم توهین شد D:

اونروز یکی هم کناره خیابون همین بلا رو سر من آورد ... همش مال بد آموزی تبلیغ شوماس ((:

آخی ((= چه مظلوم ((:

ایول نیما p: درست گفتم ؟ یا گند زدم باز D:

خوابت خوش (:

سلام ... فهمیدم!

خوب منم حاج آقام! بهم توهین شد؟!

بهر حال وبلاگ باید جنبه های آموزشی داشته باشه دیگه!

بله شما درست حدس زدید! جایزه شما مصرف یکسال کارت اینترنت البرز هستش که هم اکنون می تونید از روزنامه فروشی های سراسر کشور تهیه کنید!

مرسی ...

پرنده تنها شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:03 ق.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

سلام
برف ... آره برف ، اما حیف که مردم بی حس شدن ...
زیاده روی میکنی ... نه کاری به اسکی دارم نه به زیر برف مردن ... من سهممو میخوام !
کاری به مسلمونا ندارم !‌ کلی میخواستم راجع بهش حرف بزنم ، ولی اینجا نمیگنجه .
ای بابا ،‌ کی بردتت حراست ؟ (اخم)
این شعره مال کی بود !
زیاد تو بحرش نرو (شعر) کلا تو بحر این چیزا نرو !‌ببین کجایی ! سهمت چیه !
اعیاد تو هم مبارک
ببخشید سرتو در آوردم ، بازار بورس راه انداختم ، ...
دلم پره ...

سلام ...

اثر لیدوکایینه! :))
یعنی اینقدر حجیم بود؟!
جات خالی نباشه! بردنمون ... دختره بی شعور!
نمی دونم یه بابایی به نام نیما خوندتش!
نه اتفاقا با نظرات بلند حال میکنم ... مخصوصا که مال شما باشه :ایکس

چه میشه کرد؟!

مهدی شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.gereftedel.blogfa.com

ای بابا سعید جان ...
داداش گلم حرص نخور ...
سلام

سلام ...

چشم داداش ... دکترا که مارو از خوردن همه چی محروم کردن! حرصم نمی خوریم :)))

قطره اشک شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:59 ق.ظ http://ghatreashk.persianblog.com

ای بابا من خیال میکنم همه مثل خودم دیر آپ میکنن..شرمنده که دیر بهت سر میزنم اما واقعا بلاگت رو دوس دارم و از خوندش لذت میبرم
موفق باشی

شما لطف دارین! مســــــــتانه متعلق به همس :)))

Deadman شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام سعید
تو هم میتونی برو بچه ها رو جمع کنی و برید کوه زیر برف....
۱۰ ۲۰ روز دیگه خودم میام یه کوه پیمایی راه میندازم...

سلام ...

باشه باشه!

چشم تو چشم شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:31 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

حالا نشستن رو یشه بیخیالید .. ولی بیا با هم بیامیزیم !!
البته من برای دوستان اروپایی و همشهریای آمریکاییم توضیح میدم که مسلمونا دست خودشون نیس.. نمی خوان اینطوری باشن !!
آره .. سهم منم همون آب جوب بود !
چشمم روشن ! رفتی با دختر نامحرم !! برف بازی کردی ؟! .. شیرمو حلالت نمیکنم !
دوست دارم !
اگه می تونی تو بیا بکن دیسکانکت !!

آره اونو هستم :))

دستت درد نکنه!

میگم ما همزادیم! میگی نه! بیا بیامیزیم :))

خوب چرا جو گرفتت!‌برف بعدی تو برو بازی کن!

می کنم خوبم میکنم دیسکانکت :دی

نارسیس دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:08 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

هر کس یه قسمتی داره!!

شاید قسمت اونی که زیر پای یه حاجی بازاری شکم گنده له شده همین بوده....

برف باریدتون مبارک!!!

آره خوب!

ممنون! برا شما هم مبارکههه!

یه دل کوچولو دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:09 ب.ظ http://chibegam.blogfa.com

سلام...
خوب شما چکار دختر مردم داشتی؟:دی
با این ترانه نیما کاملان موافقم
واسه دی سی شدن هم درکتون میکنم.من هر وقت بابام خونه باشه با ترس و دلهره ان میشم اول خط اینترنتمون جدا بود ولی چون پولش زیاد می یومد بابام پولش رو پرداخت کرد و قعطش کرد؟!
موفق باشین..
بابای

سلام ...

من کار نداشتم! گلوله برفیم کار داشت انگار :))

ایول! همه خانواده پس مثل همن =))

شاد باشی ...

رز آبی پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام ٬ خوبید ؟

فک کردم امروز جمعه اس ... تا چشمم به خانوم لپ توپولیتون افتاد یادم اومد پنشنبه هسته بود ... هرچن آپی جدید نداشتی ... ابراز وجودی کردیم محض تنوع (:

عیدتم مبارک (; سید نبودین یه وخ ؟ اگه بودین برا حصول آدمیت اینجانب یه دعا مخصوص سند کنید (:

سلام ...

منم قاطی کردم :))‌ ببین به نظر می آد به این خانوم ما نظر بد داریها! هوای خودتو داشته باش =))

چرا اتفاقا من سعید هستم! عید که دیگه گذشت ... ایشالا سال بعد :)))

پرنده تنها جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ق.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

این جملات پشت کامیونت منو کشته ...

قابلی نداره عزیزم!

نازلی جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ق.ظ http://nazli13793.blogfa.com

ولی آدم بعضی وقت ها هوس خیسی پا توی کفش به خاطر راه رفتن توی یه هوای برفی یا بارونی رو می کنه

اگه خوشکل به همه چی نگاه کنی همه چی زیباست ...

agfxomoybt شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ب.ظ http://dimujamlvmtp.com/

gcfxuG <a href="http://mqllkffhchxe.com/">mqllkffhchxe</a>, [url=http://gzanpdjcgnze.com/]gzanpdjcgnze[/url], [link=http://azqseognfhep.com/]azqseognfhep[/link], http://vxufmsgwlhfz.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد