مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

مســــــــــتانه

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

خـــــــــــــــــــــرافات ...

 

 

حتما تا امروز برای شما هم آف یا SMS هایی بر این مضمون اومده که 7 تا صلوات برای امام رضا (ع) یا امامهای دیگه بفرستید یا فلان دعا که منصوب به فلان پیغمبر هستش رو بخونید و این پیام رو برای 7 یا چند نفر دیگه بفرستید و تا آخر شب حتما خبر خوشی به شما می رسد! بعدش هم گفتن حتما اینو جدی بگیرید! اولین بار خودم برای بعضی دوستان اینو فرستادم تا به اصطلاح بازخوردشو ببینم ولی کسی چیزی نگفت شاید هم اگه قبول نداشت از ترس سنگ یا سوسک شدن چیزی نگفت! ... فرستادن صلوات یا خوندن دعا اصولا کار مناسبیه و توصیه شده ولی اگه ما این کار رو بصورت Network ش کنیم چطور؟! کی تضمین کرده تا آخر شب خبر خوش به ما برسه؟ اصلا تعریف خبر خوش چیه؟ این خرافات باعث گریز مردم از دین نمیشه؟ جالبه دیده شده که حتی این کار توسط افراد تحصیلکرده هم صورت میگیره! البته این کار اگه برای هیشکی سود نداشته باشه، این سیکل معیوب برای مخابرات خیلی سود داره!

 

مَخلَص : اگه مسلمونیم ... اگه دین داریم با خدا و پیغمبر ازین بازی های پیچیده نکنیم! اگه دل پاکی داشته باشیم بدون این کارها هم خبرهای خوش زیادی به ما میرسه که هرچی میکشیم ازین دلهای پلیده ...

 

اگه نظر دیگه ای دارید منو بی نصیب نذارید ... شاید من در اشتباهم؟

 

------------------------

 

گر می نخوری طعنه مزن مستان را

بنیاد مکن تو حیله و دستان را

تو غره بدان مشو که مِی می نخوری!

 صد لقمه خوری، که مِی غلام‌ست آنرا ...

 

 

-------------------------

 

دانشمندان میگن شانس وجود نداره! باید خوب دید. این هنر خوب دیدن باعث پیدا شدن موقعیت های خوب میشه که عوام به اون می گن شانس ...

خیلی روش فکر کردم و دیدم یا من کورم! یا ... من کورم!

 

 

--------------------------

 

اگه حافظه قوی داشته باشید حتما پارسال این موقع رو یادتون میاد ... بله! دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور شد ... یک سال گذشت ... 

من

هنوز هم اون پسرک واکسی رو می بینم که مات و حیرت زده به بچه هایی که غرق شادی هستن و با پدر مادرشون توی خیابون قدم میزنن نگاه می کنه ...

نظرات 16 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ http://neverend.blogsky.com

سلام هم نام عزیز!
از فکر بازتون خوشم اومد...
من خودمم با چند نفر درباره ی این sms ها صحبت کردم و همشون گفتن که دفع خطر احتمالی و این جور حرفا...
ولی وقتی پای عقل سلیم رو وسط بکشیم می بینیم که شما درست می گید...
به قول خودتون باید ؛خوب دید؛
بقیه حرفامو سانسور کردم!

سلام همنام ...

نوکرتم!
چرا سانسور ... هر چه می خواهد دل تنگت بگو عزیز برادر ...

نخودسیاه یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:21 ب.ظ http://nokhodsiaah.blogspot.com

نه . نظر دیگه ای که ندارم

سکوت دیوار.. یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
از این چیز ها زیاده...
باید ببینی و فکر کنی..
به نگته های جالبی اشاره کردی..

پرنده تنها یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

الو؟ الو؟ صدا نمی آد ...

مهدیس دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ق.ظ http://mahdis2004.mihanblog.com

سلام
چی بگم
هر کس یه عقیده ای داره

نکات بسیار جالبی بود مثل همیشه
موفق باشی

راستی ماجرای می نویسم پس هستم چیه؟
کی اذیتت کرده؟؟؟؟؟
بگو تا بریم یه حالی ازش بگیریم

شاد باشی
فعلا

سلام ...

هیشکی بابا! بیخیال :))

میدونستم اینقدر طرفدار دارم تو محل یه دعوای مفصل راه مینداختم :دی!

شاد باشی ...

نارسیس دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:37 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

واقعا نباید خدا و پیغمبر و وارد این بازی های پیچیده کرد!!!
------
۷ تا صلوات بفرست و این رو برای ۷ نفر فوروارد کن! تا شب خبر خوبی میگیری!!!!
:))

واقعا!

حیف که نفهمیدم معنی فوروارد چیه وگرنه حتما انجام میدادم! :)) =))

Deadman دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ب.ظ

خوش به حال خودم که اصلا موبایل ندارم....

آره تلفن ماهواره ای کیفش بیشتره!

صابر سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام
به نظر دانشمندان باید احترام گذاشت ...دید خوب مهمتره

همین دید خوب باعث می شه که شما بتونی بدون تمام کردن کار پروژه ، فرم تسویه حساب بگیری....!!

موفق باشی سعید جان
راستی ، محسن برای تو هم آفلاین گذاشت که میره خارج و ایران نیستش؟!!!

سلام ...

حالا چشم نداری این فرم مارو ببینی! باشه پارش کردم :))

نوکرتم ...

massy چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ق.ظ http://masssy.persianblog.com

harfatoon ghabele ehteram
vali khob harkasi ye sarneveshti dare
motmaenan hamoon pesar bacheye vaksi
shadtar az kheyli az hamsen o salhashe
har etefaghi tooy zendegie adama hekmati dare
movafagh bashin

شاید ... نمی دونم ...

سارا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ب.ظ

الو؟! آنتن نمیده!

سارا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ب.ظ

الو؟! بازم آنتن نمیده! قطع کن من میگیرم :))

سارا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ب.ظ http://ava-e-sharghi.blogsky.com

سلام....
اول بگم اون ۲ تا نظر خالی به علت نبودن انکانات کافی به وقوع پیوست! :)))
من از این اس ام اس ها متنفرم! هرگز برای هیچ کس از این اس ام اس ها نفرستادم چون به نظرم احمقانست! ولی صلواتاشو می فرستم.

از قضای روزگار گویا منم کورم!!!! البته حرف دانشمندا درسته ولی بعضی وقتها بعضیا واقعا شانس میارن و هیچ ربطی هم به خوب دیدن نداره!

آره گذشت...

شاد باشی..... :))))

سلام ...

آهان! بسوزه پدر نبود امکانات!

ایول!
همین دیگه! مساله اینجاست ...

شاد باشی ...

آوا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:18 ب.ظ http://ava-e-sharghi.blogsky.com

سلام. اول یه تشکر واسه اینکه از عکسم تعریف کردی. فکر نمی کردم جالب شده باشه.
دوم اینکه خیلی بامزه می نویسی. تو یه پست ۱۰ تا احساس رو با هم می گی!
سومم اینکه نمی دونم چرا اینقد با کلمه ی افاضات حال می کنم.
چهارم بگم؟ منم خیلی دلم می خواد با اسم خودم بنویسم. شایدم یه روز نوشتم. کسی چه می دونه؟!
بازم مرسی

سلام ...
قابلی نداشت ... نه بابا! اینقدر احساسیه؟!
پس سعی کن توی زندگیت زیاد افاضات کنی! ؛)
می نویسی ...

شاد باشی ...

پری پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:51 ب.ظ http://ernesto-che-govera.mihanblog.com

طنین تنهایی به روز شد!
با نامه های عاشقانه ی دخترکی پری نام..

ایول! خاک تو گورم!

رز آبی پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام٬ خوبی ؟

تکبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

۴ سال هم میگذرد ولی همچنان آب از آب تکان نمیخورد مطمئن باش (:

سلام ... خوبم ... نیستی؟!

ببین حرف سیاسی نزن ها! من هم محلی دکتر هستما!!!

چشم تو چشم جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

من نظری ندارم !
گر می می خوری .. طعنه بزن .. تنها نخور !
توی کور آخرشم نمی تونی شانس رو ببینی !
موافقی یه جشن کوچولو بگیریم ؟!D:

به درک! یعنی راضی هستی دیگه ؟! ببببببببببببببببببببله؟!
مکانش با شما!
همین دیگه! کوری!
اینو هستم! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد